Pretoze v normalnej firme si vedia spocitat, ze uz nie sme v devatdesiatych rokoch s dvadsatpercentnou nezamestnanostou. Ten prepracovany a vystresovany, odhliadnuc od kolisavej kvality jeho vykonu, ti ukaze fakaca a pojde o dom dalej. A z dlhodobeho hladiska je lacnejsie mat tam stabilnych spokojnych ludi odvadzajucich kvalitnu robotu nez nonstop zaucat novych, ktori odvedu robotu prinajmensom priemernu.
Moje skusenosti su presne naopak. Tymto nechcem objahovat statne firmy, tam maju zas ine problemy, ale ked jedina priorita sukromnej firmy je vytvorit zisk pre seba a pre akcionarov, tak to aj vyzera. Vsak naco platit 2 ludi, ktori by mohli robit tu pracu a byt pri tom spokojni, ak mozu platit len jedneho vystresovaneho, prepracovaneho, nedostatocne plateneho cloveka?
Ešte by mohla byť prejazdná aspoň časť Karadžičovej. 50 a 70 by tak jazdili normálne cez AS, len by za Čulenovou odbočili k Mostu Apollo. Ešte by mohol maratón viesť po Lazaretskej na Špitálsku a ďalej po Záhradníckej do Ružinova, aby sa úplne vyhol Karadžičovej.
Vidim, ze otazka ohladom veku bola asi fakt na mieste.
Pretoze ja som v mojom prispevku #246160) reagoval iba na cast o sukromnikovi, ale ty si v naslednej odpovedi #246168) reagoval ... Takze pre DPB a mesto sa nevyplati ...
Tu to ide a výluky nahrané sú. Ale teda bolo by dobré napr. oznámiť plynovému alebo vodovodnému potrubiu aby praskalo v súlade s pripraveným grafikonom NADky
Kolko % vozidiel ma este stary palubak? A kolko z nich nemusi byt vypravenych pocas, ako tu krasne niektori argumentovali, nedele ked nikto nikam nejazdi? Nemame dost vozov s normalnym palubakom, aby sa to dalo lahko spravit?
V inych mestach maju v palubakoch nahrane aj vyluky, ktore si vies nastavit v pripade potreby a trvaju trebars 30 minut a ohlasia vsetky zastavky po ceste, kde vozidlo stoji a normalne sa hlasia v systemoch. Tu to nejde?
Takze pre DPB a mesto sa nevyplati mat poriadne spravene CP/informacne systemy aby obyvatelia vedeli slusne cestovat alebo sa dostat kam potrebuju napriek tomu, ze je ohlasena niekolko tyzdnov vopred akcia obmedzujuca pol stareho mesta. Dobre vediet priority mesta.
Tento post som si nevšimol. Ale áno, na toto som mal možnosť opýtať sa ľudí, ktorí riešili MHD v niektorých svetových metropolách a presne toto bol ich názor. Radšej účelovo nejazdit po regularnych trasách ako jazdiť a ťahať cestujúcich za nos.
Damage ale môže mať rôzne úrovne. Iste, to že sa mi predĺži cesta bude bolieť tak či tak, ale ak si ešte budem musieť dať rezervu ďalších 30 minút na náhodnú premávku, tak to bude bolieť ešte viac.
K operatíve viď #246153 na ktorý si pôvodne reagoval - časy výluky by mali byť fixné, aj keď sa uzávierka skončí skôr.
Damage is done už len tým, že sa maratón koná a má dopad na nosný systém dopravy.
Ja som nepovedal, že DPB tie grafikony robiť nemal, iba to, že chápem, že ich nerobil. Ak je to navyše v rovine prudkej operatívy, je pravdepodobné, že by v niektorých prípadoch ani tie alternatívne grafikony neboli použiteľné.
Ak je tam viacero variantov pre jednu linku, tak to nie je ani technicky možné, keďže staré palubáky fungujú na báze BIOSu a mizerná pamäť nepustí. Neobhajujem, nehaním, len informujem.
Už lepšie ako tento rok ten maratón nezorganizuješ.
Takže neviem, proste hodíme cestujúcich cez palubu, lebo normálne im umožniť naplánovať si cestu tak aby sa vedeli na MHD spoľahnúť je veľa zbytočnej práce? Potom sa nedivme že sa na tú MHD spoliehať nechcú.
Spravíš alternatívny grafikon pre maratón pol roka vopred. Paráda. Si jednička.
Akurát, že za ten polrok sa ti hlavný grafikon pomení natoľko, že zistíš, že ten alternatívny môžeš robiť na novo.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
K operatíve viď #246153 na ktorý si pôvodne reagoval - časy výluky by mali byť fixné, aj keď sa uzávierka skončí skôr.