Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #247884:
Zas to nie je až také využívané, aby sa oplatilo po pol noci poslať z Viedne 2 vlaky po pol hodine.

Juhom trať prechádza cez okresné mesto a Marchegg a okolie je zadok Rakúska.

Nie je vinou rakúskej strany, že je problém v Bratislave s nadväznými spojmi.
Reakcia na: zakaznik #247881:
Však ale tie vlaky cez Marchegg by nemali žiaden vyplyv na vlaky cez Kittsee. Bolo by na každom čo preferuje.
Reakcia na: sorka #247882:
65km/h premavkova.
75km/h konstrucna.
Nevie niekto kolko má max. rýchlosť škoda 30T ?🙂
Reakcia na: david11 #247878:
Do Marcheggu sa jazdí posledným vlakom z Viedne o pol hodinu skôr ako spodom.
Takže síce by to mimo výluk vyšlo na 1:30 rozjazd, ale zas iní by sa nepptešili.
Reakcia na: Valec #247862:
Nadchod na Predmestí je po nástupište v správe ŽSR a ďalej v správe N.Mesta. čiže zametá sa iba časť po nástupištie.. Pokračovanie si žije svojim životom a postupne hrdzavie pre kvantum soli čo sa tam v zime dáva.. takto si tu žijeme v BA..
Reakcia na: david11 #247878:
Tak to by bolo fajn, ale ako som písal vedľa, to pri mentalite ministerstva dopravy nenastane.
Reakcia na: 810zssk #247877:
Ono hlavne by prednostne mali nočné či posledné vlaky z Viedne jazdiť na Hlavnú stanicu, kde je rozjazd nočákov do celého mesta. Teraz ak nebývam v Petržalke trvá cesta domov s mhd rovnako ako celá cesta z Viedne.
Reakcia na: david11 #247876:
Ja v tom problém nevidím, kopa staníc po celej Európe je otvorená nonstop a svet sa kvôli tomu nezrútil.
Reakcia na: 810zssk #247874:
Problém vidím (teda ŽSR), iba v otvorenej stanici cez noc.. Škoda, že nemá "výlez" aj mimo staničnú budovu.. Aj hlavnú zatvárajú na noc.. čiže ak mešká posledné EC z Prahy a zdrhnú nočáky smer ZA či ZV tak nie je, kde čakať..
Reakcia na: david11 #247872:
Však buď, ja len poukazujem že N93kou by si doma nebol o nič skôr ako tou "motajúcou sa" N80.
Reakcia na: Valec #247871:
Práve preto sa pýtam či je Petržalka proti. Lebo ak nie (a naposledy keď som tému sledoval nebola), tak platí čo som písal že problém leží u ŽSR.
Reakcia na: 810zssk #247860:
Pokiaľ sa ten nočák domoce na hlavnú tak taxanom som dávno doma..
Reakcia na: 810zssk #247864:
No ja som sa chytil tvrdenia "ŽSR sľubovali keď to stavali a tým oklamali mesto", ktoré pravdivé nie je.
Tu sa musia dohodnúť obaja, ŽSR aj MČ, lebo petržalská časť sama fungovať nevie a časť patriacu ŽSR nemá zmysel mať otvorenú non-stop. Osobne si myslím, že nie je ani tak problém s podchodom, ako s tým, že by musela byť otvorená aj staničná budova.
Reakcia na: andy27 #247867:
Čo ja viem, v čase, keď je podchod otvorený, tam individuá nezvyknú kysnúť, aj keď je v staničnej budove niekoľko pofidérnych bufetov. Skôr je to klasická slovenská predposratosť.
Reakcia na: zakaznik #247868:
Železnice majú obrovský finančný, technický a personálny problém. Cudzie spoločnosti nás už kvôli stavu koľají obchádzajú, ak môžu.
Reakcia na: andy27 #247867:
Tak samozrejme každá stanica ŽSSR musí mať aspoň jednu nalieváreň alkoholu vo svojich priestoroch.

Predpokladám, že stráženie podchodu by nemalo byť náročnejšie ako stráženie vlakov, aj osobných zahraničného dopravcu.
Reakcia na: 810zssk #247866:
Ja to neobhajujem, len uvažujem nad motívom, že najprv za veľa peňazí postavíme podchod a potom ho zavrieme...
Podchody, výklenky a tmavé kúty priťahujú rôzne individuá a jediné riešenie je tam dať ostrahu 24/7. Ale možno by pomohlo namaľovať na zem také tie žlté kruhy 😃 😃 😃
Reakcia na: andy27 #247865:
Lebo nútiť ľudí chodiť dlhou oblukou výrazne zvýši ich bezpečnosť. Okej.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.