Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Petto #246512:
ADD3. Linka 70 nejde na zastávku Bajkalská. Ono, kombinácia 70+98 je v pohode, len neviem, či je v čase striedania zmien Slovnaftu v 70 ešte voľná kapacita.
Reakcia na: Oliver91 #246515:
Pod tými vozňami je výhybka?
20. deň pokuty sa neráta Arrive, čo mi nereaguje na mail o vyvalenom označníku, a teda absentuje akákoľvek informácia na zastávke Senec, Boldocká cesta, pričom podľa zmluvy to má byť do 24 hod. napravené.
https://www.bratislavskenoviny.sk/doprava/76466-chysta-sa-v-bratislave-zdrazovanie-cestovneho-a-rusenie-niektorych-liniek-mhd

Pre občasných cestujúcich, ako som ja, je to len väčšia motivácia na občasné cesty do mesta využiť automobil.
Reakcia na: TomJ #246497:
ADD3. To akoze rovnaka trasa ako L70 ? 😁 ADD4. To uz malo byt davno, ak by bol problem s kapacitou v sedle tak prejazdy z L93
Reakcia na: marek1978 #246493:
12min prosim uz nie. Uplne nekompatibilny interval,ktory sme uz tusim zrusili vsade.
Reakcia na: david11 #246509:
Sumi sa, ze tam neostane ani jedna z nich 😁. Ale prave ta tretia
Reakcia na: TomJ #246503:
L94 je dosť využívaná od Blumentálu počas celého dňa. Ak by prišlo k jej zrušeniu ostala by tam iba L31 v intervale 20 min. (jazdíme častejšie ako metro).Budovanie tohto prestupného uzlu by stratilo potom aj zmysel.
Reakcia na: mirec240 #246488:
Ja zvyknem cestovať párkrát do týždňa a kontrolu stretávam tak raz za mesiac. Väčšinou kontrolujú na AS na konečnej pri výstupe, ale už som ju zažil aj tak, že nastúpili na Brodnej, skontrolovali celý autobus a potom vystúpili na Pažítkovej.
Reakcia na: Matej138 #246504:
lepšie by som to nenapísal 👍
Reakcia na: Matej138 #246504:
V čase plánovaného odchodu spoja sa píše v PP, nie v čase príchodu vozidla. Jedno je Anička a druhé vanička.

Nezabúdaj na to, že na zastávke máš vždy zastaviť aj ak ešte nenastal čas odchodu podla CP bezohladu na to či tam sú nejakí cestujúci alebo nie a vyčkať do času odchodu.
Reakcia na: Matej138 #246504:
Úprimne? To, že cestujúci má povinnosť byť na zastávke v čas a v čase príchodu vozidla byť pripravený na nástup je najhoršia vec, čo kedy kto vymyslel.
Neviem síce ako to bolo v spomínanom prípade, ale viackrát sa mi stalo, že keď som potreboval niekde prestúpiť, tak prvý spoj meškal, prišiel zarovno so spojom na ktorý som chcel prestúpiť a ten proste ušiel.
Vtedy keď som tú vetu počul, tak ma išlo roztrhnúť.
Reakcia na: Dispecer #246498:
Ja nič nemiešam len nezaškodí trošku objektivity... V prvom rade ja netuším z toho komentáre že kde sa nachádzali cestujúci ktorí bežali za autobusom, ak ty to vieš tak ti gratulujem k vešteckým schopnostiam... Druhá vec je, že bez ohľadu na emócie je to porušenie prepravného poriadku keďže cestujúci má povinnosť byť na zastávke v čas a v čase príchodu vozidla byť pripravený na nástup, to je proste fakt... To ako by som sa ja v tom prípade zachoval neviem, nepoznám celú tú situáciu a celkom by ma zaujímali podrobnosti, kto ale mieša fakty s emóciami si ty, to tak proste je
Reakcia na: Cancer #246502:
Mal som predstavu, že by 94 jazdila v čase cca 5:30 - 8:30 a 14:00 - 19:00, pričom toto obmedzenie by sa týkalo prázdnin, cez školský rok by som ich nechal tak ako sú teraz. 93 by jazdila v intervale 6/7,5/7,5/7,5 (po 21 prechod na 10). Pozeral som, že teraz má cez prázdniny 93 celodenných poradí 6 a 94 ich má 4. Po novom by mala 93 celodenných poradí 8 (lebo by sa posilnil sedlový interval) a 94 žiadne. Čiže by sme z dvoch celodenných poradí spravili delené, čím by sme ušetrili dvoch vodičov. Otázne ale je, či by takéto šetrenie stálo za to, že by sa zhoršil interval na spoločnom úseku a zhoršila by sa obsluha Blumentálu (no na druhú stranu by sa zlepšila sedlová obsluha stanice, čo sa môže cez prádzniny, keď je viac turistov, hodiť).
Reakcia na: TomJ #246497:
Myslíš, že v sedle 7,5 minútový interval na spoločnom úseku 93 a 94 bude stačiť keď len nedávno sa posilňoval zo spoločného 6 (12 na každej linke) na 5 (10 na každej linke)?

Bola by to vôbec úspora keď by sa tým vlastne zlepšil interval na úseku kde ho netreba a zhoršil na úseku kde premávajú obe linky a je tam potrebná vyššia kapacita? A navyše by si tým výrazne zhoršil obsluhu Blumentálu, STU a okolia polikliniky na Mýtnej smerom z Petržalky/do Petržalky.

Linka 94 končí už teraz pomerne skoro, čo si predstavuješ pod zrušením večernej premávky? A teda v tomto čase by nebolo nijaké posilnenie intervalu na linke 93 ako náhrada za nepremávajúcu linku 94?
Reakcia na: Klepeto #246500:
Pracovníkov ktorí nič nerobia treba mať rozložených po viacerých mestských spoločnostiach a zložkách. Keby všetci boli v doprvnom podniku bolo by to príliš okaté.

Už aj tak v podniku máme takých na administratívnych pozíciách až až...
Čo takto zrušiť MIB a Metro a neškrtať výkony.
Reakcia na: Mario2375 #246473:
Máš pravdu, nie som vodič, aj keď o tom snívam od malička. Ale existencia možných kolegov tvojho typu ma presviedča, aby som do toho nikdy nešiel, lebo by som sa musel za nich hanbiť. 😉
Reakcia na: Matej138 #246496:
To, že nastupujúci cestujúci "neďakujú" je jedna vec, nesplnenie si pracovných povinností (zastaviť na zastávke, keď na nej alebo v jej tesnej blízkosti stoja ľudia - viď #246469) je vec druhá. Nemiešajme to prosím.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement