Cestovanie s regiobusmi jedna veľká katastrofa, interval 30 minút je na trase Bratislava - Svätý Jur - Pezinok značne nedostatočný (zrýchlené spoje nepočítam keďže tie nestoja na všetkých zastávkach). Vďaka tomu meškáme 40 minút a autobus je úplne plný...
Neviem co sa udialo z vozidlami, ale zrazu v okolí Senca sú zas samé snehulienky bez infosystemu.
Dodávky majú jazdiť na Záhorí po 4. No evidentne zase sú výpadky vodičov, aj spojov a vykryvaju to dodávkami v počte dva (a štvrtina výpravy 215 tiež tým pádom v počte dva?)
No vidíš, nestačilo si premyslieť post hneď na zaciatku, obzvlášť ak sa vyjadruješ k veciam o ktoré "sa nezaujímaš"? Samozrejme, že to musel byť Crossway. Ani SAD ZV, ani Arriva MI už nemá nejakú dobu žiadne pojazdné Karosy. To znamená - a je to jasné aj z katalógu na tomto webe - že do BSK by nemali čo požičať a nič také tu nejazdilo.
Včera nádhera v Senci: same biele autobusy alebo pohrebáky. Nikto nevie ktorý autobus kam ide lebo ani papier, ani číslo, okrem tej červenej SOR. K tomu od novembra pozmenené nástupištia, tak sa pobehuje pomedzi nástupišťami a vozidlami.
No veď dočasný (požičaný) autobus, ten konkrétny pravdepodobne z SAD Zvolen podľa ŠPZ. Alebo to bolo Iveco Crossway?
V každom prípade ešte v novembri som sa viezol bielym autobusom, ktorý vyzeral ako modernizovaná Karosa a mal michalovskú ŠPZ, takže asi požičaný z Arriva Michalovce.
Vyzerá to ako keby Arriva opakovala chyby po Slovak Lines: V tom červenom SOR-e bolo takmer nepočuteľné tiché hlásenie zastávok.
Dokonca podľa mňa zmena k horšiemu: Sedadlá (neviem či všetky) nemajú taký ten držiak v sebe, teda mohol som sa chytiť iba priamo sedadla predo mnou..
A vlastne aký majú reálny prínos tie multifunkčné označovače pri 1. dverách v busoch Arriva Mobility Solutions? V bielej Karose (cesta v rámci BA smer ASMN) som klikol na "INFO" a priložil BČK a vodič ma hneď poučil ukázaním na strojček "Pane, tuto sa dáva kartička".
A každý nastupoval prednými dverami a prikladal BČK. Rozdiel oproti minulosti (SL) je iba že na takúto cestu strojček netlačí papier - asi mali všetci BČK s predplatenými zónami 100+101. Ešteže nikto nenastúpil cez 2. dvere, mohol by z toho byť zbytočný konflikt s vodičom aj napriek zmene organizácie nástupu a výstupu cestujúcich https://www.idsbk.sk/zmeny-region/
A musí byť (po technickej stránke) celý čas jazdy ten displej rozdelený na polovicu? Teda nemohla by sa nasledujúca trasa vozidla zobrazovať niekedy aj cez celý displej?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Cancer
Kto vie čo robí BIDka, pretože aj pri tých, ktoré sú označené stoporeným papierom je čitateľnosť mizerná.
Najmä ak to čo malo byť podla štandardov na formáte 2x A4 (naležato) je iba na jednej A4.