Vladimír, si: Presne tak veď ani automat ti nedá potvrdenie o predaji CL.
slovanista: DPB by tu elinu určite rád vyradil, keby ju mal čím nahradiť a to nemá. Neboj, raz pôjde na modernizáciu.
Kupovanie CL v PNS by asi nebol dobrý nápad.
A čo takto sa vykašlať na dopnkový predaj CL a každý rok vybaviť asi 50 vozidiel automatmi.
Napríklad namiesto nejakého nezmyselného sedadla
slovanista: DPB by tu elinu určite rád vyradil, keby ju mal čím nahradiť a to nemá. Neboj, raz pôjde na modernizáciu.
Kupovanie CL v PNS by asi nebol dobrý nápad.
A čo takto sa vykašlať na dopnkový predaj CL a každý rok vybaviť asi 50 vozidiel automatmi.
Napríklad namiesto nejakého nezmyselného sedadla
COLOR
1. Bez obmedzenia druhom dopravy
2. Bez obmedzenia casom
3. Bez obmedzenia poctu predanych listkov (alebo max. 20)
4. Sortiment: 24-hodinovy, 30-minutovy zakladny, 30-minutovy zlavneny, 10-minutovy zakladny.
5. Ceny: 24-hodinovy 100 (bezne 80), 30-minutovy zakladny 20 (16), 30-minutovy zlavneny 10 (8), 10-minutovy zakladny 17 alebo 18 (14).
6. Povinnost platit presne, tak ako v Brne. Alebo si vodic zvysok necha.
7. Povinnost kupit si listky pri nastupe do vozidla prvymi dverami, v case ked vozidlo este stoji v zastavke.
8. Zabezpecit, aby mal vodic vzdy dostatok listkov - to sa da napriklad dispecermi, co ich dovezu na konecnu a podobne.
9. System distribucie: na vypravni kazdy vodic dostane 30 listkov z kazdeho druhu (z 24-hodinovych 2-3, pocty sa praxou mozu upravit, to je snad jasne, taka L210, tak tam moze mat 24-hodinovych aj viac), podpise potvrdenie o prevzati. Pri ukonceni sluzby odovzda trzbu a nepredane listky, podpise potvrdenie o pocte predanych listkov, kopiu si necha. Na vyplatnej paske sa mu objavi 1-2 Sk za predany listok (10 Sk z 24-hodinoveho). Je to dost motivacne, I think.