Myslím si, že 211 by nebola najlepšie voľba pre NÚSCH, pretože by bolo nutné pri ceste z centra nutné prestupovať (a ísť cez cestu) a to je v tomto prípade nežiadúce.
Tam by to chcelo posilniť na 10 minút a 205 (predsa len 15-minútový interval nie je v centre veľmi atraktívny) preložiť okrem 204 aj s 63 a 96 po predĺžení k Avionu.
Pravda. Zatiaľ som len jediný raz išiel 209 k NÚSCH. Bol som tam len ja a ešte nejaká pani. 211 by mohla chodiť k NÚSCH a striedať konečné, tak ako dnes 209.
Na 209 by to skôr chcelo posilniť interval cez víkendy k NOÚ. 30-minútový interval je nepostačujúci a je otázne, koľko ľudí vôbec k NÚSCH cez víkendy cestuje. Podľa mňa by stálo za zváženie vybudovanie spojky NÚSCH - Klenová (príp. nasadenie degešov cez víkendy), aby sa mohol NÚSCH v menej vyťažených časoch obsluhovať závlekom.
Reč bola o trolejbusoch, nie autobusoch.
Špičky vo Volkswagene sú a budú problém, lebo posilnený musí byť iba jeden alebo dva spoje, čo je dosť ťažko realizovateľné.
Alebo mi raz prišla 83ka a v nej veľa znechutených ľudí a to len pre jednu jedinú vec: Boli natlačení v 10-metrovej SOR-ke s ceduľkou: Záložné vozidlo.
Ja som bol medzi nimi.
Napríklad som išiel pred polrokom do školy do Starého Mesta z Dúbravky 84kou o 7:00. Interval bol 7,5 minúty a už na zastávke Záluhy sa nedalo nastúpiť. Teraz je to iné. Radiála dokončená, lockdown, menej zápch a podobne. Ale Harmincovu by mali rozšíriť.
ciste teoreticky (neuvazujuc prevadzkove naklady, potrebu dalsich vodicov alebo aj nutnost posilnenia meniarni) mozes napriklad spravit take, ze zoberies tu najmenej vytazenu klbovu linku a supnes na nu kratasy + das polovicny interval (takze v konecnom dosledku aj dvihnes kapacitu) a uvolnene klby zas rozhodis na zvysne linky s klbakmi kde opat zahustis interval.....
Na ktorej linke (obsluhovanej 30Tr) z (204), 205, (207), 208 a 211 by si chcel posilniť interval? Mne ako jediná napadá 204 a 205, možno 207 (aj keď neviem, či je na Palisádoch potrebný lepší ako 7,5-minútový interval (v preklade s 203) cez víkendy).
#238790
Veď reorganizáciu sme tu mali iba v 2016-tom. Súčasné linkové vedenie už nepostačuje resp., ktoré linky by si chcel reorganizovať (nemyslím zmeny trás na 203, 209 a 210)?
Čo je samozrejme geniálny nápad v situácii, keď nestíha bežná údržba a ešte by aj potrebovali obmedziť prevádzku jednej trolejbusovej vozovne kvôli jej rekonštrukcii...
a neda to priestor podniku na zatraktivnenie intervalov na tych linkach ? (obvykle ked sa na to pozeralo z "opacnej" strany tak sa vzdy narazalo na to ze nie je na to dost vozov)
Tak možno sa dočkáme aj nejakej reorganizácie T-bus liniek alebo prípadne sa zmení výprava dakde, resp intervaly...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
si