No neviem, ocividne je to skolsky spoj (rano do Stupavy, poobede naspat do Marianky), takze detmi by to mohlo byt vyuzivane. Len tomu bude treba spravit propagaciu medzi rodicmi, ze uz nemusia robit detom kazdodenne skolske taxi. Dajme tomu tentokrat sancu
Dosť by ma zaujímalo koľkokrát za môj život ešte znovu zrušia a znovu zavedú priamu linku Marianka - Stupava. To je už totálny evergreen, každý jeden krát sa preukáže že to absolútne nie je potrebné, ale vždy si to po pár rokoch niekto vypodpisuje, tak sa to zavedie znova a zas sa ukáže že reálne tým "nikto" nechodí.
Otázka je aj to, či by v takomto prípade zachádzala 78 na Astronomickú alebo prestup na električku by bol na Líščích nivách, resp. Trnavskom mýte (podľa smeru jazdy). Ale aj tak by kĺbaky mali problém na oboch koncoch ulice Maximiliána Hella)
Nerozumiem ani ja co to ma spolocne s vylucenim IAD. Kazdopadne L78 potom prejde asi na sola lebo tam tie niektore krizovatky s klbakom budu pekne mordy.
Písalo sa tu čosi o rušení L36... Nová trasa L216 aspoň poskytne spojenie ZB-Bory, dokonca aj so zastávkou pri nemocnici (ku ktorej sa zatiaľ dá dostať len peši)
Ak bude jazdiť 78 celotýždenne, tak zvyšok dnešnej trasy 66 bude pokrytý (a treba povedať, že vďaka obsluhe Drieňovej má Štrkovec nadštandard oproti ostatným ružinovským sídliskám).
Skrátenie 39 vítam, ale obsluha zastávok Planét a Súhvezdná by v nejakej podobe mala ostať. Napríklad presmerovaním 78 po tej čiarkovanej čiare (a nerozumiem, prečo si to mesto podmieňuje vylúčením automobilovej dopravy z ulice Maximiliána Hella)
Nevie tu niekto ci budu Solarisy +TNSky tichsie ako dnesne 30+31tr? Lebo ako 30+31 su starsie ako prve komercne elektricke auta takze to dava zmysel ze by sa do tbusu aplikovala inovacia z aut.
S tými hláseniami to nie je jednoduché. Neviem ako teraz, ale donedávna to bolo tak, že buď boli viazané na cieľ, teda zazneli pri každej zastávke spoja, ktorý mal daný cieľ, alebo viazané na zastávku, kedy zazneli pri každej linke/spoji, ktorá zastávku obsluhovala. Cieľ sa môže meniť počas jazdy.
Napr. pri 4ke sme to robili tak, že "nemý" cieľ mala od Dúbravky po Trnavské mýto, potom nasledoval "hlásiaci" cieľ, ktorý sa znova prepol do režimu nemého za Kuchajdou. Teda na 4ku bolo treba pri bežnej trase 5 cieľov: Dúbravka, nemé NM, hlásiace NM, nemé ZP, hlásiace ZP.
To programovacie prostredie je veľmi neintuitívne a toto programovanie cieľov je vzhľadom na čas celkom masaker, veľa činností vyžaduje množstvo manuálneho klikania a teda pravdepodobnosť chyby je extrémne vysoká a zaberie dosť podstatnú časť prípravy grafikonu. Preto sa eliminovalo tam, kde to nie je potrebné. A všeobecný úzus bol taký, že ak mala linka skrátené spoje po konečnú, z ktorej je v prípade omylu bezproblémový presun na nástupište neskráteného spoja, tak sa nehlásilo (napr. ak by vybrané spoje linky 7 boli skrátené po Gaštanový hájik - prinajhoršom vodič vyhodí cestujúceho na zastávku, na ktorej nastúpi na spoj do Rače), hlásilo sa len tam, kde by prevezenie mohlo byť problém (4, 21).
Ale je pravda, že niektoré hlásenia sú otravné. Napr. dojazd 47, pri ktorom sa skôr prikláňam k tomu, aby sa nehlásil vôbec, lebo spoj vykoná celú trasu originálnej linky a až potom ide do vozovne.
Tu by sa stačilo držať jednoduchého pravidla, že pokiaľ výstupište kratšej verzie nie je zároveň nástupište nácestnej zastávky dlhšej verzie linky, tak musia mať rozdielne číslo a potom by tieto hlásenia o zmene konečnej boli iba pri dojazdoch.
Tak práve keď idem po známej trase, tak stláčam tlačidlo ihneď po odchode z predchádzajúcej zastávky, ale aj napriek tomu, že už je stlačené, sa hlási, že zastávka je na znamenie (to sa vypúšťa len pri druhom hlásení pred príjazdom). A zase ak som niekde, kde to nepoznám, tak sa potrebujem sústrediť na názvy zastávok, aby som vystúpil správne, a každá ďalšia zbytočná informácia tomu neprispieva
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
3pa3ck3
Skrátenie 39 vítam, ale obsluha zastávok Planét a Súhvezdná by v nejakej podobe mala ostať. Napríklad presmerovaním 78 po tej čiarkovanej čiare (a nerozumiem, prečo si to mesto podmieňuje vylúčením automobilovej dopravy z ulice Maximiliána Hella)