Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: branislav #242681:
Čiže je evidentné, že tam informačnú tabuľu treba, keďže ani ŽSR nemá žiadnu, a ani funkčná IDS tabuľa.
Stačí komunikovať s mestom, lebo vypnutie tabule a žiadne ďalšie kroky absolútne nie je vhodné riešenie. Aj v Pezinku a aj v Malackách, dokonca aj na ostatných prestupnych bodoch sú aspoň ŽSR tabule, v okresných mestách aj IDS tabule, Senec nemá nič.
Reakcia na: S499.1023 #242679:
+ 3pa3ck3 #242680

Beriem, zlý pojem, tak teda súbežná, v každom prípade tam dráty mohli byť už dávno...
Reakcia na: Joyki #242677:
Nie, s BIDkou tá tabuľa nemá aktuálne nič. Ako som písal, dáta do nej plynú priamo z TD, aj to len o busoch.

A to, že sa nikto neozve, že tú tabuľu treba nadobro vypnúť atď je ďalšia hlúposť, nakoľko práve BID iniciovala to, aby sa v decembri tabuľa nadobro vypla, aby nemiatla cestujúcich zlými informáciami. Následne mesto kvôli sťažnostiam cestujúcich opätovne bez predchádzajúcej komunikácie tabuľu dalo v januári zapnúť. Tak isto BIDka má záujem tie tabule po dátovej stránke spravovať, ale to musí najprv mesto ich dať do poriadku, lebo v súčasných podmienkach to možné nie je.
Reakcia na: S499.1023 #242679:
Ešte by to hypoteticky mohlo byť považované za kompenzačné opatrenie z pohľadu ochrany životného prostredia
Reakcia na: trolejbus6207 #242676:
Vyvolaná investícia je, že musí niekto vybudovať náhradu za to, čo zlikvidoval ale Mlynskou dolinou žiadne drôtolezy nejazdili.
Reakcia na: trolejbus6207 #242676:
Aký je súvis medzi výstavbou diaľnice a novej trolejbusovej trate, ktorá dovtedy nestala (okrem toho, že sa akurát musela robiť preložka cesty, po ktorej by tá trať viedla)?
Reakcia na: branislav #242672:
Od Mesta Senec (fb posty) to mám, že BID "spravuje" a dodáva tok informácii, dáta. To, že ľudí nevie ani jedna inštitúcia ani len informovať o tom, kto vlastne je ten, ktorý je najviac neschopný už nie je môj problém. Mojim problémom je, že tá tabuľa poskytuje mne ako cestujucemu nepoužiteľné dáta, a nikto okrem cestujúcich sa neozve, že tú tabuľu treba nadobro vypnúť, rozbiť a kúpiť novú.
Reakcia na: S499.1023 #242674:
Ústí - tam sa hodia, nemajú APU, otázne je, koľko ich reálne zaradia do premávky a koľko použijú na náhradné diely 🙂
Naše by možno za cenu šrotu zobral DSZO 😁

K druhej časti Tvojej odpovede - jednoznačný súhlas, ale v tej dobe Škodovka nič iné neponúkala, pritom stačilo tak málo - dať NDS-ke zatrolejovať Mlynskú dolinu ako vynútenú investíciu, mohli tam v pohode jazdiť 15Tr/15TrM (v tej dobe). A obstarať dvojmotorové Trollino bolo zjavne mimo uvažovania vtedajšieho vedenia DPB...
Reakcia na: Salomon #242671:
Tvoj postreh je podľa mňa akurát ten, že nevieš, čo chceš ale si proti.
Reakcia na: trolejbus6207 #242673:
Ale Ústie nad Lábom sa ulakomilo. U bratislavských by na rozdiel od šalingradských nemuseli ani obracať polaritu.
Keď si spomeniem, koľko nelichotivých titulov mi udelil BW, keď som mu vravel, aby tie vozy nekupovali...
https://www.cs-dopravak.cz/v-nedeli-skonci-v-brne-provoz-trolejbusu-skoda-25-tr/

