Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Andy #25316:
Nuž ja som mal skutočne informácie iné, ale preverím si to, aby som náhodou netáral. Každopádne moje info boli tiež o sólo vozidle, a to iba o tabuliach, bez ďalšieho systému.
Ešte chcem upozorniť, že rozdiely môžu vyplývať aj z toho, či uvádzame cenu v SKK alebo CZK. Pretože aj tých 170 000 Kč je dnes cca 210 000 Sk, a to je momentálne pomerne priaznivý kurz. Boli časy keď jedna česká koruna šplhala k 1,50 Sk.

Re #25317 Andy: No to u mňa, keď dojazdí posledný Ik280, veru nezostane oko suché...

Re #25320 J: Osobne považujem otázku potreby plynofikácie autobusov ešte stále nie celkom obhájenú. Na jednej strane tu máme podniky, ktoré sa do plynofikácie hrnú, na strane druhých také, ktoré nie. Poznám aj niektorých nemenovaných v mestskej doprave vysokopostavených ľudí, ktorí zásadne plynofikáciu odmietajú a presviedčali ma o jejekonomickej nezmyselnosti. Hádam čas ukáže, ktorá zo strán získala a ktorá stratila.
Reakcia na: Jenki #25338:

Musim povedat ze ten vlecniak je zauimavy. Ale na metrovy rozchod to asi nebude, ze nie....
neviete nahodou, ci sa daju zohnat cestovne poriadky MHD BA bud v pdf alebo inej forme, pouzitelnej na PDA?
Reakcia na: fobust #25335:
vlecnak je VV60LF
Reakcia na: m@rtin #25331:

Podla mna je to krajsie ako Kotas celo, ale klasicke tam mohlo ostat. Poviem to takto: Videl som podstatne skaredsie zmeny T3 a tato nie je taka hnusna ako vacsina z nich. Nevyzera to zle, ale tie dvere sa mi nepacia (ale to je Ostravsky nater, ja viem). Ten vlecniak je co? 🙂
Reakcia na: Miki #25332:
Paráda??? Mne to teda pripadá byť pekne hnusné, o vleku ani nehovoriac. Brr.
I.
Reakcia na: Martin #25330:
Osobne by som 40 minút z Rače na perón hl. stanice nepokladal za dostatočný čas.
I.
Co číkáte tomuhle? http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/mesta/ostrava/1301-01.jpg Je to společný výrobek KOS Krnov, Pragoimex a DP Ostrava. Jenki k tomu snad napíše víc.
Včera asi 30 minút stáli eliny na Peknej ceste. Nejaký ***píp*** tak vletel do križovatky, až skončil na koľajniciach /kde nie je asfalt/ a tak to trvalo a trvalo... Veď čo, nestihol som vlak 19.49 do Brna ... a potom druhý pokus, 3ka z rače 21.04 vynechala šak čo, 11ka 21.15 sa ťahala ako keby mala prémie za pomalú jazdu, a 74ka z Račka 21.36 prišla 21.41. Keď sa pohla zo zastávky, pochopil som prečo. Taká jazda na jedničke až dvojke, s pravidelnými prískokmi každé tri metre a zvukmi predpovedajúcimi výbuch - no čo, prišla na stanicu 21.47. Inak super plynový dráčik. Čo ma úplne šokovalo, tá 74ka sa otočila a normálne ďalšiu jazdu. Čo myslíte, stihol som vlak do Brna 21.44?!? :-| Ešte, že si tak poctivo platím električenku . . . . . . hmm.
4849 stoji na malej krizovatke LIETAVSKA-JANTAROVA CESTA a v prednej maske ma natlacenu hnedu skodovku, nic vazne ale na odstavenie vozidla to asi bude.

Viem ze toto neni dispecer ale nan sa nedalo pripojit.
Reakcia na: S499.1023 #25318:

Niekto mi to povedal, nepamatam ze kto presne. Mozno Pankrac ci kto... K3R-N ma klb v osi capu podvozku? Tak potom nic....
Ked uz je tu taka debata o tramvajach z CR, odporucam si pozriet forum na transport.imhd.sk.
Vlastne jednu vec som zabudol.
Som rád, že si pán Ing. Rafaj uznal svoj podiel viny. To sa tak často nevidí a slúži to k jeho cti. Len ma mrzí, že nedokázal svoju vinu zistiť skôr a električka už mohla dávno jazdiť a nemusel mať nijaké opletačky s magistrátom.
Dnes som počul od nášho známeho jednu zaujímavú vetu a to že DPB má kapacity na to aby rekonštrukcie robil aj iným DP. Má pravdu a ja len doplním: a nie aby reko jednej K2 trvala 5 rokov. Ostáva len dúfať že modernizácie električiek v ÚD s novým interiérom + progres sú tými prvými lastovičkami a že sa niečo pohne k lepšiemu. Netreba však zabúdať, že pár lastovičiek leto nerobia.

S499: Ja som myslel, že DPB je so SORom stále zadobre?! veď sú to dobré vozy, ktoré sa osvedčili? Žeby nový budúci dodávateľ nových vozov bol lepším kamarátom ;op
xxxx xxxx (veď viete že J)

xxxx xxxx (veď viete že J)

V tom liste bolo ešte toto.

Posielam ešte raz moje stanovisko k sťažnosti pána xxxx, mal som tam drobný preklep a vymazal som "vybavuje", pretože som list písal ja po ústnej konzultácii s Mesíkom. Ďakujem za výmenu listov. V. Rafaj
Reakcia na: Ike #25314:
Ja som to len myslel tak, aby mestské organizácie neplatili dane zo zisku a aby sa peniaze preliali do stratového DPB. Veď v novembri také OLO musí vedieť predbežný zisk. Podľa toho by sa upravila cena za prenájom názvov zastávok na ďaľší rok s platbou vopred. OLO by tak nezaplatilo daň zo zisku a mesto by nepriamo dalo DPB peniaze.
Ja viem nie je to košér, ale nie je to ani protizákonné.
Respektíve keby vznikla jedna akciovka s názvom technické služby alebo tak nejak, ktorá by sa starala aj o odpad aj o MHD. Vtedy by to prelievanie peňazí bolo úplne v poriadku.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement