Akurát som to sem chcel napísať. Nuž, škoda jej. Na druhú stranu - ak ju zrekonštruujú, tak to bude len a len dobre. Ktovie, aký osud by ju čakal v BA...
Toto je inak obrovská škoda, lebo mohlo sa to zachovať v rámci pôvodného pôsobiska - v Bratislave. Viem, máme historičák, ale toto mi príde podstatne krajšie vozidlo.
Vybudovanie ostrovných nástupíšť na ktoré bude prístup podchodom.
Napríklad v Senci vďaka tomu budú môcť prechádzať vlaky v smere GA-BA aj v čase, kedy bude v stanici stáť vlak v smere BA-GA.
To momentálne nejde, kedže vlak GA-BA by v takom prípade išiel priamo cez ľudí, ktorí idú od vlaku BA-GA smerom k staničnej budove cez urovňové prechody.
čo sa týka ZZSK nešlo o to, že ako to vyjazdia, či s čím to vyjazdia (aj keď aj to je dobrá otázka) ale s kým to vyjazdia. Všetci tu veľmi dobre vieme aký problém majú s náborom či udržaním si rušňovodičov
Pozerám, že v návrhu na 110 je väčšina Os vlakov do Kútov vedená priamo Trnava - Bratislava - Kúty bez nutnosti prestupu a okrem 2001, 2036 a 2038 všetky vlaky mimo viedenských REXov vedené pushpullmi/671 (plošina), takže sa konečne zbavíme bordelu v radení na tejto trati, kedy jeden vlak ide pushpull, ďalší súprava od Poľany, prípadne honekre a súprava zložená z Bdteer.
Neviem či nebude zlý nápad zrušenie rexov na trati 110, síce sú v tom návrhu vlaky lepšie rozložené ako teraz, ale v špičke o 6 a 7 ráno, kedy teraz chodí 6 vlakov (smer BA) za tie dve hodiny dať len 4. No neviem či to je dobre
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
N/A
https://www.unsk.sk/zobraz/obsah/22161