Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Vladimír #24494:
Je to v duchu...cestujucich sa treba zbavit 😕
Reakcia na: J #24492:
Ale netreba ísť ani pod cenu. Cena 80 000 je pre Kooreprativu smiešna. A že by si ostatní vyššiu cenu nemohli dovoliť? Mne osobne by to aj vyhovovalo, aspoň by zavládol normálny stav, kedy názov zastávky slúži cestujúcemu a nie podniku.
Ja tomu nerozumiem. Cestujúcich nám odbúda a odbúda, tak logicky začneme podnikať veci, aby sme ešte aj tých zvyšných vytrvalcov vyštvali z MHD von 😕
Reakcia na: J #24492:
Nie, ale vsetky maju akusticke hlasenie zastavok a (samozrejme) palubak.

Co sa tyka elektronickych transparentov, prave bol vyhlaseny vysledok vyberoveho konania na dodavku sad transparentov (1 dopredu, 1 na bok, 1 dozadu, 1 dovnutra) do 50 vozidiel. Vyhrala ho firma RG Mielec (Zaklady mechanyki precyzyjnej sp.z.o.o. Mielec, PL). Vzhladom k tomu, ze 34 vozidiel uz displejmi vybavenych je a celkovy stav vozidiel je okolo 100 (po odratani dielenskych vozidiel, vozidiel urcenych na vyradenie a pod.), tak celkovo 84 zo 100 vozidiel bude mat elektronicky displej. Samozrejme, ak sa budu kupovat nove vozidla (tohto roku pravdepodobne 5 ks), pridu uz z vyroby s elektronickymi displejmi, takze sa to cislo este zvysi.

Teda do takych 2-3 rokov by i uz nemal v pravidelnej premavke v Presove vidiet ani jeden voz bez displeja. Uz i dnes je zriedkavostou vidiet v Presove voz bez displeja mimo spicky (ak sa nejedna o 15Tr).
Vladimír: Ono netreba byť typický slovenský podnikavec, ktorí si myslí, že keď dá vysoké ceny, tak vica zarobí. Tá cena musí byť zaujímavá aj pre prenajímateľa aj pre dopravcu. Možno v prípade Kooperatívy by suma 0,5mil. bola akurát, veď je to v samom centre, ale taký BAumax na preriférii by sa ti na to vytoto a DP by nemal ani tých 150tis.

No celý ten BUSE je divný, bo mňa minule teta z reproduktoru vyháňala z L7 na SNP : Konečná prosím vystúpte... Tie tri bodky sú tam preto, že je to tak debilne nahovorené, že človek má pocit, že teta chce niečo ešte povedať. Ale za to DPB nemôže, teda no mali jej to dať prerobiť, že je to nahovno.

Papyr: Nerýp, skutočne môžme byť radi, že sa niečo hýbe, lebo sa skutočne nič hábať nemuselo. Nikto z magistrátu ich k niečomu takému nenúti.
Chceš mi povedať, že v PO majú všetky vozy elektronické transparenty?

Re #24471 S499.1023: Zabudol si, u nás by nemalo čo hlásiť KOOPERATIVA nasleduje KOOPERATIVA.
O.K. ale nemuseli dať do priesotru pre kočíky sedadlá (dôchodcu nepresvedčíš aby sa postavil, že bude viac mietsa) a medzi 1. a 2. dverami mal byť sedačky 1+1.
Reakcia na: ufo #24488:
Ak tomu ľudia rozumejú, že L9 ide po Vajnorskej, mne je to jedno 🙂
Reakcia na: Vladimír #24485:
pozri si este CP linky 9 niekde medzi KV-Vysoka smer centrum.
Reakcia na: Vladimír #24485:
na co to riesite, ved uz to normalne a prehladne funguje ako som napisal nizsie.
Reakcia na: d3k0 #24449:
ved na linke 9 to tak je (v CP je pri case napisane ide ako linka 2 po JurDvor/ide ako linka 7 po ZST Vinohrady) a na BUSE je vpredu cislo 9 a inverzne ZST VINOHRADY/JURAJOV DVOR (podla toho kam ide) a na boku cislo , ciel inverzne a kadial normalne.
Takéto niečo tiež nevyzerá zle... (TramMetro Porto, Portugalsko)
http://www.metropla.net/eu/por/por-srmatost1.jpg
Reakcia na: S499.1023 #24468:
Prave cislo 32 ton mi bolo povedane vodicom supravy T6A5 - btw, ten si neuviedol. Ale pripustam, mohol sa mylit.
Reakcia na: Papyr #24483:
Nechcem tu zastávať myslenie typu DPB, ale tentokrát si myslím, že cestujúci by to nepochopili.
Napríklad z Dúbravky ide L1 s cieľom VOZOVŇA JURAJOV DVOR. Čo to znamená?
a) že na prvom možnom mieste sa od trasy odpojí a najkratšou cestou ide do vozovne? (napr. tunelom a Špitálskou alebo z Štúrovej na Špitálsku)
b) že na poslednom možnom mieste sa od trasy odpojí a najkratšou cestou ide do vozovne? (miesto zastávky TU zastaví na Floriánskom nám. a ďalej do vozovne)
c) vykoná celý spoj a potom ide do vozovne? (po

Ak by tam mali byť ďalšie texty typu "cez", tak to už naozaj môžeme číslo linky vyhodiť.

Hlavnú stanicu, ďalej otočka a do vozovne)
Okrem toho, ak by ako číslo bola zvolená linka, ktorá okolo vozovne jazdí a jazdí ďalej, dochádzalo by ku konfliktom s cestujúcimi - číslo by ich naviedlo na myšlienku, že spoj ide riadne.

Ja najčastejšie cestujem električkou v Košiciach a som plne spokojný s tamojším systémom. Žiadne číslo, len nápis DO VOZOVNE (najkratšou trasou).
Samozrejme v BA je vozovní viac (dve), takže info by musela mať aj názov vozovne a nakratšia trasa pri bratislavskom vetvení tratí v centre nemusí byť každému jasné. Preto ešte raz - VOZOVŇA XYZ cez A / cez B
Reakcia na: S499.1023 #24459:
Vo vozidlách, ktoré sú NP a zároveň vybavené aj samostatnou plošinou pre kočíky (vozidlo č. 333) je v Prešove zakázané vstupovať s kočíkom do NP časti vozidla. NP vozidiel nie je veľa, považuje sa to teda za obmedzovanie vozíčkara.
Reakcia na: d3k0 #24449:
Ja by som nebol ani proti prazskemu vzoru:

na celnom BUSE elektricky svieti vlavo normalne cislo, a namiesto ciela je dvojriadkovy napis, napriklad

Vozovna
Motol

pricom prvy riadok (Vozovna) je vysvieteny inverzne, druhy normalne.
Reakcia na: S499.1023 #24462:
radsej Cityrunnery od Bombardieru- 100% nizkopodlazne, jazdia uz aj na uzsom rozchode ako mame my a zvladnu aj nase bojove podmienky. 🙂
Reakcia na: Sarko #24479:

Prima - neviem o tom, dik za tip
Zrusenie WAP@GPRS - dnes doslo vsetkym uzivatelom tejto sluzby doporucene, ze od 1.2.2004 sa to meni. Mame na zajtra prichystany clanok.
Co sa Orange tyka, myslim ze je to s nim teraz ovela lepsie. ET bol pred par mesiacmi z mojho pohladu pan, ale ako prichadza T-Mobile, tak to ide dole vodou. Uz ani pomaly nema kam...

Andy: Deutsche Telekom vlastni 49/51% v ST, ST vlastnia 51% v ET. ST sa chystaju odkupit cely ET. Asi tak. A DT vlastni tusim 100% T-Mobile. 😞
Reakcia na: Eury #24452:
T3B neviem, 15Triek je este zopar (tusim 6601, 6608, 6609, 6613), zberace na 14Tr su uz vacsinou vymenene(su lahsie a lahsie sa lamu), navijaky sa tiez menia(su nebezpecnejsie), nove skelety 14TrM by mala dostat 6226 a 6304, a mozno aj daco ine. Interier ten neviem. 21Tr sa testuje, dnes ju videli, kolega dojde ak budu prachy 🙂
Reakcia na: d3k0 #24444:

Tak a už mi je to jasné. Myslel som si, že problém bude v niečom konkrétnom. EuroTel má toho na rováši oveľa viac, ako sa zdá...

Re #24434 COLOR:
Keď si v tíme mobilmanie, tak iste vieš ako to funguje. K horšiemu sa však nemení len EuroTel, ale žiaľ, aj Orange. Viď čerstvá dnešná info, odteraz sú SMS správy odosielané z Prima karty do zahraničia spoplatňované sumou 4,90 Sk s DPH. Slovom: štyri deväťdesiat korún slovenských... T.j. 40% zdraženie. Potvrdilo sa, že na cenovej politike operátori spolupracujú.

Re #24451 COLOR:
Ako to, končí s flat wapom? Zavádza poplatok za prenené kb?
Reakcia na: COLOR #24451:
Co by to nikoho nezaujimalo. Blokovanie je totiz aj na normalnom WAPe. Mam to odskusane. Uz sa aj mne na to blokovanie stazovalo viac ludi, su to svine to ET. A ja som si skor myslel, ze ET=ST. Ale aj to su nemecke svine 🙂
S499..... Skratka, NIKDY SI TO INAK NEROBIL 🙂
Reakcia na: Sarko #24475:
Mne je to JEDNO. VŽDY som tomu hovoril SU:-)!
I.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.