No myslím si, že danej veci dopomohlo hlavne toto:
Vážený pán námestník Kolada
Rozhodol som sa, že vám znovu napíšem a to v kvôli jednej elektičke, ktorá je v ústredných dieľnach Jurajov Dvor. Ide o eletričku typu K2G ( #7085). Táto mala v roku 1998 vážnu dopravnú nehodu. Rozhodlo sa, že po vzore typu K2S modernizovaných v Parsnove Šumperk, bude aj električka 7085 opravená a modernizovaná. A tak sa od roku 1998 začala modernizácia tejto električky. Avšak práce sa zastavili a to aj napriek tomu, že elektirčka je už takmer dokončená, čo dokazujú aj priložené fotografie. Stačí už dokončiť iba panel vodiča a zopár drobností.
Myslím si, že je v záujme cestujúcej verejnosti aby dopravný podnik dokončil modernizáciu tejto električky, aby sa čím skôr mohla zaradiť do pravidelnej premávky a nahradila električku typu K2 a prispela tým k vyššiemu komfortu cestovania. V tomto prípade ide len o neschopnosť vedúceho divízie prinútiť dielenských pracovníkov dokončiť túto električku. Posledný termín bol do konca tohto roka, ten pred tým do konca letných prázdnin. A preto vás chcem požiadať, či by ste vy nemohli poveriť svojich podriadených aby sa postarali o dokončenie tejto električky.
Ďakujem.
Juraj Tichý
Keďže sa to šíri elektronickou poštou nevidím dôvod aby som to som nenapísal. Mail bol doplnený troma ukradnutými fotografiami a porušil som copyright. Môžete ma žalovať.
Toto celé som napísal ako platiaci zákazník DPB a ako daňovník mesta Bratislavy. Nie som členom klubu ani iMHD. Som občan ktorý sa pýta a budem sa pýtať vždy a budem sa pýtať aj ďalej. Zrejme si na to založím aj vlastné občianske fórum, ktorým jediným členom budem výhradne ja aby som ostatných ľudí uchránil. Budem sa snažiť zastrešovať ľudí rôzne postihnutých,... Určite viete na čo myslím.
U primátora má iMHD a klub dosť veľké plus vďaka pomoci pri tvorbe predvolebného programu v otázke nosného systému. Pár ľudí mu dalo do rúk hotový predbežný projekt, ktorý sa v budúcej podobe zatiaľ zachoval z viac ako 90% a na takéto veci sa nezabúda.
Na Olejkársku sa chystám a pôjdem za pánom Bronislavom Weiglom a poviem mu o čo ide. Že s vami nič nemám.
Na schôdzi som bol ako hosť tri krát, potom som si povedal sem ma nenalákate.
Karolovi Kájdimu som vypracoval schému nočných liniek. Po pol roku si ju ani nepozrel, potom som sa už nepýtal. Ešte stále má moju disketu.
Neviem čo má DPB spoločné s fa recar. Veď je to ich dcéra, ktorú nemajú radi. Namiesto toho čo mali na diskusii napísať vyjadrenie DPB, že nezodpovedá za tieto veci a má to na starosti Recar, tak sa rozčúlili a dopadlo to takto.
Ta druhá vec (hore) bola mojou osobnou záležitosťou. Keby som vedel, že to takto dopadne spravil by som to inak, no určite by som to spravil znovu. Žiaden klub, žiadne iMHD. No dovolím si pripomenúť, že na popud Bronislava Weigla som na magistrát poslal mail o spoločných zastávkach busov a elín. Keď som sa ho raz spýtal, či by to nebolo možné, on mi povedal, že by boli radi, no v tomto by sme im mohli pomôcť a poslať nejaké maily na magistrát. Spravil som tak hneď ako som prišiel domov. Ale na to sa hneď zabúda.
