Naďalej tvrdím, že na Nivách neexistuje žiadna autobusová stanica, je tam len nákupné centrum s garážou, do ktorej sa zmestí aj niekoľko autobusov. Chcem sa dožiť toho, že Bratislava zase raz niekedy bude mať funkčnú normálnu autobusovú stanicu.
DPB? No dobre, aj keď neviem či sú no.1 ale v top 10 OK. No ZSSK čo tam robí tomu nechápem. To tam už mohlo byť rovno aj štátne (vykuchané) Cargo. Ma prekvapuje, že tam nie sú Budamar, Railtrans International, VTG Retrack, či Metrans alebo jedna cestná špedička zo Záhoria, myslím, že NAD RESS.
Vie niekto, kedy bude vyhlasene obstaravanie na nove kapacitnejsie elektricky (ktore maju mat oproti skodovkam o 50% vacsiu kapacitu) a aku budu mat dlzku?
Sú vyhlásené 2 obstarávania na 100ks diesel a 150 cng klbakov. CNG cez EU fondy avšak ešte bez schválenia dotácií na ne. Diesel podobne bez schválenia na mestskom rozpocte
Račianska už kapacitu v súčasnosti nemá. V dnešnom stave jedine to smerovať na Zlaté. Tam to v pohode znesie posilnenie L4 teda ak by sme na to našli vozy.
Úplne súhlasím. Pred par mesiacmi som tam pomahal panovi ktory nebol zo slovenska a chcel sa dostat na letisko. A vysvetlit mu ze odkial idu ake spoje a jak sa tam dostane bolo velmi tazke a pochybujem ze clovek zo zahranicia by sa tam vedel zorientovat. Nehovorim ze sa to tam hemzi cestovatelmi ale tak myslim ze jediny problem pre nich by mal byt najst spoj a cestovanie autobusom a nie vôbec dostat sa k zastávke MHD.
To je vec priorít. Najprv budovať električky tam, kde nie je okrem autobusov iná doprava a až postavíme električku všade do týchto lokalít, potom môžeme uvažovať o náhrade t-busov električkami.
A prečo Slovnaft? Lebo je po ceste na Dolné Hony a do Pod. Biskupíc.
Poznámke o vozidlách nerozumiem. Bavíme sa snáď o rozširovaní TRÁS elektrickej trakcie, či?
Na Trnavskej sa priam ponúka náhrada a39 predĺženou t47, ak by sa vybudovala trať až na konečnú v Ružinove (a to by znamenalo aj lepší interval). A využiť by ju mohli aj trolejbusy, ak by sa viac zadrôtovala trasa dnešnej a63. Električky zatiaľ treba viac inde.
Stanica Nivy je proste biznis. "Musia" tam proste autobusy jazdiť aby vykladali ľudí pri obchodoch aby sa otočili nejaké tie peniaze v obchodoch logicky, o nič iné nejde. Väčšina ľudí si tak spojí cestovanie verejnou dopravou rovno aj s nákupom, ktorý by inak neurobili keby nastupovali/vystupovali na autobusovej stanici bez obchodov a stravovacích zariadení. Čo však je na prd riešené sú výjazdy pre autobusy zo stanice a tiež to, že autobusy sú pomerne dosť ďaleko od MHD. Toto malo dať mesto ako podmienku, že MHD, PAL a DAL dať do jedného priestoru a teda na úroveň terénu. Mohlo sa možno viac pracovať s celým priestorom a vyšpekulovať niečo iné.
Električka cez Slovnaft má aký zmysel, keď neobslúži hustejšie osídlené časti okolo Gagarinovej?
Ďalej človek, ktorý cestuje s linkami 39, 53, 61 a 63 na smer Trnavské mýto by bol hlúpy, keby si to dal zachádzkou cez ŽST Nové Mesto. Tangenciálna trať po Tomášikovej, príp. Bajkalskej by mala význam keby boli električkové riadály hustejšie, resp. bola by aj na Trnavskej/Rožňavskej a aj na Prievozskej/Gagarinovej. Na Bajkalskej keby bola električková trať, tak by vedela nahradiť PAD linky od AS až po Komisárky, resp. Zlaté Piesky a P. Biskupice.
Ak nemáme toľko elektrickej trakcie, tak je zväčša zvykom, že sa vyhlási tender na obstaranie potrebného počtu vozidiel. Ak niekde budujú novú trolejbusovú alebo električkovú trať a rozširujú obsluhu, tak sa kupujú aj vozidlá. Žiadna veda.
Ťahať PAD na AS na nivách je absolútne nelogický krok jak z časovej tak hlavne z finančnej stránky (ušetrené vozokilometre a s tým spojené náklady a ušetrené peniaze za vjazdy na AS). Vlaková trať BA-TT je už dosť nabitá a aby bol vlak pre cestujúcich z PAD a z Pezinka využiteľný musel by mať v špičke takt aspoň 15 minút čo však vidím v nedohľadne pokiaľ sa nepostaví druhá vlaková trať cez Groby a Vajnory, ktorá čiastočne odľahčí už spomínanú trasu v úseku BA-PK. Ten víkendový takt 30 min. PK-BA tiež nieje žiadna výhra. Čo sa týka napr. komisárok s maximálnym navýšením kapacít by to podľa mňa bolo unesiteľne a zároveň ešte viac atraktívne pre cestujúcich v MHD.
Bola by na Račianskej radiále dostatočná kapacita, ak by sa ukončila PAD na Komisárkach? Už teraz je to tam dosť na hrane a priestor na posilnenie tam už veľmi nie je, jedine dlhšie električky by tomu mohli pomôcť. Skôr by asi bolo lepšie smerovať cestujúcich z a spoza PK do vlakov, ak by sa dali ešte posilniť.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
not.my.god
Ďalej človek, ktorý cestuje s linkami 39, 53, 61 a 63 na smer Trnavské mýto by bol hlúpy, keby si to dal zachádzkou cez ŽST Nové Mesto. Tangenciálna trať po Tomášikovej, príp. Bajkalskej by mala význam keby boli električkové riadály hustejšie, resp. bola by aj na Trnavskej/Rožňavskej a aj na Prievozskej/Gagarinovej. Na Bajkalskej keby bola električková trať, tak by vedela nahradiť PAD linky od AS až po Komisárky, resp. Zlaté Piesky a P. Biskupice.
Ak nemáme toľko elektrickej trakcie, tak je zväčša zvykom, že sa vyhlási tender na obstaranie potrebného počtu vozidiel. Ak niekde budujú novú trolejbusovú alebo električkovú trať a rozširujú obsluhu, tak sa kupujú aj vozidlá. Žiadna veda.