Neviem. Kedysi sa presadzovalo pre linky idúce v časti trasy (alebo podobné trasy) stovkové číslo, ako 92/192, 51/151. Tomu by zodpovedalo 78/178. Ale tie Dlhé Diely by som nechal na pokoji, ľudia sú na to zvyknutí. Pre mňa by sa krátke spoje e-4 mohli kľudne označovať ako e-6. Čísel máme nekonečno... Ale to by ma mnohí kameňovali, tak do toho nerýpem.
Jedna otázka na večerné zamyslenie. Prečo krátke/dlhé spoje 78 z Biskupíc na Astronomickú (a ďalej) premávajú pod jedným číslom, ale krátke/dlhé spoje z Dlhých Dielov na Riviéru (a ďalej) majú čísla 32 a 33? Je to otázka potreby rôznych licencií pre rôzne trakcie?
269 (14,5m) zo Stupavy do BA úplne plná, takže klbáky by sa určite zišli aj na tento smer, keďže posilnenie spojov sa zjavne nechystá, naopak, 219 skrátili z Borinky len po Stupavu.
Určite by to pomohlo... Minimálne vtedy keď je zatvorený tunel ...
Podľa mňa by aj pomohlo, aby z Kramárov išli 2 pruhy rovno z toho ľavý odbočovaci by bol aj pre smer rovno do Mlynskej Dolinyz ale tým pádom by sa musel prerobiť ostrovček na druhej strane pred tým zuzenim a aj samotné zúženie ..
Pristavať tan odbočovací pruh na priame odbočenie z Brnianskej by nemusel byť problém, stredový pás je dostatočne široký (akurát neviem, čo by to spravilo si signálnym plánom).
Skôr by ma zaujímalo, či sa neplánuje v tomto mieste https://maps.app.goo.gl/onrUf1kVC8PUvSq8A rozšíriť násyp, aby za križovatkou pokračovali dva pruhy a nebolo tam to krátke zúženie do jedného (VDZ vyznačiť tak, aby z toho bolo bezkolízne napojenie). Aj keď je pravda, že v tom prípade by musel byť aj smer Lamačská cesta -> Mlynská dolina riadený kvôli prechádzaniu chodcov
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Andrej
A niektorí vodiči to ťahajú do riadnych extrémov, pred pár dňami som videl električku ktorá mala vypnuté svetlá aj po západe slnka (modrá hodina).