Bohužial na škodu DPB sme v dobe, ked vďaka internetovým technológiám sa verejnoprospešné podniky dostávajú pod stále väčší dohľad verejnosti a s tým sa musia na Olejkárskej zmieriť. Bratislava je plná súčasných i minulých zamestnancov DPB od ktorých sa toho veľa dá dozvedieť a vďaka inetu tieto info okamžite prúdia ďalej.
iMHD i klub nespočetne krát podával pomocnú ruku, často bola odmietnutá a neskôr bolo očakávané, že klubisti skočia podľa toho aký výraz sa objaví na tvári DPB. Tak to nefunguje. Táto spolupráca mala byť symbióza avšak funguje paraziticky. Mi dodám info o na dispečery, mi skočíme len tak pomáhať na pápeža či zmenách v okolí košická a to bez jedného slovka vďaky či prosby.
Aj napriek všetkému si myslím, že spolupráca je možná. Teraz je všetko ešte veľmi horúce, treba počkať kým polievka vychladne a až potom ju jesť. Stále si môžu byť klub aj iMHD s DPB prospešné. No som si istý, že stále to bude bezomňa.
Momentálne som naštvaný a viem že asi sypem soľ do rán Keď prídem z dovolenky a prečítam hŕbu mailov tak sa dovyjadrím. Avšak zrejme normálne sa zachoval len ING. Rafaj, ktorý uznal svoj podiel viny na 7085 a stou elinou sa to hýbe. Ak by takto reagovali ľudia na DPB už dávno sme mohli byť oveľa ďalej. Všetci robíme chyby sme ľudia, no ak si chyby priznáme a chcme sa poučiť, máme so 75% vyhraté.
Re 20474: Prave naopak,neucast DPB v klube moze dopomoct k novemu rozletu.Prestanu obmedzenia dane tym,ze sa treba zapacit niekomu z Olejkarskej...Vo vsetkych podobnych kluboch v CR su aj topmanageri prislusnych DP ale ziadnu mocensku poziciu si neuplatnuju.I.
Preco to rozoberat tu na fore? Mozes im to povedat aj osobne Myslim, ze takato debata nikomu nepomoze...
Ale co sa tyka klubovych akcii, myslim, ze mas pravdu. Ci uz ide o BicykloFesty, alebo o vyrocie autobusov a ine, vsetko to zorganizoval uzky okruh ludi a aktivne pri tom vypomahali prevazne niektori ludia z imhd.sk. Hovorim o tom ako jeden z tych, ktori tie akcie organizovali. Dalej bolo par akcii, ktore zorganizovalo vedenie KPMHaRD - prehliadka UDJD, vyjazdove schodze... A tiez by si niektori klubisti mali vstupit do svedomia, ci neboli v KPHaRD len preto, ze mali nejaky preukaz, o ktorom si mysleli, ze im zabezpeci vstup do vozovni, no inak nerobili nic a este sa aj hrdili tym, ze cestuju nacierno... Nie je vsetko len cierne, alebo biele
Re: #25438 Tomas
Tak napis menovite, lebo neviem ci myslime rovnakych ludi...
Re: #25442 Tomas
Co sa tej zastavky tyka, tak v tom ohlade som bol dost mierny, iba som naznacil, ze mesto by malo hladat ine zdroje pre DPB, lebo je to smiesna suma, kvapka na horuci kamen. A aj tak sa ide zvysovat cestovne...
Re: #25446 si
Ja som sa na tom dobre pobacil, nebral by som to ako urazku.
Re: #25447 galiyosha
Pekne napisane, mozno tak naozaj bolo, kto vie. Beus im to tam vcelku pekne vysvetlil, nemal som co dodat.
all:
Hmm, uz fakt kaslite na tie zastavky...
Re #25458 Tomas:
iMHD nie je KPMHaRD. Kludne si mozete ist tieto veci riesit na inu diskusiu a potom nebude mat DPB rad zasa niekoho ineho. Co ma d3k0 spolocne s vyrokmi tunak napisanymi. Poskytuje priestor vsetkym - vratane DPB... Kazdy si tu moze napisat svoj nazor, tak isto ako na hocijaku inu diskusiu. Iba verim ze par ludi v DPB si to uvedomuje a nezacne robit sankcie voci webmasterovi (napr. prestat dodavat CP a pod). Nic by to nevyriesilo, bolo by viac skody ako uzitku.
