Magistrat ide dovrzat preferenciu v Dubravke:
Na všetkých križovatkách v Dúbravke tiež aktuálne pripravujeme úpravu riadenia spojenú so skrátením čakania na bočných smeroch a so synchronizáciou zeleného signálu na hlavných smeroch.
V stredovom páse na Staromestskej sme uprostred veľkého presádzania kríkov!
🪴 Na tomto mieste donedávna rástol vtáčí zob, ktorému sa však v stredovom pruhu veľmi nedarilo. Preto sme sa rozhodli presadiť ho na vhodnejšie miesto s lepšími podmienkami. V sobotu 9. novembra sme kríky premiestnili zo Staromestskej na Panónsku.
Čo nahradí vtáčí zob na Staromestskej? Krásne ruže! Sú odolnejšie, čo znamená, že sa im tu bude dariť a zároveň ešte aj skrášlia tento priestor. Aby sme minimalizovali dopravné obmedzenia, výmenu substrátu a výsadbu ruží budeme realizovať počas najbližších dvoch víkendov.
Ja som cestoval z BA na SC, Žel. Stanica (nie Stn.!), a vodič po AS SC si to zamieril rovno do Blatného, vynechal polovicu mesta. Tak som sa ozval, že ale ja chcem ísť na stanicu, tak teda, že sa otočí, no ale odmietol som a vystúpil som na Tehelnej a počkal 529 s odchodom o 10 minút.
O 3 minúty ale preletel s tým 645 späť do mesta (nezastavil), teda išiel vykonať vynechaný úsek. Buď proaktivne, alebo sa mu ozvali z dispečingu.
Bol to stredoazijcan, takže možno nemá ešte úplne zafixované cesty (na 645 sú spoje, ktoré vynechávajú žel stanicu, alebo uz len boli?)
Minulý týždeň poobede prejazd 605+645 smer Čataj zastavil v SC na AS na B-čku namiesto E-čka, aj keď E-čko nebolo obsadené vozidlami, lež cestujúcimi. Do toho keď som na to pri nástupe vodiča upozornil, odpoveď bola v zmysle "No dobre". Následne som poslal sťažnosť do Arrivy a odpoveď mi síce došla nezvyčajne rýchlo, ale zamerali sa na to "No dobre". Ani slovo konkrétne o tom, že vodič má zastavovať na správnom nástupišti...
Tak pravdepodobne vozy by už aj boli....
17*T3 + 7301-7304, 7733+4
29*T6
20*K2
50*29T
40*30T
Takže vozidla určite sú, závisí len na DPB akú ponúkne kapacitu do Petržalky, či len linku 3 alebo to bude úplne inak
Dal si teóriu, že megaelektričky nahradia všetky vysokopodlažné vozy (btw, rovnakou logikou - nemáme tu už teraz vozidlá, ktoré by ich mohli nahradiť?) a že k čomu treba 12ks navyše, ak tak pre nové trate, ktoré nebudú. Nuž, tak som pripomenul Petržalku.
To, že tu nebudú s otvorením trate neznamená, že sa s nimi kvôli tomu nemôže počítať a po ich dodaní sa električky "odtiaľ" presunú na iné linky a zahustia interval.
Nemáme tu už aspoň teoreticky všetky vozy na premávku do Petržalky? Ak sa má čoskoro otvoriť tak snáď sa nebude až teraz robiť obstarávanie na nové vozidlá.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jak44