Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: upravovač fotiek #246598:
Nemohla by 30ka chodiť ku Kauflandu? Tam je miesto aj na Jumboliner.
Reakcia na: upravovač fotiek #246596:
S tou 43 to nie je zlý nápad, mohlo by to pomôcť riešiť preťaženosť parkovísk nad Partizánskou lúkou.
keby tak radšej prišlo k zriadeniu zastávky Tesco Lamač na hlavnej Lamačskej ceste, kde by mohli stáť 83,84. Plus vyriešiť aj priechod smerom na Polianky, aby sa tam prestalo prebiehať na divoko
Zachádzka k Tescu Lamač je dobrá otrava aj na 63-ke. Raz som si to stopoval a celý okruh trval až tri minúty. Po troch minútach som bol na tom istom mieste 🙃
Papierovo sú to tuším 2 minúty. Pri jazde z Vrančovičovej pod hlavnú stanicu (16 minút so zachádzkou) je zdržanie samotnou zachádzkou 12,5% celej doby jazdy.

V dnešnom stave sú vlastne z Lamača dva "motáky". 30 cez Segnáre a 63 cez Tesco Lamač. Lepšie by bolo mať rýchly spoj (63, vyhodiť Tesco) a pomalý (30, zachádzka aj k Tescu, možno aj cez Pod Zečákom). 30 určite až po Patrónku, ak by bol problém s prestávkovaním, otáčať sa dá aj pri Kauflande, 130 by sa tak mohla úplne zrušiť.

Ak je Tesco Lamač taký stred sveta, že tam musí všetko stáť, lepšie by bolo spraviť zastávku smer Patrónka priamo na Lamačskej ceste (nika už je hotová 😁 : https://goo.gl/maps/TviqgUWemg7fJZhX6 )spolu s novým priechodom. Každému cestujúcemu, ktorý nejde do Tesca, by to ušetrilo denne pár minút života.
Reakcia na: Viliam22 #246603:
Cez týždeň by stačilo, aby zachádzala 84, cez víkendy a svietky 83.
Reakcia na: Arrivaderci #246599:
Ja hlavne dúfam že nebude pravda ten posledný príspevok o zachádzke 83 a 84 k Tescu, to už fakt potom kupujem auto
Reakcia na: Arrivaderci #246599:
83,84 k Tescu Lamac ? WTF 😠
Reakcia na: Urbanway 2423 #246597:
Hlavne Dubravku odrezu teraz od Tesca Lamac ak sa L20 skrati po Podvornice,preto by mala ostat aspon polovica spojov k Tescu.
Alebo sa budu vozit ludia dookola cez Bory a Lamac
Strme vrsky tipujem obnovenie zachadzok vybranych spojov L37.
Reakcia na: upravovač fotiek #246598:
Podla mna miesto na dalsie 12m vozidlo na prestavky na Patronke je. Pri najhorsom preco by tam nemohol byt 1 striedac? Pripadne mat prestavky v Dubravke.
Reakcia na: upravovač fotiek #246596:
Ako som ti odpovedal v Off Topicu, toto odpisal starosta Lamaca.
Reakcia na: Urbanway 2423 #246597:
Áno, linka 30 by mala lepšie prestupy na Patrónke. Otázka je, či je tam dosť miesta aby prestávkovala. Neviem ako by to bolo s potrebou vodičov/vozidiel, ak by sa predĺžila, alternatvíne, ak by si to nevyžadovalo vodiča a voz naviac, by mohla ísť na Červený most (prestup na Mokrohájskej).

Obsluhovať Strmé vŕšky regiobusom? A čo na to BID?
Reakcia na: upravovač fotiek #246596:
3. 30 mala ísť aspoň po Patrónku, pretože takto sa z nej bude celkom zle prestupovať, keďže na Patrónke stojí oveľa viac spojov ako na ŽST Lamač/Vrančovičovej.

4. 36 by sa mohla nahradiť odklonením niektorého regiobusu (napr. 215) na Strmé vŕšky, prípadne k Nemocnici Bory (možno by sa aj niečo ušetrilo oproti jazde na Patrónku). Ak by to bola 215, tak by mohla ísť aj cez Záhorskú a Trstínsku.
https://www.bratislavskenoviny.sk/doprava/76583-setrenie-prinesie-zmenu-grafikonu-i-tras-pozname-dalsie-detaily-z-planovanych-zmien-v-mhd-ktore-pocitia-cestujuci

Môj názor, ako občasného využívateľa služieb DPB a zároveň devínskonovovešťana:

1. Skrátnie linky 20 po Podvornice je návrat k stavu spred pár rokov, na ktorý som bol zvyknutý. Zanikne prestup na hrane medzi linkami 4 a 20, čo ma neteší, ale je to dočasné, než sa vybuduje električka na Bory. Spraví sa aspoň priechod pre pešiakov aj na opačnej strane nástupnej zastávky Pri kríži pre električky? Interval 15 minút je tiež zlepšenie oproti 20 minútovému.

2. Linka 21 bude premávať cez víkendy v 15 minútovom intervale a všetky spoje pôjdu k VW. Zruší sa súčasný stav "každý 2. spoj po "Pri Sandbergu" (Na hriadkach). Súhlasím. Alternatívne by mohol každý 2. spoj linky 21 končiť na starom obratisku Jána Jonáša (VW1), ale neviem ako to budú vnmať obyvatelia minisídliska pri zastáke Jána Jonáša, ktorá by bola obslhovaná v intervale 30 minút.

3. Nová linka 30, predpokladám, bude zachádzať k Technickému sklu, bude to kvázi "moták" medzi Dúbravkou, Lamačom a Tescom Lamač.

4. Zrušenie linky 36 OK, nahradí sa obsluha Záhorskej predĺžením linky 130, ktorá by tak ku krematóriu iba zachádzala? Je premávka po OC Patrónka dotovaná Kauflandom? Ak nie, tak by som ju poslal cez Polianky na Dúbravskú cestu a linku 35 skrátil do podoby lokálneho motáku medzi obratiskami električiek a trolejbusov v trase Dlhé diely - Borská. Ak je obsluha OC Patrónka hradená Kaufladom (alebo iný dôvod prečo nemôže byť zrušená), ponúknuť im alternatívu predĺženia vybraných spojov linky 43 a linku 130 upraviť ako som písal vyššie.
Reakcia na: tiny111223 #246593:
Sure, one right here. What are you looking for?
Reakcia na: tiny111223 #246593:
Yes.
Reakcia na: Ma178rek #246591:
Nie, nemôže, ani jedno slúchadlo
Ja viem že BT slúchadlá si v móde ale môže vodič za jazdy takto počúvať???
Akože mne to nevadí pokiaľ sa nestane nejaký prúser a má iba 1 slúchadlo ale nestretol som sa ešte s tým
Nedalo by sa stiahnut CSV vypravy konkretneho vozidla, tak ako sa da sumar za mesiac?
Sadol som si v 2870. Celé sedadlo sa kývalo. Radšej som si presadol. Kvalita SOR + údržba DPB. Hlavne že sedačky majú nové poťahy z koženky.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.