Re: #25459 COLOR
Ja som uz isty cas sledoval kam to cele speje, navyse teraz naozaj nemam ani cas (nestiham si vybavovat svoje veci, nie to este klub), tak som radsej opustil potapajucu sa lod. Ale verim ze zdrave jadro ostane a bude nadalej spolupracovat. Osobne si par chyb priznavam tiez, ale nikto sa na nich okrem mna nepoucil...
Re: #25460 galiyosha
Zasa nebud taky aristokraticky. V DPB poznam par velmi dobrych ludi, nehadzal by som vsetko do vreca. Ale s tou jesitnostou mas asi a bohuzial pravdu.
Re: 25466 Tomas
Uz som si myslel ze sa pobijete...
Re: #25468 S499.1023
Mali by sme sa zasa osobne stretnut a pokecat, dlho som ta nevidel, nebudes niekedy v blizkom case v BA?
Re: #25472 Spectre
Velmi pekne si to napisal. Ja mam taky pocit ze Klub svojho casu drzala pokope jedna spolocna vec: boj proti nezmyslu zvanemu metro. Vezmi si ake odlisne nazory sa dokazali dat dokopy, v co sa to pretavilo a nakoniec to aj skoncilo u vtedajsieho starostu Stareho mesta, pana Ing. Durkovskeho. Potom metro konecne padlo a s nim aj sudrznost v klube. Ja som si to ihned vsimol... Ale projekt o elektricke nebol dielom jednotlivca, to nepis. Aj ty si na tom spolupracoval, staci aj moralna podpora. Navyse si vezmi aj dalsie nedokoncene veci - kratsie clanky ako Rozvoj elektricky v Bratislave a Brne - prikaldy akym smerom by sa dorpava mohla vyvyjat, dalej clanok o renesancii elektrickovej dopravy vo svete s uvedenim prikladu Londyna, kde boli aj technicke informacie a v neposlednom rade clanok ohladom Dlhych dielov, studia, alalyza (dokonca som spravil aj peknu mapku s ktorej nakoniec aj tak nic nebolo). Ale posledne menovane je uz aj tak pase, bude tam trolejbus s pomocnym naftovym pohonom, cize ziadne skutocne riesenie. Nie je mi vsak luto nicoho. Akurat som osobne bol trochu sklamany (teraz nie z DPB, ale vseobecne), tak som tiez upadol a napisal moj nezavisly pohlad, v ktorom som bol dost ovplyvneny aj zaciatkom konca klubu (clenmi). Spatne by som v tom clanku co to pozmenil, ale urcite veci by tam rozhodne ostali. Sklamanim pre mna bolo to, ze niektori ludia sa tam nasli nie medzi dopravnymi nadsencami, ktorych som spomenul, ale medzi brzdami dopravy..... Potom ma este velmi vytocila Mostova, lebo je to naozaj trestuhodne a vyjde to na dost penazi...
Re: #25475 Andy
Keby som mal cas tak by som naozaj rad prisiel, ale nic nestiham (opytaj sa d3ka, ktoremu uz dlho slubujem apdejty, ale neboj d3, ja ich dokoncim , iba uvudim kedy).
Re: #25480
Plny suhlas, mas recht. Vazim si tych par ludi v DPB a kvoli nim som uz odpustil nejednu poznamku, lebo by to nic neriesilo...
Ale nemyslim si, ze cela Olejkarska je zla. Poznam tam niekolko sikovnych, mudrych a ochotnych ludi, ktorych si vazim. (Oni vedia, ktori to su.) Nemozme vsetkych hadzat do jedneho vreca, potom by to vyzeralo ako ked niektori ludia hadzu dokopy KPMHaRD, tim iMHD.sk, diskusne forum iMHD.sk a diskutujucich v lamparni www.bratislava.sk... Asi maju niektori problem pochopit, ze kazde je nieco ine a ze tim iMHD.sk nemoze zodpovedat za to, ak XY nieco napise do diskusie...
