Reakcia na: 810zssk #240547:
Veď o tom celom bol môj príspevok. Že na trase, kde je použiteľná náhrada v podobe 93, ktorá je rýchlejšia ako vlak a jazdí každých pár minút, sa ide ZSSK roztrhnúť, aby zabezpečila náhradnú dopravu. Pritom by stačilo dohodnúť sa s DPB o mimoriadnom uznávaní lístkov, napríklad. A v kontraste s týmto, len pár dní dozadu, úplne bez náhrady zrušia posledný večerný spoj z DS do KN, deň na to vyrobia trojhodinovú dieru z BA do DS. Bez náhrady, bez alternatívy, proste nezáujem...
Chcel som len poukázať na to, že zbytočne sa niekto snaží vytvoriť funkčný IDS. S takýmto myslením, aké prevláda na ŽSR & ZSSK, sa to nikdy nepodarí
Peon
Ja si pamätám keď pred niekoľkými rokmi pri plánovanej výluke ZSSK zabezpečila NAD v úseku "Hlavná stanica - Marchegg" so Slovak Lines, ktorý stal kúsok od vstupu do vestibulu Hlavnej stanice. Bolo to však za každý druhý vlak (t.j. 2-hodinový interval) ak si dobre pamätám.
Btw, to je bežné že vlakvedúci 3 minúty po plánovanom odchode vlaku z východzej stanice zahlási "Vážení cestujúci, náš vlak bude meškať 20 minút z dôvodu čakania na prípoj", ale nakoniec bez slova je vlak vypravený 7 minút po plánovanom odchode? Nakoniec reálne nepočkal na druhý vlak (ktorému sa možno meškanie zväčšilo). Aspoň som sa mal na čom zasmiať a čudovať sa . A chápem, že pri hodinovom takte asi nie je nutné príliš dlho čakať na meškajúce iné vlaky.