Miestne referendum . Boli tri varianty :
Pôvodný stav . Trasa na Trnavské s 30 min.int.
Nové linkovanie. Int. 15 min.
Mix linkovania.
Posledný aj dostal najviac hlasov.
Boli tam aj predbežné CP pre predstavu.
Ako som sa vyjadril ešte vlani v príspevku #237905, toto sa dalo očakávať. Umelé skracovanie trás liniek, čo by sa dalo vnímať ako obmedzenie dlhé roky poskytovaných služieb zákazníkom, nie je podľa mňa práve najideálnejšie riešenie.
Spojenie malo určite viac ľudí ako píšeš.
Z Trnavského prestup a L51 spolu s 151 dostatočne povymetali túto časť N. Mesta. Lekárov má N.Mesto aj na Kramároch čiže určite nie je všade priame spojenie.
Pre imobilných bola dostupnosť podstatne horšia.
Ja som rád , že neprešiel variant pôvodný stav. Sedlo v prac.dni mi až tak nevadí a pracujúcej väčšine tiež nie.
Je mi jasné, že väčšina o tejto zmene ani nevedela, ale aj tak si myslím, že táto zmena nebude úplne na škodu, lebo poliklinika na Tehelnej je dosť zle dostupná MHD, aj keď je to stále iba také poloriešenie. Lepšie by podľa mňa bolo viesť aspoň v sedle 151 obojsmerne po trase Slovany - Riazanská - Vajnorská - Tehelná/Kutuzovova.
Kto sú "obyvatelia"? Veľmi pochybujem že tú požiadavku podpísala väčšina obyvateľov tej lokality. Tradične je to o tom že hlasná menšina 1-2% obyvateľov si niečo vydupe a 98% trpí.
Toto je presne moment kedy by magoriát mal byť schopný povedať "nie".
Veď keď to obyvatelia chceli, tak im to asi stojí za to, takže by som v tom problém nevidel, keďže 51 slúži hlavne pre Nobelovu, ktorej obyvatelia o túto zmenu žiadali.
Spojenie so spádovou poliklinikou Tehelná nemá tak 80% jej spádovej oblasti, nechápem prečo to práve pri 51 je problém kvôli ktorému zničíme obsluhu pre 90% cestujúcich ktorí idú inde ako na Tehelnú.
Tiež bola kedysi Tehelná mojou spádovou poliklinikou a mal som to 15 minút chôdze bez akejkoľvek použiteľnej MHD.
Chápem dopyt aby tam jazdilo *niečo*, nechápem mantru že to musí byť priamo z Nobelovej.
Pri 51/151 neboli schopný spraviť prestup na hrane.
Je to výsledok referenda zo Septembra.
Miestnym jednoducho chýbalo spojenie zo spádovou poliklinikou , ktoré mali 35 rokov.
Prestup z L3 na L151 tiež nebol vôbec ideálny. Jazdnú dobu ani netreba porovnávať.
Za mňa by som to však točil na Tehelnej a neťahal to až na Trnavské mýto.
No možno chceli mať 15 min.interval počas ordinačných hodín v relácii Trnavské mýto - Kukučínova.
ze ak mam dakadial obchadzat v buducnosti zuzenu a viac upchatu radlinskeho, tak z "hornej" casti stareho mesta pojdem asi "dole" prave tadialto... (nepatrim medzi "expertov" co si to strihnu cez nam. SNP a ak sa uzatvori aj toto, tak jedina legalna trasa mimo uliciek v obytnych zonach bude dole cez imricha karvasa a florianske+americke namestie (co ale tiez pokial viem je v planoch zrusit odtial lave odbocenie, takze opat nic....)
no a ked to skombinujem z obmedzeniami na racismyte (ubratie jazdneho pruhu), tak mi to vychadza tak ze z hornej casti stareho mesta do race sa asi mame prestrikovavat cez ulicky medzi domami (domaci taketo trasy +- poznaju) miesto toho aby sa slo podla moznosti priamo a doprava az tak nezneprijemnovala zivot v obytnych domoch.....
Ja by som dal L80 na Blumental ihned ked sme uz zrusili L94.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
yellowcaptcha
Okrem vozovní tam sú/budú aj prehliadky areálu lodnej dopravy, dielní, meniarní, energodispečingu a centrály.
https://prohlidky.dpmb.cz
EDIT:
DPMB predáva v internetovom obchode vyradené palubáky BUSE BS 100 a označovače Mikroelektronika (500 Kč každý).
https://eshop.dpmb.cz/bazar