Podstatné požiadavky: Odporová regulácia, najlepšie kontrolérom na priamy prúd, čiže po bratislavsky regulačom, absolútna bezúdržbovosť, možnosť GO kladivom a krompáčom, čo najdrahší elektronický informačný systém bez softwaru a bez akustickej časti, zberač podľa možnosti tyčový aby sa nejako zdövodnil prechod späť na pevné vedenie... a veľa by sa toho ešte našlo:-).
I.
Myslím, že čím menej liniek v BA ktorá je samá radiála a len dve trasy cez centrum, tým lepšie. Petržlenka bude tiež len radiála a to ma na tom najviac irituje, pretože Petržlenka potrebuje SIEŤ električkových tratí.
I.
No tak ja si socík pamätám tiež a keď som ako BEUS-ák išiel v noci domov, tak z Kamenného námestia mi išli autobusy 0:40 (134), 1:05 (139), 1:20 (144), 1:40 (144) atď..
12 jazdila v špičke po 4 minútach, 212 po 3 a podobne.
Boľševik stál za hovno, vozidlá boli zanedbané ale intervaly teda boli rozhodne hustejšie.
I.
Keď máš vzadu dvojmontáže, tak čo by si tam dal miersto tých sedadiel 2+2? Opičiu dráhu s plošinkami v troch úrovniach:-)? V Ik412 na rozdiel od Šityhnisu sa aspoň na niektoré sedačky zmestím.
I.
Mne nie je jasná jedna vec. V Prahe, Prešove, Košiciach, Pardubiciach, proste nikde na svete nie sú nejakí lepší ľudia ako v BA, možno aj horší (Most, UL) a zalaminované cestovné poriadky vydržia a keď nevydržia tak DP dosadí ďalšie však to stojí pár korún a tých vandalov to nebaví do nekonečna. To o "neosvedčení" je len chuxxxská výhovorka koxxxského DPB. Vyzerá to tam čím ďalej viac ako na Balkáne, druhé vozy zasprejované do nepríčetna, na zastávkach trojcentimetrová vrstva zdrapov starých CP, lenže páni z DPB, ktorí chodia do práce výhradne autom a sedačku majú pomaly prirastenú k riti, to nevidia. Každému managerovi u DPB by som dal do managerskej zmluvy, že v rámci Bratislavy sa bude prepravovať výhradne MHD.
V situácii, keď (údajne, ja totiž tvrdím, že to nie je pravda) nie sú peniaze na takéto základné príznaky príslušnosti k Európe, je kxxxtinou montovať do vrakoidných T3SU BUSE transparenty, za to mohlo byť riedidla a laminovaných CP na hektolitre a tony...
I.
Nie, ja som hrdy rodak z Krasavice na Dunaji
Ak narazas na to, ze tie vyrazy su trochu nepresne, tak som taktrochu laik ale som rad, ze sa tu pri vasich diskusiach toho dost naucim Lebo MHD a aj celkovy chod mesta ma dost zaujima...
Vie mi niekto povedat co su zac tie T3B? A ake su plany s trolikmi-tie transparenty-uz myslim xybaju len dvom ci trom 15kam... a este stale menia palice za tie novsie "zlte" ? a aj navyjaky? A cital som medzi vozidlami o nejakej starsej 14ke ktora caka na nove cela ako 14Trm - je to este stale aktualne? Neviete, ci ak hej tak planuju aj modernizovat interier na styl TrM?
A jak to vyzera s testovanim 21? A kedy by mu mohol dojst nejaky (pripadne aj dlhsi) kolega... ? Diky moc
No kedze eurotel od 1.2.2004 konci s flat wapom, tak to blokovanie uz nemusi nikoho zaujimat Je mi z tych nemeckych (et=t-mobile) svin zle.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
I.