Kto oficiálne tú súťaž vlastne vyhral neviem, ale ak by to bolo tak ako píšeš, bolo by to dosť čudné, keby výherca jednostranne zmenil typ dodávaného vozidla. Najlepšia by asi bola nová súťaž.
Galiyosha: To mi je jasné, že v pripade elektroinštalácie, výzbroje a podvozkov sú veľké rozdiely, ale v stručnosti som vysvetlil rozdiely poznateľné na pohľad. Po odbornej stránke nám to tu, isto ochotne, povysvetľujú fundalisti (od slova fundovaný).
No pokial viem, Trio sa od Astry v niektorych dost podstatnych veciach zasadne lisi, napriklad elektrika by tam mala byt spravena uplne inac. Ucelom Vektry malo byt najma testovanie nuteneho naklapania skrine pre buducu prazsku elektricku.
Andy: Medzi Astrou a Anitrou nie je žiaden rozdiel, akurát, že Astra je aj model automobilky Opel, čo je určite aj ochranná obchodná značka a možno zmena názvu na Anitra spočíva v tom. Trio je po konštrukčnej stránke tiež to isté, ale má pozmenený (aerodynamickejší a podľa mňa aj modernejší) vzhľad a vybavenie vozidla. Vektra vychádza z tej istej (resp. podobnej) koncepcie, akurát na pohľad hneď vidieť naviac 2 vložené články.
Opravte ma, ak sa mylim, ale IMHO je tam rozdiel asi ten, ze Astra je kohosi registrovana ochranna znamka (Opel?), a tak tu elektricku museli premenovat. Inak je to stale ten isty voz: Skoda 03 T.
ASTRA = asynchronni tramvaj
ANITRA = asynchronni nizkopodlazni tramvaj
VEKTRA = velkokapacitni tramvaj.
Trio uz do toho nezapada Ale paci sa mi ten system tvorenia skratiek, pripomina mi to Kohoutovu knihu Katyne
pokial ja viem, tak Astra je ta 3 clankova elina od Skodofky, Anitra je nazov pre Astru tusim v Brne, Vektra je prototyp 5-clankovej preliezacky na baze Astry a Trio je Astra s nejakou inou vyzbrojou a montuje to tusim niekto iny (Inekon???).
No pokiaľ ma moje vedomosti neklamú, tak tender vyhrala Škoda s 21Tr. 24Tr je úplne iný trolejbus a ak by chceli kupovať tieto vozy bez nového tendra, majú na krku také oplatečky ako úrad na ochranu hospodárskej súťaže, verejné obstarávanie, NKÚ, min. financií ak bude dotácia,... To nie je len tak. V čase keď bol tender uzavretý s víťazom, tak 24Tr nebola ešte ani na papieri. Neverím, že si dovolia kupovať vozy bez nového tendra a ak áno, tak zrejme niekomu znovu napíšem. ?
DPB uzatvroilo zmluvu na dodávku trolejbusov 21Tr. Určite nie na dodávku trolejbusov od Škoda holding (to by im mohli predať aj 14Tr,...). Takže ak Škoda nebude schopná plniť podmienky zmluvy a teda dodať istý počet 21Tr, DPB môže jednostrane zmluvu vypovedať a to bez sankcií, pokiaľ DPB neuzatvoril zmluvu inak, ale taký hlúpi určite nebudú.
Tuším, čo sa z tohto vykľuje: jeden veľký offtopic. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
galiyosha
Re #26359 Andy: Neexistuje moznost, aby bol vitaz tendra urceny takto vagne. A ak ano, tak je to velmi lahko napadnutelne.