Najvyšší čas zbaviť sa tých rároh aj u nás...
Reakcia na: Joyki #242667:
Nie, tabuľu nespravuje BID a neviem odkiaľ to máš. Dáta do tabule sa dodávajú v dvoch verziách, dynamické dáta o autobusoch, ktoré prúdia priamo z dispečingu TD a statické dáta o vlakoch, ktoré sa vkladajú cez TD a prístup k tomuto systému zanikol a teda aktuálne nie je pán, ktorý by tieto dáta aktualizoval. Infraštruktúrne tabuľu spravuje mesto Senec. BID sa aktívne zaujíma o to, aby kŕmila dátami tabuľu priamo z dispečingu tak, aby boli všetky dáta dynamické a aktuálne (teda spolu vlaky aj busy), avšak nie je to možné bez investície do tabule (min. softvérová zmena, ideálne celá nová tabuľa kvôli zlému technickému stavu) a to stojí už dlhšie obdobie na meste.
Reakcia na: Ike #242670:
Aj áno aj nie. Každý deň ráno,
počúvam ľudí ako nadávajú na prečíslované trolejbusové linky.
Oblastné značenie, nemá zmysel a hotovo! Slovensko si aj zoberie príklad z iných krajín, aj to zavedie ale nedotiahne to do konca. Toť všetko, môj postreh!
Reakcia na: Salomon #242669:
Dávať číselníkom historický rozmer je chyba ako hrom. Emailu by sme precislovat aj EAN kódy? Systém má byť stabilný a spoľahlivý a hotovo. To cestujuci ocení najviac.
Reakcia na: Mhr1 #242665:
Rád ťa doplním o mesto kde boli trolejbusy tiež v samostatnej číselnej rade.
Tým mestom bol Mníchov.
V rokoch 1948-1961 mali trolejbusy samostatnú číselnú radu 30-39. Boli zavedené dve linky, označené ako O32 a O33.
December 1961, kedy mesto Mníchov má zmeny v cestovných poriadkoch, prečíslovali a boli tiež v samostatnom číselnom rade. Dostali čísla O41 a O42.
V roku 1965 prečíslované na O58 a E58
Posledná premávka trolejbusov bola 29.4.1966.
Keď mesto Mníchov zavádzalo oblastné značenie, číslo 41 dostal autobus premávajúci po identickej trase ale od Romanplatz,
predĺžená po Moosach.
V rokoch 2002-2005 sa zaviedli MetroBusy a číslo 41 sa prečislovalo na 51. Majú však nočnú linku 41.
Záver: sú krajiny ktoré nezatracujú históriu kdežto my, ju rady zatracujeme!
Reakcia na: birch #242662:
To aby sme začali vytipovávať nejaké historičáky z tých našich. 😁

#8011 (ex #4226) by mohol byť dobrý prvý adept ak mu ako jedinému nebola domontovaná klimatizácia (alebo ju dostal aj ten?). 😈
ŽST Senec: zastavkove infotabule už štvrtý rok nefungujú, centrálna tabuľa aktuálne áno - v decembri ju vypli, aby kvôli výpadkom Arrivy a zssk to nemietlo cestujúcich. Koncom januára to zase zapli, lenže svieti tam minuloročný grafikon vlakov). No tak to absolútne nie je metuce fakt teda 😀
Dátum a čas nevedia nastaviť, to sa dalo vedieť už dávnejšie.
Tabuľu spravuje BID.
Zda sa mi to alebo naozaj su tie Otokáry strašne hlučné v interiéri (najmä v strede)? Prehlušovalo to normálnu hlasitosť slúchatiek.
Reakcia na: ceres #242663:
Priaznivci MHD a ekologicky priateľskej dopravy (teda nielen šotouši) vždy za pražskými trolejbusmi (oprávnene) smútili. Spomínali na "staré zlaté časy s trolejbusmi", ktoré mali čísla liniek 51-63, tak sa tradicionalisticky chceli k týmto číslam vrátiť. Ako som napísal - je to jedna z logických možností. Netvrdím, že najlepšia, ale jedna zo štandardných, tak prečo nie? A čísla t-busov v samostatnom rade? Bratislava 11-18, potom 201-222, Plzeň (11-16), aj Brno to tak dlho malo, Miláno, Manchester (211-219), skrátka nie je to nič výnimočné, môžete ma doplniť. Ono je to skôr tak, že mestá, ktoré zavádzali t-busy medzi prvými, im vyhradili samostatný rad. A mestá, ktoré už mali rozsiahlu autobusovú sieť, keď začali elektrifikovať dopravu, zostali na pôvodných číslach liniek. Keď v BA prečíslovali narýchlo t-13-15 a 17-18 na 213-215 a 217-218, bolo to núdzové riešenie, pretože sa to riešilo doslova "zo dňa na deň". Skrátka ktosi rozhodol, že treba urýchlene zriadiť e-13, tak sa operatívne preznačila t-13->213. Pár dní len táto linka, niekto chcel tuším aj vymyslieť iný systém pre všetky t-busy, ale nakoniec prečíslovali - pokiaľ sa pamätám - ešte v tom istom týždni - aj ostatné linky. Vtedy boli a-busy na číslach 20 - tuším - niekde okolo 54. Kľudne sa dali t-busy prečíslovať do samostatnej desiatky, či už 6x, 7x, 8x alebo 9x (1xx boli expresné autobusy). No a potom by k nim postupne autobusy "dorástli" a oddelený rad by skončil. Lenže to by tu niekto nesmel vymýšľať s oblastným číslovaním...
Reakcia na: ceres #242663:
Vieš ako je to s tým kresťanským peklom? Oni to tak chceli.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.