A mimochodom, na ba@imhd.sk chodi vela kritickych mailov na DPB, a.s., pricom sme odpovedali prevazne v prospech DPB - co nie je tazke dokazat, kedze nase odpovede mame zalohovane. A ak bolo nieco v neprospech DPB, odkazali sme uzivatelov na oficialne adresy DPB... Cize ak niekto tvrdi, ze autori iMHD.sk robia zle meno DPB, tak nehovori pravdu.
V DPB by casto miesto penazi pomohla davka zdraveho rozumu u niektorych inzinierov vo veducich poziciach.
Btw. isty clovek (nepamatam kto, nech sa mi prihlasi ) raz vyslovil jednu pamatnu myslienku: "MHD v Bratislave by pomohlo, keby na Olejkarsku padla bomba a cele to zrovnala so zemou".
Vo viacerych ohladoch s tymto nazorom suhlasim.
Jedinu vec je mi v DPB luto: Velmi male percento zamestnancov sa naozaj snazi, aby doprava fungovala. Tito ludia sa daju spocitat mozno na jednej ruke... Uprimne ich obdivujem, ze to medzi tymi ostatnymi vydrzia. Totiz ked robis v DPB, tak su dve moznosti: Bud odides, nakolko tam medzi tymi idiotmi nevydrzis, alebo sa sam stanes rovnakym idiotom.
Kde ako myslis? Napriklad z vratnic z vozovne Trnavka/JD nas vyhadzuju uz od Decembra, takze nic nove To odvtedy co narobil problemy nejaky zamestnanec co nerozozna permanentnu fixku od vodou zmyvatelnej. Ale neviem kto to bol
spectre:o tom
by som pouvazoval pretoze ak nebude Dpb nebude nic,nikde sa s tebou ani bavit nebudu! to,ale vazne!a mimochodom by to chcelo vela penazi.
Vsak mozme kaslat na cely klub, co aj tak NIC nerobil. Informacie si mozme zistit aj bez klubu(vsak cele informovanie bolo zalozene na schodzach, ked raz za 3 mesiace prisiel niekto z DPB a nieco malo povedal) Ziadne vyhody sme z klubu nemali. Ked sme mali nejaky navrh, tak sme boli ako nejaky idioti, ktorim sa nic nepaci. A predsa iMHD nezanika, tak preco byt sklamany? No a ti, co vcera utiekli z klubu nas predsa mali v zuboch uz davno, uz predtym vzdy zvysovali hlas, ostatni aj v DPB zostavaju normalni ako predtym. Cely klub spocival v tych co vcera odisli + v tajomnikovi, ktory sa vzdy tvaril, ze nieco organizuje, a nakoniec nikdy nic z nicoho nebolo. A ten slahnuty vodic - poziarnik - revizor , ktoreho vyhodili minimalne z dvoch dopravnych podnikov mi vobec chybat nebude. A vcera sa akurat ukazalo, ze klub bol vlastne iba vdaka dvom ludom DPB. Akurat chapem, preco bol samotny klub rozpusteny. Keby to bol normalny klub, tak sa nic nedeje, zvoli sa novy predseda a hotovo. Na DPB mozme zabudnut.
?????
Tak neviem neviem. Ten klub ako taky toho az tak nedosiahol. Cele to bolo totiz o tom, ze vedenie (teraz nie predseda, ale sudruh tajomnik a sudruh samozvany ex-vodic, kaciciar a kazisvet, vtirka, nezodpovedny infantil a mnoho inych nadavok ..., ktory ani neviem ci mal vobec dajaku funkciu) sa vyzivali vo fiktivnej dolezitosti, ktora sa niesla okolo ich aury na kazdej schodzi. Clenovia boli nadrzani z toho, ze sa obcas povozia historickou tramvajou a pod. Co sa ale tyka fungovania klubu ako celku, nikdy nefungoval tak, ako by mal. Pozitivne veci, ktore velmi vysoko hodnotim, napriklad projekty o elektricke ako nosnom systeme a pod. boli VZDY dielom jednotlivcov (resp. jednotlivca).
