Zaujímalo by ma, ako to robia v tom Francúzsku, že si tam pri výbere "megatrolejbusov" môže mesto len tak povedať, že vyberá len z dvoch konkrétnych možností, a rozhodnúť sa na základe nejakých návštev a interných analýz, a to dokonca bez toho, že by bola jasná konečná cena...
Zjavne sa to nejako dá aj v súlade s európskymi smernicami. Ale nevylučujem, že právny stav u nás je jednoducho iný...
O to by nešlo, pretože žiadny zákon neurčuje povinnosť kupovať najlacnejší model z ponúkaných modelov. Takisto keď sa robí verejné obstarávanie na autá vyššej triedy, tak to nemôže vyhrať Fábia v základnej výbave so švihadlami.
Tesil by som sa, keby prisli Mercedesy (v Poprade to ide, u nas nie), Van Hooly, Volva, atd. Nie Otrokari. To je take tesenie sa nasilu uz z hocicoho, aj keby SOR dosiel.
Súhlasím, tiež pozerám online tabule prakticky denne, a na "svojich" linkách som dospel len k stavu, že rozlišujem "farebné" a "nefarebné", a podľa toho ich hľadám v zozname. Farbu by som možno trafil pri tej najpoužívanejšej... Mm, tak ani pri tej nie presne...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ceres