Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Vladimír #24485:
pozri si este CP linky 9 niekde medzi KV-Vysoka smer centrum.
Reakcia na: Vladimír #24485:
na co to riesite, ved uz to normalne a prehladne funguje ako som napisal nizsie.
Reakcia na: d3k0 #24449:
ved na linke 9 to tak je (v CP je pri case napisane ide ako linka 2 po JurDvor/ide ako linka 7 po ZST Vinohrady) a na BUSE je vpredu cislo 9 a inverzne ZST VINOHRADY/JURAJOV DVOR (podla toho kam ide) a na boku cislo , ciel inverzne a kadial normalne.
Takéto niečo tiež nevyzerá zle... (TramMetro Porto, Portugalsko)
http://www.metropla.net/eu/por/por-srmatost1.jpg
Reakcia na: S499.1023 #24468:
Prave cislo 32 ton mi bolo povedane vodicom supravy T6A5 - btw, ten si neuviedol. Ale pripustam, mohol sa mylit.
Reakcia na: Papyr #24483:
Nechcem tu zastávať myslenie typu DPB, ale tentokrát si myslím, že cestujúci by to nepochopili.
Napríklad z Dúbravky ide L1 s cieľom VOZOVŇA JURAJOV DVOR. Čo to znamená?
a) že na prvom možnom mieste sa od trasy odpojí a najkratšou cestou ide do vozovne? (napr. tunelom a Špitálskou alebo z Štúrovej na Špitálsku)
b) že na poslednom možnom mieste sa od trasy odpojí a najkratšou cestou ide do vozovne? (miesto zastávky TU zastaví na Floriánskom nám. a ďalej do vozovne)
c) vykoná celý spoj a potom ide do vozovne? (po

Ak by tam mali byť ďalšie texty typu "cez", tak to už naozaj môžeme číslo linky vyhodiť.

Hlavnú stanicu, ďalej otočka a do vozovne)
Okrem toho, ak by ako číslo bola zvolená linka, ktorá okolo vozovne jazdí a jazdí ďalej, dochádzalo by ku konfliktom s cestujúcimi - číslo by ich naviedlo na myšlienku, že spoj ide riadne.

Ja najčastejšie cestujem električkou v Košiciach a som plne spokojný s tamojším systémom. Žiadne číslo, len nápis DO VOZOVNE (najkratšou trasou).
Samozrejme v BA je vozovní viac (dve), takže info by musela mať aj názov vozovne a nakratšia trasa pri bratislavskom vetvení tratí v centre nemusí byť každému jasné. Preto ešte raz - VOZOVŇA XYZ cez A / cez B
Reakcia na: S499.1023 #24459:
Vo vozidlách, ktoré sú NP a zároveň vybavené aj samostatnou plošinou pre kočíky (vozidlo č. 333) je v Prešove zakázané vstupovať s kočíkom do NP časti vozidla. NP vozidiel nie je veľa, považuje sa to teda za obmedzovanie vozíčkara.
Reakcia na: d3k0 #24449:
Ja by som nebol ani proti prazskemu vzoru:

na celnom BUSE elektricky svieti vlavo normalne cislo, a namiesto ciela je dvojriadkovy napis, napriklad

Vozovna
Motol

pricom prvy riadok (Vozovna) je vysvieteny inverzne, druhy normalne.
Reakcia na: S499.1023 #24462:
radsej Cityrunnery od Bombardieru- 100% nizkopodlazne, jazdia uz aj na uzsom rozchode ako mame my a zvladnu aj nase bojove podmienky. 🙂
Reakcia na: Sarko #24479:

Prima - neviem o tom, dik za tip
Zrusenie WAP@GPRS - dnes doslo vsetkym uzivatelom tejto sluzby doporucene, ze od 1.2.2004 sa to meni. Mame na zajtra prichystany clanok.
Co sa Orange tyka, myslim ze je to s nim teraz ovela lepsie. ET bol pred par mesiacmi z mojho pohladu pan, ale ako prichadza T-Mobile, tak to ide dole vodou. Uz ani pomaly nema kam...

Andy: Deutsche Telekom vlastni 49/51% v ST, ST vlastnia 51% v ET. ST sa chystaju odkupit cely ET. Asi tak. A DT vlastni tusim 100% T-Mobile. 😞
Reakcia na: Eury #24452:
T3B neviem, 15Triek je este zopar (tusim 6601, 6608, 6609, 6613), zberace na 14Tr su uz vacsinou vymenene(su lahsie a lahsie sa lamu), navijaky sa tiez menia(su nebezpecnejsie), nove skelety 14TrM by mala dostat 6226 a 6304, a mozno aj daco ine. Interier ten neviem. 21Tr sa testuje, dnes ju videli, kolega dojde ak budu prachy 🙂
Reakcia na: d3k0 #24444:

Tak a už mi je to jasné. Myslel som si, že problém bude v niečom konkrétnom. EuroTel má toho na rováši oveľa viac, ako sa zdá...

Re #24434 COLOR:
Keď si v tíme mobilmanie, tak iste vieš ako to funguje. K horšiemu sa však nemení len EuroTel, ale žiaľ, aj Orange. Viď čerstvá dnešná info, odteraz sú SMS správy odosielané z Prima karty do zahraničia spoplatňované sumou 4,90 Sk s DPH. Slovom: štyri deväťdesiat korún slovenských... T.j. 40% zdraženie. Potvrdilo sa, že na cenovej politike operátori spolupracujú.

Re #24451 COLOR:
Ako to, končí s flat wapom? Zavádza poplatok za prenené kb?
Reakcia na: COLOR #24451:
Co by to nikoho nezaujimalo. Blokovanie je totiz aj na normalnom WAPe. Mam to odskusane. Uz sa aj mne na to blokovanie stazovalo viac ludi, su to svine to ET. A ja som si skor myslel, ze ET=ST. Ale aj to su nemecke svine 🙂
S499..... Skratka, NIKDY SI TO INAK NEROBIL 🙂
Reakcia na: Sarko #24475:
Mne je to JEDNO. VŽDY som tomu hovoril SU:-)!
I.
Reakcia na: S499.1023 #24455:

T3SUCS... Séria z roku 1982 je T3SUCS...
Reakcia na: d3k0 #24449:
Ešte kao vodič si pamätám biele tabule s červeným nápisom CEZ ŠAFÁRIKOVO NÁM. A NÁM FR. ZUPKU DO VOZOVNE JURAJOV DVOR. Lenže terazky máme moderný informačný systém, takže VIEŠ TO SA NEDÁ lebo NIKDY SA TO TAK NEROBILO.
I.
Reakcia na: Vladimír #24447:
Dlhé roky som to tak robil lenže VIEŠ, TO SA NEDÁ....:-/.
I.
Reakcia na: fobust #24437:
Eśte keby sa tak naučili ten "moderný informačný systém" používať a používali ho...
I.
Reakcia na: Vladimír #24420:
Keby som bol Kooperatívou, tak by som nechal premenovať na KOOPERATÍVA aspoň desať zastávok, nech je nejaká sranda a chaos. Keď sa môže v Prahe hlásiť "Nákladové nádraží Žižkov, příští zastávka Nákladové nádrží Žižkov", tak v BA by sa hlásilo "KOOPERATÍVA", nasleduje "KOOPERATÍVA".
Tiež by sa mohlo hlásiť "Nikdy sa to tak nerobilo, nasleduje EŠTE NIČ NEPRIŠLO"....:-).
I.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.