Je mi akurat luto, akym sposobom tito ludia z klubu vystupili. Dojst niekde, pojacat a zanadavat si a bez padnych argumentov odist... To hovori samo za seba a netreba k tomu komentar
Jasneeee mas pravdu, DPB vlastne vyuzil situaciu. Na Slovensku ma milion ludi Internet, mohol to napisat kto kolvek. Skoda je to! No, ale mi je dost luto, ze vsetko co sa budovalo sa nam vcera pred ocami rozpadlo!:-(
Ale ved ano. Lenze to, ze ludia, ktori na adresu DPB vzniesli viacero vulgarizmov (a niektori jedinci tam si to vzali soobne), nie su ani clenmi klubu, ani spolupracovnici iMHD, ani nic ine, len radovi jedinci s pristupom na Internet, im nemas co vysvetlovat -- to musia pochopit predovsetkym v DPB.
Ty nie si zodpovedny za to, co napisem ja, a ja nie som zodpovedny za to, co napise niekto, koho vobec nepoznam, ako reakciu na moj prispevok na bratislava.sk.
Ano v podstate si ma teraz presvedcil trosku o pravde!!! Mas pravdu, ja sa motam okolo autobusov iba 6 rokov, ale zazil som taku situaciu pred mojimi ocami ked dosiel do konfliktu nemenovany clovek a vodic. ok, suhlasim! Neni najlepsie pritakavat ako sprosty hlavou, ale myslim si, ze by sme mali problemy riesit z rozvahou. A popremyslat co piseme! JA som sa tiez vyjadril k zastavke "Kooperativa"! Nepaci sa mi to! Ale niekto vyzera, ze napisal nieco ostre! A nemusi sa to tykat nasich nazorov, staci, ze jeden clovek sa vyjadril neslusne a teraz pikame dalsi 50-ti:-( A tazko sa bude vo vedeni vyslovovat, ze prepacte, ale on nieje clenom klubu atd! Rozumieme sa aspon trosku co tu chcem naznacit?
Nemáme právo robiť zo seba šéfov ale máme všetci (nielen členovi klubu) právo vyjadriť svoj názor. Práve preto členom klubu nie som a nebudem, že vedenie DPB pripúšťa ako jediný spôsob "priateľstva k MHD" slepé prikyvovanie všetkému, čo povedia.
Tie zastávky sa premenovali samy, či ako mám rozumieť tomu, že niekto bude pykať za to, za čo nemôže? Odo mňa osobne sa kompetentní mnohokrát dozvedeli, čo si o čom myslím, ale reakcie boli tie tradičné "Vieš, to sa nedá", "V Bratislave sú iné podmienky", "My tu máme iné starosti". To nie je žiadna sranda, žiadne preháňanie, to je realita!
Klub spravil pre DPB kopu vecí, stránky iMHD prakticky suplujú oničovaté stránky DPB a čo za to spravil DPB pre klub? Zákaz zverejnenia čohokoľvek? Úžasné!
I.
No mne sa zdalo, ze tam je tolko miesta na nohy ako je v 15TrMke na najzadnejsom najpravejsom sedadle. Za idealne miesto na nohy povazujem napriklad miesta v 15TrM. Samozrejme vynimajuc najzadnejsie najpravejsie sedadlo.
Re #25444 galiyosha: Ani ten druhy clovek nie je ani clen KPMHaRD, ani spolupracovnik iMHD. Je to platiaci cestujuci a obyvatel Bratislavy, ktory sa trochu v tejto problematike vyzna.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Spectre