Takze podnik to planuje cielene s cielom zarabat nie vychovavat. Pretoze som pocul uz pribehy xy ludi ktori maju statisticky odsledovane ci sa im oplati na ich cestovne linky kupovat alebo nekupovat listok. A pouzivaju vo vacsej miere prave tie co nejdu "centrom".
Tak aby si vedel, revízor si necestuje horedole ako sa mu chce, ale majú presný rozpis služby, kedy a ktorou linkou koľko zastávok majú cestovať. Vyslovene rozplánovaná celá služba.
"Mzda je zložená: základná mzda 646€ + podielová prémia za uhradené platby za nezaplatenie cestovného. Nárok na podielovú prémiu vzniká až po kompletnom zaučení počas skúšobnej doby."
Niečo na tom ale bude, lebo ja pravidelne stretávam jedného revízora, ktorý sa celý deň vozí na linke 3 v úseku Blumentál - Šafárikovo nám, kde cestuje veľa ľudí. Stretnúť revízora niekde na okraji mesta je celkom vzácnosť, ale občas chodia aj tam. Raz som dokonca revízora stretol aj v 145, ktorý sa tam došiel povoziť.
Dosť to závisí od toho, ako veľmi sa revízorovi chce cestovať, a preto by asi mali mať každý deň stanovené napr. 4 linky, na ktorých by v ten deň kontrolovali, lebo pokiaľ je výber liniek na revízoroch, tak len málo z nich (ak vôbec) pôjde na linky typu 77, 79,... a pod. Ďalšia vec je, že párkrát za rok by sa mohli v spolupráci s MP robiť kontroly aj v nočných spojoch.
Ako je to s našimi degesmi? Keď sa presúvajú na hradenie nejakej linky, tak nechodia vždy pod dratmi. Znamená to, že sa vtedy porušujú predpisy alebo aj ZV majú pri presunoch presne stanovené trasy, ktoré odsuhlasuje drazny úrad?
Zaujímalo by ma, ako to majú v Estónsku s predpismi? U nás by iste takto upravený trolejbus nemohol len tak bežne jazdiť po cestách, ale len po určenej trolejbusovej dráhe. Iba že by sa to preklasifikovalo na autobus.
Nepovedal som že nikdy som ich nevidel inde. Iba mi vadí to rozdelenie, ako keby Hlavná stanica bola pre nich stred vesmíru alebo čo. Ja hlavne nechápem čo ich tam tak tiahne, stavím sa že inde by mali viac čiernych pasažierov.
Podľa mňa by to že by viac chodili aj inde pomohlo, že by možno bolo menej čiernych pasažierov. Fakt.
Tak a zase kde som videl revízorov, môžem miliónkrát hádať. Samozrejme zastávka Pod stanicou. Už konečne by malo prestať platiť že kontroly musia byť vykonávané primárne na Hl. st. a jej okolí. Chodievam dosť MHD, a na rôznych linkách, ale v iných častiach som ich nevidel už si ani nepamätám. Napríklad v Petržalke kde bývam. Alebo na Nivách kde chodievam viac dokonca nikdy. Napísal som to aj na e-mail, uvidím čo bude za odpoveď.
Je rok 2022, nie 1994. Živiť 14Tr/15Tr je ako keby vozidlový park Slovak Telekomu držal pri živote Škody Felicie. Alebo Lufthansa držala pri živote Boeingy 707.
To si sem ani nemal dávať, lebo sa to ešte náhodou zapáči šotoušom z DPB, povedia si že aj oni by také chceli a začnú aj oni sypať prachy do jedného z našich vrakov aby mali ďalšiu výnimočnú hračku na svojej modelovej železnici.
Arriva 1.7. Lepila nové CP všade, kompletne všade tak, ze zostali aj staré CP vyvesené, nové lepili pod alebo vedľa, mnohokrát tie menšie, nie a4.
Mňa by zas zaujímalo, na základe čoho sa rozhoduje, či sa dá oznacnik na tie orvoske betónové kocky vyložené v priestor zastávok alebo sa inštalujú stĺpy rovno do zeme.
Nie, MDV nemá kompetenciu v zákone. MDV si môže objednať autobus maximálne na teambuilding.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Minko