Re #26202 Vladimír: Hehe, tym by som si voobec nebol isty Niektori ludia nas nemaju radi (aj ked nikto nevie, preco - kedze iMHD nijako DPB neposkodilo - snad len tym, ze si dovolujeme mat diskusne forum a davat priestor vsetkym nazorom)... Nuz ved uvidime ;-D Nejako bolo, nejako bude. A nech to dopadne akokolvek, dopadne to dobre (pre nas )
Ja rozumiem tomu, ze sa medzinarodna tarifa meni zavisle na kurze Kc. Ale ked to dokaze zistit baba na pokladni (ked idem osobne na stanicu), ako je mozne, ze to nedokaze zistit baba na infolinke?
Kua, chlapi, keď sa vyžívate vo vyzdobených vozidlách, presťahujte sa do Indie, Pakistánu, Bulharska, Albánska...
Už ste videli v Nemecku alebo v Rakúsku vyzdobený autobus MHD?
I.
Potreboval som pre kamaratku zistit, kolko stoji cesta vlakom z Prahy do Popradu na Junior pas CD. Tak som zavolal na infolinku Ceskych drah, 22111122. Tam mi bolo povedane, ze oni sice informuju o vsetkom, ale medzinarodne cestovne mi povedat nevedia (tak to co je za infolinka???) a odkazali ma na medzinarodnu pokladnu. Tam mi to vzala operatorka ustredne s tym, ze medzinarodna pokladna ma vyveseny telefon, pretoze ma urcite klientov. Tak som sa nastval a vzal do ruky tlaceny cestovny poriadok Ceskych drah. Su v nom uvedene aj telefony na jednotlive stanice. Obvolal som postupne stanice Praha hl.n., Ceska Trebova, Ostrava hl.n., Cesky Tesin, Krnov, Lysa nad Labem, Olomouc hl.n. a nikde mi to nezdvihli. Nakoniec mi to zdvihli na medzinarodnej pokladni ZST Zlin stred, kde som sa konecne dozvedel, ze Praha-Poprad Tatry na Junior pas stoji 501 Kc.
NA KEREHO FRASA MAJU CD TELEFONNU INFOLINKU, KED NA NEJ NEVEDIA PODAT TAK ZASADNE INFORMACIE, AKO CESTOVNE DO SUSEDNEHO STATU?
Kedy a kde budu uverejnene tie fotky ? Celkom rad si ich pozriem, mozno sa tam pojdem pozriet aj osobne. Boli ste aj v tuneli na Palisady a protileteckom kryte ?
Presne, vsak aj tak jazdia v noci namrazovky a ziadne vyluky nie su. A keby aj nejaka bola tak by sa dal zalozak... Vsak nocak nema 30 poradi, ze by to mozne nebolo.
Suhlasim s nocnou dopravu aj v elektrickej trakcii (teda viac ako linka 516). Na zvazenie stoja aj diametralne linky, treba vsak vypracovat pripoje zo vsetkeho vsade aby to malo zmysel. Mysim si vsak ze je to mozne.
co sa tyka nocnej dopravy, tak je dost liniek co chodia (hlavne koncom tyzdna) slusne narvate
bolo by ale vhodne upravit siet nocnych liniek a prevadzkovat co najviac vozidiel elektrickej trakcie
Ruzinov ti obsluzi hlavne 511, 510 je vlastne okraj Ruzionva. Navyse je tam ciastocny preklad s 509, na konci trasi s 517. 501 a 515 nic take nemaju.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sarko