Ak je nebezpecne cestovat v zadnom voze elektrickovej supravy, v ktorom nie je vodic, tak celkom logicky musi byt nebezpecne cestovat aj v pevnom vozne zeleznice ci metra kde tiez nie je vodic, ci?
Ja skôr vidím problém v precedense. Kde je hranica? Keď hokejisti áno, čo bude nabudúce? Peťa Vlhová (nič proti nej, je super! ). A keď ona, tak čo, hokejbalisti? Alebo čo takto letné športy? Sagan? Hm? A k všeobecnopolitickým veciam sa nebudeme vyjadrovať? A je to cesta do pekla.
Lebo potom sa ľahko môže stať, že sa celá funkcia tabule zúži na takéto správičky, podobne, ako Staré Mesto obľubuje vyvesovanie vlajok, čo je asi jediná aktívna činnosť, ktorú robí, dokonca kvôli tomu zvoláva zastupko.
Ok, bolo to nevinné, milé a sympatické, ale nie profesionálne. Asi by sa to nemalo opakovať. A keď už, malo to byť real-time s aktuálnym stavom
Áno, len keď ľudí na tabuli spamuješ takýmito sprostosťami, tak ti tú tabuľu začnú ignorovať. Naozaj nerozumiem aký prínos ma keď si dispečing vylieva srdiečko na zastávkové tabule, ako niekto napísal nižšie, nie je to súkromný chat.
Tak napríklad vo Viedni používajú aj tie jednospojové zastávkové tabule na marketingovú propagáciu. Nemyslím si, že kvôli “hokejistickému spamu” by viac ľudí ignorovalo NAD za električky.
To nebola plánovaná akcia ale individuálne rozhodnutie vodičov. Ja si pamätám, že som takto išiel do DNV a vodič to mal pustené len pre seba. A potom prišiel cestujúci, že či to nemôže dať hlasnejšie. Tak dal, nikto neprotestoval a fandil celý bus.
Lenže ak sa na mieste určenom pre dôležité informácie o aktuálnych obmedzeniach dopravy objavuje takýto spam (síce sa človek pri tom pousmeje, ale v kontexte je to stále spam), tak sa nemôžeme čudovať, že ľudia čakajú na električku, aj keď za chrbtom jazdia autobusy NAD. Osobne by som tam nezobrazoval ani plánované výluky (ako bola tu tá na Cintorínskej), iba neplánované mimoriadnosti
Viem ze do mrtvoly v diskusii sa nekope, ale neda mi...
Bol som na Smolenickej v Petrzalke a isli za sebou Otokary na 93 aj 98, oba s cervenym podfarbenim. Potreboval by som este raz vysvetlit ako mi pomoze, ked teda sa zhorsi rozoznatelnost cisla.
Úplne s Tebou súhlasím, kto je prípadným finálnym dodávateľom v našom prípade, netuším, tu bolo uvedené, že vyhrala "skupina dodávateľov Škoda Electric (CZ), Solaris Bus & Coach (PL) a Solaris Slovakia", ak by som si mal tipnúť, tak podľa poradia firiem by sme mali mať 29Tr...
Praha podepsala pevnou objednávku. Pokud se nemýlím, Bratislava má zatím pouze rámcovou smlouvu, pokud získá dotace. Není tedy zatím jistý odběr. Z toho usuzuji, že do Prahy dorazí dříve. Nicméně předpokládám, že bude z důvodu logistiky určitá snaha, aby se obě objednávky řešily současně. Přeci jen se jedná o první takový kontrakt Solarisu i Škodovky a bude velká snaha o unifikaci dílů. Na druhou stranu, v Praze se jedná o konsorcium CAF - Solaris - Škoda, proto zde pravděpodobně nebude použit název 29Tr. Ano nevím, kdo se přihlásil v Bratislavě. Jestli pouze Škoda s karosérií Solaris nebo rovněž konsorcium.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
volod
trojdielny FLIRT DMU z poľského závodu Stadler Siedlce zastavuje v Bratislave