ved na linke 9 to tak je (v CP je pri case napisane ide ako linka 2 po JurDvor/ide ako linka 7 po ZST Vinohrady) a na BUSE je vpredu cislo 9 a inverzne ZST VINOHRADY/JURAJOV DVOR (podla toho kam ide) a na boku cislo , ciel inverzne a kadial normalne.
Nechcem tu zastávať myslenie typu DPB, ale tentokrát si myslím, že cestujúci by to nepochopili.
Napríklad z Dúbravky ide L1 s cieľom VOZOVŇA JURAJOV DVOR. Čo to znamená?
a) že na prvom možnom mieste sa od trasy odpojí a najkratšou cestou ide do vozovne? (napr. tunelom a Špitálskou alebo z Štúrovej na Špitálsku)
b) že na poslednom možnom mieste sa od trasy odpojí a najkratšou cestou ide do vozovne? (miesto zastávky TU zastaví na Floriánskom nám. a ďalej do vozovne)
c) vykoná celý spoj a potom ide do vozovne? (po
Ak by tam mali byť ďalšie texty typu "cez", tak to už naozaj môžeme číslo linky vyhodiť.
Hlavnú stanicu, ďalej otočka a do vozovne)
Okrem toho, ak by ako číslo bola zvolená linka, ktorá okolo vozovne jazdí a jazdí ďalej, dochádzalo by ku konfliktom s cestujúcimi - číslo by ich naviedlo na myšlienku, že spoj ide riadne.
Ja najčastejšie cestujem električkou v Košiciach a som plne spokojný s tamojším systémom. Žiadne číslo, len nápis DO VOZOVNE (najkratšou trasou).
Samozrejme v BA je vozovní viac (dve), takže info by musela mať aj názov vozovne a nakratšia trasa pri bratislavskom vetvení tratí v centre nemusí byť každému jasné. Preto ešte raz - VOZOVŇA XYZ cez A / cez B
Vo vozidlách, ktoré sú NP a zároveň vybavené aj samostatnou plošinou pre kočíky (vozidlo č. 333) je v Prešove zakázané vstupovať s kočíkom do NP časti vozidla. NP vozidiel nie je veľa, považuje sa to teda za obmedzovanie vozíčkara.
Prima - neviem o tom, dik za tip
Zrusenie WAP@GPRS - dnes doslo vsetkym uzivatelom tejto sluzby doporucene, ze od 1.2.2004 sa to meni. Mame na zajtra prichystany clanok.
Co sa Orange tyka, myslim ze je to s nim teraz ovela lepsie. ET bol pred par mesiacmi z mojho pohladu pan, ale ako prichadza T-Mobile, tak to ide dole vodou. Uz ani pomaly nema kam...
Andy: Deutsche Telekom vlastni 49/51% v ST, ST vlastnia 51% v ET. ST sa chystaju odkupit cely ET. Asi tak. A DT vlastni tusim 100% T-Mobile.
T3B neviem, 15Triek je este zopar (tusim 6601, 6608, 6609, 6613), zberace na 14Tr su uz vacsinou vymenene(su lahsie a lahsie sa lamu), navijaky sa tiez menia(su nebezpecnejsie), nove skelety 14TrM by mala dostat 6226 a 6304, a mozno aj daco ine. Interier ten neviem. 21Tr sa testuje, dnes ju videli, kolega dojde ak budu prachy
Tak a už mi je to jasné. Myslel som si, že problém bude v niečom konkrétnom. EuroTel má toho na rováši oveľa viac, ako sa zdá...
Re #24434 COLOR:
Keď si v tíme mobilmanie, tak iste vieš ako to funguje. K horšiemu sa však nemení len EuroTel, ale žiaľ, aj Orange. Viď čerstvá dnešná info, odteraz sú SMS správy odosielané z Prima karty do zahraničia spoplatňované sumou 4,90 Sk s DPH. Slovom: štyri deväťdesiat korún slovenských... T.j. 40% zdraženie. Potvrdilo sa, že na cenovej politike operátori spolupracujú.
Re #24451 COLOR:
Ako to, končí s flat wapom? Zavádza poplatok za prenené kb?
Co by to nikoho nezaujimalo. Blokovanie je totiz aj na normalnom WAPe. Mam to odskusane. Uz sa aj mne na to blokovanie stazovalo viac ludi, su to svine to ET. A ja som si skor myslel, ze ET=ST. Ale aj to su nemecke svine
Ešte kao vodič si pamätám biele tabule s červeným nápisom CEZ ŠAFÁRIKOVO NÁM. A NÁM FR. ZUPKU DO VOZOVNE JURAJOV DVOR. Lenže terazky máme moderný informačný systém, takže VIEŠ TO SA NEDÁ lebo NIKDY SA TO TAK NEROBILO.
I.
Keby som bol Kooperatívou, tak by som nechal premenovať na KOOPERATÍVA aspoň desať zastávok, nech je nejaká sranda a chaos. Keď sa môže v Prahe hlásiť "Nákladové nádraží Žižkov, příští zastávka Nákladové nádrží Žižkov", tak v BA by sa hlásilo "KOOPERATÍVA", nasleduje "KOOPERATÍVA".
Tiež by sa mohlo hlásiť "Nikdy sa to tak nerobilo, nasleduje EŠTE NIČ NEPRIŠLO"....:-).
I.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ufo