A nemal by to mať DP vyriešené tak, že ak sa pravidelne objavuje takéto meškanie, mal by pridať autobus naviac, aby sa takémuto meškaniu vyhlo?
Namiesto riešení problémov sa ale riešia podivné výstrelky ako nové nahovorenie názvov niektorých zastávok (v niektorých prípadoch naozaj otrasným hlasom).
Mimochodom, keď sme už pri tom, netuší niekto čo to je za “akciu”? Lebo nikde som o tom nenašiel žiadne info.
Ak sa niekedy prejdete tie dve zastávky na konečnú, zistíte že tam nestojí 300 autobusov aby raz za deň vykonali jednu jazdu, ale na tú konečnú prichádzajú z iného spoja. Teda ak mešká ten, bude bohužiaľ meškať aj ten obratový.
Nemoze to byt tym, ze uz na tu konecnu prisiel s meskanim a ma kratky vyrovnavaci cas?
Alebo caka na dobiehacov a toto je vysledok, aby nemusel pocuvat klasicke nadavanie dobiehacov na bus - “preco nemoze pockat 30 sekund, kym dobehnem k busu, ale zavrie mi pred nosom?”
prečo sa vodiči aspoň nesnažia prísť na zastávku v stanovený čas respektíve dodržiavať daný čas. nakoľko si neviem vysvetliť meškanie spoja 7 až 10 min v čase keď sú cesty poloprázdne čiže nemešká kôli premávke a autobus začína dve zastávky pred tou mojou zastávkou... čím teda nestíham bus na ktorý by som mal podľa plánovača trasy prestúpiť... A to je skoro každodenná skúsenosť v praxi... veď nemali by sa vodiči aspoň snažiť prichádzať v stanovenom čase?
Mozno spravia v ramci ziskavania financii akciu “nahraj si svoju zastavku” - kazdy si za poplatok nahra hlasenie najblizsej zastavky podla trvaleho pobytu.
Súhlasím s Kubom03. Vysvetlite mi prosím niekto, prečo niektoré zastávky sú nahovorené inými ľuďmi? Ako píše Kubo, hlásenie zast. Americké nám. je nahovorené nejakým chlapom, ktorý vôbec neartikuluje, ako cudzinec mu nemáte šancu rozumieť a hlásenie zast. Šafárikovo nám. hovorí nejaká postaršia žena zase úplne preafektovane. Hlásenie zast. Botanická záhrada zakričí zase nejaký iný hlas. Prosím, kde je tá logika, načo toto bolo dobré? Vôbec sa mi to nepáči a pred návštevníkmi to tiež nevyzerá dvakrát reprezentatívne.
S tým ratám a nevidím dôvod aby to bol problém, tie transakcie natekajú s údajom o koľkej bola tá transakcia realizovaná (inak by neboli možné ani bezplatné prestupy).
Nebol problém v tom, že systém pípnutia vyhodnocuje až na konci dňa (nie priebežne), pretože ak by si si kúpil lístok offline, (napr. niekde v Lesoparku) tak by ho to nevedelo správne vyhodnotiť?
Denník N: V bratislavskej MHD bude od pondelka opäť potrebné pri nastupovaní a vystupovaní stlačiť tlačidlo.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
keks
Namiesto riešení problémov sa ale riešia podivné výstrelky ako nové nahovorenie názvov niektorých zastávok (v niektorých prípadoch naozaj otrasným hlasom).
Mimochodom, keď sme už pri tom, netuší niekto čo to je za “akciu”? Lebo nikde som o tom nenašiel žiadne info.