Pri trnavskom myte bol donedavna este stary oznacnik(sice iba pre skolsku linku). Bol pocas tohto prerabania zastavok odstraneny, alebo tam este stale mame ,,historicky" kus?
Moja predpoveď na leto: Môžme sa tešiť na blokované Hodžovo námestie. Genialita progresívneho magistrátu a ich polovičatých riešení nemá konkurenciu.
Keď už chceli zastavovanie autobusov tu, tak mohli presunúť prechod pre chodcov bližšie ku križovatke s Veternou ul.. Lepšou prerábkou by sa dalo získať +-8 miest pre autobusy. Ale nieee...
No, sľubuje to už tretie volebné obdobie za sebou a stále nič, zato však stihol dodrbat 36ku, rozumej z intervalu 15-30 min je tam teraz celodenný 60 min
To s tou vzdialenosťou zjazdov je akurát tak dobrá výhovorka. Čo tu v ČR vidím zjazdov, značených "A"/"B", keďže ležia na tom istom kilometri...
Čo sa týka trojkoľajnosti BAHL - Lamač, to je opäť príprava na minulú vojnu. Tá trať akútne potrebuje byť štvorkoľajná aspoň do DNV a trojkoľajná až po štátnu hranicu.
Neviem, prečo by malo NDS vadiť, že tie dva zjazdy by boli tak blízko. Napríklad medzi zjazdmi Hlohovec a Červeník na D1 nie je ani 2,5 km.
Čo sa týka vlaku do Stupavy, tak kým nebude trojkoľajný minimálne úsek Lamač - HLST, tak nemá zmysel obnovovať trať do Stupavy, pokiaľ tam teda nechceme mať takt 60 min v špičke, to by sa možno zmestilo aj teraz.
@ Klepeto, to je pravda co pises..
Byval som v Stupave 5,5 roka, chodil denne MHD do roboty / z roboty (roky 2016-2021). Tie zapchy som si odsedel, pozoroval ako z roka na rok sa to len predlzuje, povodnych cca 20min na Patronku sa postupne natiahlo na 40+ min (ak bola out Sitina tak aj skoro 2h). Odcestoval som si aj parkrat cestu spat, ked bola nehoda na D2 a vsetko odklanali na Stupavu/cez Stupavu.. to som len zo Zahorskej Bystrice ten kusocek do Stupavy siel aj 45min..
Problem Stupavy je aj len jedna hlavna cesta..kde sa to vsetko zlieva aj len zo samotnej Stupavy.. (OK, neratam tu speci trasu na Devinsku..)
Ono bola aj daka studia, zeby bol pripoj/odpoj z dialnice aj na "za Stupavou", aby odbremenili samotnu Stupavu od naplavkou tych ktori idu do Borinky alebo Zahorska/vysoka pri Morave apod. (tam su obstrukcie NDS kvoli tomu ze medzi tymi dvoma privadzacmi nie je min 5km vzdialenost, ale tusim len nejakych 4,6km..)
Potom som kdesi v Stupavskych novinach cital, ze by mali spravit kvazi obchvat Stupavy po strane blizsie k dialnici a druha ako je skolska tak na jej konci.. Ako sa toto pohlo neviem, ale asi ako LIDL, od roku 2016 som pocuval,ze tam bude a doteraz nestoji..
Tam to treba poriadne vyriesit co sa tyka infrastruktury a ciest, lebo je to z roka na rok horsie. Aj preto som rad, ze som sa vratil do BA a netrpim v zapchach..
Skoda aj, ze v 80tych rokoch zrusili vlaky do Stupavy.. ale kedze teraz aj ked zeleznica ma problemy, kolko by bolo odrieknutych spojov??
Nespoplatnenie úseku na D2 nič nerieši. Bratislavská a Hodonínska ostane rovnako ráno zasekaná ako je aj teraz. Lebo aj súbežná D2 je zasekaná po Stupavu od Sitiny. Dokonca súbežnú I/2 alebo 505ťku okolo VW tiež plnia aj autá čo majú známku, lebo koľkokrát obchádzajú práve tú plnú D2.
Stupavu to vôbec neovplyvní. Je jedno či do tej Stupavy prídu autá od diaľnice alebo od Z.B. Stále to bude rovnaké množstvo áut. Stupave by skôr pomohla križovatka s cestou III/1106 čo by čiastočne riešilo aj jej obchvat, keďže tí čo idú smer Vysoká, Zohor a podobne by nemuseli prechádzať cez Stupavu. Aj do tej Borinky by to bolo jednoduchšie cez túto križovatku.
Ake to maju byt prace na D2? Reko vozovky? Stara cesta do Zahorskej Bystrice mala byt davno 4prudova.. ked sa to podari ten bus pruh, tak klobuk dolu.. ale bude obmedzovany danou infrastrukturou aktualnou.. A to bude jak na Gagarinke bolo? Natesno seba?
To zrusenie spoplatnenia po Stupavu moze byt dobre.. len aby to nepretazilo Stupavu, ze vsetci pojdu cez nu a potom sa supnu na D2.. a spat to iste, po Stupavu cez D2 a supho cez Stupavu a dalej..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Klepeto
Stupavu to vôbec neovplyvní. Je jedno či do tej Stupavy prídu autá od diaľnice alebo od Z.B. Stále to bude rovnaké množstvo áut. Stupave by skôr pomohla križovatka s cestou III/1106 čo by čiastočne riešilo aj jej obchvat, keďže tí čo idú smer Vysoká, Zohor a podobne by nemuseli prechádzať cez Stupavu. Aj do tej Borinky by to bolo jednoduchšie cez túto križovatku.