Ale nerozumiem ešte:
1. Skratka „DP“ je skratka pre Dopravný podnik alebo pre niečo iné?
2. Ako označím vozovňu, z ktorej sú vypravované napr. autobusy aj trolejbusy (Vozovňa Trnávka)? DPAT?
3. Akým spôsobom sa dá zistiť, kolkatej prevádzky je daná vozovňa (Vozovňa Petržalka by mala byť 4. prevádzky)?
Zdravím, vedel by mi prosím niekto vysvetliť, čo znamenajú tieto písmená (predpokladám, že „A“, „E“ a „T“ sú druhy vozidiel) a aký to má systém značenia, popr. či je to aktuálne?
Ja mám zase s čakaním 666 na S60 v SC aj 528 smer PK na 527 smer Viničné v Slovenskom Grobe na Pezinskej celkom pozitívne skúsenosti, aj keď najmä pri tej 527 vs. 528 väčšinou platí, že schytajú v zápchach podobné zdržanie, takže 528 síce 15:15 neodíde, ale cestujúci z Čiernej Vody a Malého Raja ju stihnú.
Svojho času som mal v tomto smere malú dušičku a pokiaľ 527 meškala viac, než 7 minút, radšej som ako prestupnú zastávku hlásil Viničné, domovina, aj keď to znamenalo, že stihnem až S55.
Inac, kym sa tu bavime o T3P, preco piska vyzbroj na 7787 a 7799 a ostatne sumia? Co si pamatam zo starych casov, vsetky starsie vozne piskali, ale asi spravili nejake upravy? Nevie niekto o co ide, a kedy to spravili?
Tak načo potom DPB dáva do pokynov pre správnu techniku jazdy s vozidlom (súpravou) s rekuperáciou že sa nemá brzdiť pod trolejovými kríženiami a pod.(pokiaľ to dopravná situácia dovoľuje).
Jazdieval som aj s T3P a môžem povedať že tie vozidlá určite rekuperovali. Teda cez deň. Skoro ráno, alebo večer, alebo víkend ani nie (to sa dá rozoznať podľa zvuku pri brzdení či to ide do odporníka alebo nie). Nám to bolo vtedy vysvetľované tak, že ak to sieť nie je z nejakého dôvodu schopná prijať, tak vtedy to ide do odpornīka.
Ani garantované pripojte nečakajú (posledný vlak, posledný autobus), čiže nerieš.
Pred 2 týždňami napríklad v Senci trochu meškali autobusy z mesta (ako vždy), a prichádzali na stanicu v čase trochu meškajúceho REX z BA. Všetky linky vyčkali na dobiehajucich + 2 min. (asi čas od dispečera BID), ale 649 ani nezastavila, lebo veď nikto na zastávke. Po odfrcani autobusu došli piati a dúfali, ze aj 649 dôjde po ostatných linkách.
Na mojej linke šofér sa nás aj spýtal, či to sme cestujúci od meškajúceho vlaku. Tak sa odpovedalo, ze už došla aj meškajúca S65 aj S60, teda netreba viac čakať. 649 zatiaľ čakala na závorach na prázdno.
Nikoho to nes. rie, len cestujúcich...
Presne ako píše Andrej, keď sa pozrieš na T6 z výšky, tak vidíš že vzadu na streche je taká plochá "rakvička" s mriežkami a tam sú práve brzdové odpory a z nich ide veľká tepelná energia. Rovnako to má aj napr. TV1/T3M, tá má tiež mrežovanú bedňu na streche. Rekuperácia je fajn napr. v tom, že keď v Karlovke začne brzdiť dole kopcom električka s rekuperáciou, tak električka oproti čo stúpa má trocha lepšiu šťavu, aspoň ja som si to tak odpozoroval. Keď zas veľa električiek naraz dá plnú jazdu (stačia 3-4 vozy) na úseku oddelenom izolátorom a vyhodí meniareň.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
N/A