No tak ten vyhladavac spojeni co je v odkaze na DPB je fakt ubohy. Nieze musim vediet nastupnu a vystupnu zastavku, ale aj linku s ktorou pojdem. A prestupy to nepozna. ?
Prave som sa vratil z Mostovej. Teda tam je riadny cirkus. Povodne som si chcel kupit bakule v IFMku na Medenej, to bolo akosi zatvorene, tak som sa zastavil v Prolaike a potom ze pojdem kupit do Reduty. Tak si tam idem, uz uz som pri vchode ked po mne policajt: "Kam idete?!". Ked som mu povedal ze do hudobnin, tak povedal "Tie su zatvorene." Na to som isiel prec, naco ihned zacal: "Kade to idete"? No po chodniku, kade asi? "To musite tadial." Ok, isiel som. Teda tolko fizlov som dlho nevidel. Vsetci su vysrany z teroristov, samy fizel, samy bavorak. Strasne. To aby sa bratislavcan v Bratislave citil ohrozene. Radsej som tam ani nemal ist a budem sa tomu naozaj vyhybat. Nech si tam robia co chcu. ?
Nooo... Potrebovali by sme so znamym nacvakat zabery z kabiny 363ky, 263ky alebo 350ky za jazdy, ale ked nakracam na hl.stanicu a budem tak vyklopkavat rusnovodicom na dvere, tak najskor ma zbali zel. policia za podozrenie z terorizmu. Preto sa pytam. Poznas niekoho, kto jazdi na tychto masinkach?
?
e #27221
to je kvoli vam co sa tu hadate ci je lepsi rozchod 1000 alebo 1435mm ?
elektricka vam chcela nazorne ukazat, ze dokaze jazdit aj bez kolajnic... len jej to hned na prvy krat velmi dobre neslo ?
hej, ale tamten navrh bol tvoreny este v case ked podoba mosta kosicka bola otvorena... (je to navrh stary niekolko rokov)
most lafranconi je dialnicny, ale pod mostnym telesom je na pilieroch priestor do ktoreho sa da spratat mostne teleso pre elektricku (vytvorenie obdobneho "poschodoveho" mosta ako je pristavny), toto je vsak iba teoreticky odhad, jasne zeby to musel posudit neaky stavar (unosnosti pilierov, vyska mosta nad hladinou a pod), dalsi mozny problem je vyustenie na brehoch a mimourovnove krizovanie + prepojenie s tratou karlova ves - nabrezie.
To podzemne napojenie hl. stanice si myslim neprinesie neake znacne vyrazne zlepsenie dopravy vzhladom na jeho cenu (podzemne prace v centre mesta su drahe), najma ak bude zo stanice aj druha trasa smerom na severozapad (t.j. pre obsluhu KV, dubravky, lamaca a pod...)
re qiude: isteze jedna trat nestaci, pretoze ak by bola aj hned cela pre gumokoly mimourovnova nikdy nebude bezkolizna, resp. potencionalne bezkolizna. minimalne musis pocitat mozny stret s clovekom, voz do voza, vykolaj, lebo keby si hned eliminoval krabustov, tak aj tak ti tu ostava min. prevadzkove riziko... takze aspon 2, najlepsie vsak 3 vetvy a hrebenovite na to tbusy. t-r-o-l-e-j-busy. a tiez normalne a nie pseudo. navrhujem exkurziu v pardubiciach u podivina.
quide: noja si to predstavujem tak, že najjednoduchšie a najrýchlejšie je postaviť novú, resp. predĺžiť už jestvujúcu električkovú trať. To, že sa tak dialo až do neoficiálneho zákazu rozširovania el .tratí (okolo 1990, v súvislosti s metrom), môžeme vidieť a čítať na vlastné oči.
re fobust, papier: lituji, nelze vyhoveti, neni k dispozici, pouze sraci a ten je na to urcen... smrdis v robote, alebo doma poprdkavas? ak si v meste, ze ci na obed neskocime, aby som ti dobre vynadal... len tak, zo zvyku. daj vediet... tschüß... bye... mozes potom aj ty mne...
vynadat som mal na mysli.
Most Kosicka mozes zabudnut, aj ked sa ta tvoja navrhovana trasa B prakticky zhoduje s mojim navrhom druhej radialy v Petrzlake. Most Lafranconi je dialnicny cestny most - tramvaj mozes zabudnut. Radsej pod zemou cez Hodzovo nam na HLST, ktoru si mimochodom nechal napojenu tak ako je dnes, teda uplne debilne. ?
quide: no to som rád, že sa zhodneme. Ale to trasovanie toho metroplánu najreálnejšie vyzerajúceho si živo pamätám: A: dúbravka - Karlovka - slávičie - Kamenné (pretup na - ASMN - Trnko (prestup na B ) - Rač. radiála - ŽST vin a Rača.
B: Petržka - dunaj (pod, či nad?) - Kamenné n. (prestup na A) - hl. st. - Trnko (prestup na A) - Ružinov. radiála. (príp konečná na gagarinke, príp. Letisko)
s tou Pet. súhlasím, ale nejde vštko odrazu. Čiže najprv postaviť tú 1 trať v koridore Chorv. ramena a potom, až niekedy o 1000 rokov niekto rozmnoží peniaze ? ? ,postaviť ďalšie odbočné trate.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
si
most lafranconi je dialnicny, ale pod mostnym telesom je na pilieroch priestor do ktoreho sa da spratat mostne teleso pre elektricku (vytvorenie obdobneho "poschodoveho" mosta ako je pristavny), toto je vsak iba teoreticky odhad, jasne zeby to musel posudit neaky stavar (unosnosti pilierov, vyska mosta nad hladinou a pod), dalsi mozny problem je vyustenie na brehoch a mimourovnove krizovanie + prepojenie s tratou karlova ves - nabrezie.
To podzemne napojenie hl. stanice si myslim neprinesie neake znacne vyrazne zlepsenie dopravy vzhladom na jeho cenu (podzemne prace v centre mesta su drahe), najma ak bude zo stanice aj druha trasa smerom na severozapad (t.j. pre obsluhu KV, dubravky, lamaca a pod...)