Myslel som, že DPB nasadzuje vozidlá s APC priebežne na všetky linky, aby si urobil vlastný prieskum pre interné potreby. Som si istý, že DPB dáta o počte cestujúcich má, takže problém s APC by nemal byť.
"Pri tomto mi napadlo, či by nemohol DPB každý rok (údaje by tam mohli byť aj na mesačnej báze, ak by to šlo) zverejňovať priemerné počty prepravených cestujúcich na jednotlivých linkách alebo by to boli nejaké utajené informácie? Vie niekto, ako sa ukladajú dáta z APC, resp. aká úprava by bola pre ich sprehľadnenie nutná?"
A už máte APC vo všetkých vozidlách MHD? Ak nie, nemá to zmysel, lebo počty by záviseli od výskytu vozidiel s APC na linkách.
Pri tomto mi napadlo, či by nemohol DPB každý rok (údaje by tam mohli byť aj na mesačnej báze, ak by to šlo) zverejňovať priemerné počty prepravených cestujúcich na jednotlivých linkách alebo by to boli nejaké utajené informácie? Vie niekto, ako sa ukladajú dáta z APC, resp. aká úprava by bola pre ich sprehľadnenie nutná?
Čo sa tých tbusov týka, tak by sa podľa mňa sóla dali nasadiť na 207 (s lepším intervalom) a namiesto toho by sme mohli posilniť 204 (a s tým súvisiacu 205 so sólami)
to ti osobne zodpovedat neviem, kedze trolejbusmi som sa uplynule roky presuval len marginalne a nemam odsledovane vytazenie jednotlivych liniek (a nemam ani nejake ine podlkady hovoriace o ich vytazeni)
Je tam ešte predĺženie vedenia ku OC Tesco Lamač a už veľmi známe spojenie Riviéry s Patrónkou. Taktiež tam je aj spojenie zastávky Hroboňova so zastávkou Pátrónka (cez Brniansku ulicu).
No áno.
Raz mi na Vianočnej električke dovolil vodič pomáhať riadiť električku. Vtedy mi povedal, že pravdepodobne vyjde kniha Električky v Bratislave k 125. výročiu MHD. Nestalo sa. Ovplyvnila to korona.
Myslím si, že 211 by nebola najlepšie voľba pre NÚSCH, pretože by bolo nutné pri ceste z centra nutné prestupovať (a ísť cez cestu) a to je v tomto prípade nežiadúce.
Tam by to chcelo posilniť na 10 minút a 205 (predsa len 15-minútový interval nie je v centre veľmi atraktívny) preložiť okrem 204 aj s 63 a 96 po predĺžení k Avionu.
Pravda. Zatiaľ som len jediný raz išiel 209 k NÚSCH. Bol som tam len ja a ešte nejaká pani. 211 by mohla chodiť k NÚSCH a striedať konečné, tak ako dnes 209.
Na 209 by to skôr chcelo posilniť interval cez víkendy k NOÚ. 30-minútový interval je nepostačujúci a je otázne, koľko ľudí vôbec k NÚSCH cez víkendy cestuje. Podľa mňa by stálo za zváženie vybudovanie spojky NÚSCH - Klenová (príp. nasadenie degešov cez víkendy), aby sa mohol NÚSCH v menej vyťažených časoch obsluhovať závlekom.
OK. To som nevedel. Som tu nový a zaregistroval som sa dnes popoludní. Možno 209. Ale to už by boli poloprázdne trolejbusy.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Dispecer
A už máte APC vo všetkých vozidlách MHD? Ak nie, nemá to zmysel, lebo počty by záviseli od výskytu vozidiel s APC na linkách.