Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ono by úplne stačilo keby si v DPB nemysleli že na hlásenia po anglicky je ideálny austrálsky prízvuk, najhorší zo všetkých native prízvukov.

(Okrem toho nechápem načo je dobré toto hlásiť a ešte k tomu dvojjazyčne.)
Reakcia na: S499.1023 #243173:
namiesto twídy (30) - twintýz=dvadsiaty
Reakcia na: N/A #243171:
foneticky: máč twídy ájt, čo je totálne zlá výslovnosť, prepáčte, som hlasový pedagóg a obyčajným uchom počuté je to zlá výslovnosť, máč=OK, namiesto twídy - twintýz=dvadsiaty, ájt, alebo ejt, to je OK, ale twídy tnie na 95% ako 30, prajem pekný večer.
Reakcia na: Lleyton #243172:
Je to absolútne zrozumiteľné.
Reakcia na: Joyki #243170:
potom má zlú výslovnosť, rozdiel je počuť voľným uchom ako keď poviete jablko a hruška, nedá sa to pomýliť, ale ďakujem za reakciu
Reakcia na: Lleyton #243169:
Hovorí 28, nie 38.
Dobrý deň, cestujem mhd pravidelne už dosť dlhú dobu a všímam si všetko, čo sa deje, všímam si zmeny, opatrenia, nariadenia, oznámenia, upozornenia, proste všímam si a rozumiem aj anglicky, hoci nie som žiaden tlmočník, ale rozumiem a všimol som si, že najnovší oznam, ktorý je oznamovaný už niekoľko dní, že treba od 28-meho marca znovu používať dopytové tlačidlá a v angličtine som si všimol, že ako počúvam, tak počúvam, hovorí, že od 38-meho marca.......hovorí, čo je dobre rozumieť THIRTY a má byť TWENTY, čo je dosť veľký aj zvukový rozdiel, na FB ten pán nereaguje, tak som sa rorhodol opýtať tu niekoho, kto na to pozná odpoveď, ďakujem.
Reakcia na: Miro #243167:
Na to sú vo vozidlách od roku 2017 nad dverami (blízko núdzového otvárania dverí) určené tlačidlá.

Ktorého stlačenie vodič s najväčsou pravdepodobnosťou spokojne odignoruje, lebo „sa stáva, že ho cestujúci omylom stlačia miesto dopytu/stop tlačidla“ alebo tak nejak bola oficiálna odpoveď od DPB na to prečo vodič na jeho stlačenie nijako nereagoval.

Čiže keď sa niečo stane ušetri si čas a rovno začni hučať na vodiča cez celé vozidlo. DPB schvaluje.
Reakcia na: rosomak44 #243166:
A čo treba stlačiť, keď treba okamžite núdzovo zastaviť? Kedysi bývalo v MHD tlačidlo "znamenie vodičovi", kde bol popis

výstup na zastávke na znamenie - stlačiť 1x
výstup s kočíkom - stlačiť 2x
núdzové zastavenie - opakovane stláčať

alebo tak nejako
Reakcia na: Trammat #243135:
Oficiálne áno, treba stlačiť stopku - ale dobrý vodič si predsa ľahko domyslí, že keď cestujúci stlačil dvere, tak chce vystúpiť a nehrá sa len tak s tlačidlami...
Reakcia na: kohut2012 #243163:
Tiez som to vcera pocul,ze to co je wtf.😁
Reakcia na: FFF13 #243162:
Ako je na tom DPB so zmluvami na dodávku elektriny a nafty? Prebehol som CRZ, ale nič som tam nenašiel
Po bruseni maju kolajnice na Obchodnej a Radlinskeho super zvuk 🙂
Reakcia na: Minko #243160:
pri MHD to možno nebude až také dramatické keďže nezanedbateľná časť (električky, trolejbusy) je na elektrinu, aj keď asi aj elektrina bude rásť
Reakcia na: 810zssk #243155:
Nehovoriac o tom, že ako inštitúcia verejnej správy majú na svojich pleciach bremeno spoločenskej zodpovednosti na rozdiel od súkromnej obchodnej spoločnosti, ktorej cieľom je mať priaznivý hospodársky výsledok dosiahnutý legálnym spôsobom.
a ja zas poviem, že neviem ako by to vyzeralo keby SL bol ten kto Arrivu nahradzuje, ale veľmi vysoko pravdepodobný by bol rovnaký scenár. zvlášť keď sa tá dohoda definitívne podpisovala dosť natesno pred spustením. Navyše SL som nemohol ani cítiť za to ich nemoderné myslenie (vyherkané 9xx Karosy stačia, low-entry busy sú na medzimesto nevhodné z rôznych vymyslených dôvodov...). Inak ponosy ktoré tu počúvam na vodičov Arriva- zo skúsenosti s SL môžem povedať, že neboli o nič lepší ich vodiči v prístupe k cestujúcim. takže v tomto sú zajedno.


btw. čo myslíte, koľko vydrží súčasné cestovné či už na PAD alebo MHD? ceny palív dosahujú 25% nárast v priebehu mesiaca a zrejme to stále nie je strop.
Reakcia na: Arrivaderci #243158:
Hádam nechceš tvrdiť, že László má vplyv na to, aká ponuka na odkup sa manažérom DB zdá dosť dobrá.
Reakcia na: N/A #243157:
Preco sme my len nepocuvali Sokola, vsak nepisal presne o tomto v knihe ked Nobinu striedal v Oslo (ci kde) niekto iny? 😃

EDIT: a kolko este, kym z Arrivy sa stane nieco nove (nieco na styl Veolia na Boreal - mozno Danube Mobility Solutions 😂 ) aby si Laszlo zlepsil meno?
Reakcia na: integrácia #243156:
Ja mám tiež dobré spomienky na Slovak Lines, opäť tvrdím, Arriva zničila to, čo sa tu celé roky budovalo a držalo. Nehovorím, treba ísť dopredu, inovovať, modernizovať, optimalizovať, ale Arriva dokázala docieliť všetko opačné. 😎

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.