To je asi otázka na mňa. Schéma je robená špeciálne na zobraznie na webe, nemôžem teda hovoriť o mierke. Mierka bude závislá od toho, aké rozlíšenie, či už pre tlač alebo monitor si zvolíš. Jedine, ak si na monitore zmeriaš koľko je napr. vzdialenosť Šafárikovo nám. - Dúbravka a porovnáš to so skutočnou vzdialenosťou
Vsak mozme rovno kupit ZIU 9, ze? Ten vydrzi aj udrzbu krompacom aj rozbite cesty...
Re #26536 Spectre: Ja som vtedy to svetlo sundal pri 1. dverach, spadlo na zem, a vystupil som tvariac sa, ze sa nic nestalo. Vodic zavrel dvere a odisiel. Ktovie aky bol dalsi osud svetla.
Re #26543 Spectre: Tam je dost krive vedenie hlavne preto, ze pravidelne tam prejde nejaky kamion, ktory je prilis vysoky a strhne to. Vrcharom sa to potom asi nechce nejako do detailu narovnavat, tak to iba zavesia a urobia do priblizne rovnej formy.
Pretože vyššie prítlaky zase ničia vedenei a armatúry. On chce byť pán súdruh inžinier Pertinax súčasne moderný (ťahové armatúry, diódové deliče) ale tak, aby nič nemusel robiť (dvadsiatky cez výhybky, pevné alebo mechanické kríže, pevné svorky).
I.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust
http://mercurio.iet.unipi.it/pix/de/trams/Augsburg/au0511_ds068009.jpg
http://mercurio.iet.unipi.it/pix/de/trams/Augsburg/vga8002.jpg
A aj toto, ake pekne vyhybky, cez taku sa da ist aj 30 s odbocky a necitit to.
http://mercurio.iet.unipi.it/pix/de/trams/Augsburg/Augsburg851-1-030826-NZA-1.jpg
?