Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ahojte, vieme prosím čo sú tie nové CP Slovak linesu?
Prázdninové sú bez zmeny (min. moje linky), čiže predpokladám že sa tam len dodával školský rok, lebo 8.1. technicky začína školský rok, akurát je to teraz kvôli korone posunuté?
Reakcia na: Vladimír #238466:
Ja dúfam, že s pojazďovaním Vajnorskej radiály v úseku TrMy až Zátišie, príp. Odborárska sa pri rekonštrukcii počíta, pretože by to zlepšilo prestupy (53 by mohla napr. zastavovať aj na Českej a Novej dobe, 50, 51 na Zátiší a 51, 98 pri Poluse) a navyše by to aj zrýchlilo v špičke autobusy, keďže by nemuseli stáť v zápche.

V súčasnej dobe by podľa mňa bol problém s tým, že dlažba by asi autobusy dlhodobo neudržala, takisto nie je na to upravená ani CSS.
Reakcia na: yellowcaptcha #238465:
Tento nápad sa mi veľmi páči, a nielen ako nejaké dočasné covid-opatrenie, ale trvalé zabezpečenie prestupu medzi L4 a 50. V smere od Tomášikovej by výhľadovo mohla L50 prichádzať po električkovej trati a do zastávky odbočovať na električkový signál.
Avšak neviem posúdiť, či a aké stavebné úpravy sú potrebné na realizáciu tohto opatrenia.
Reakcia na: Petto #238458:
Tam by mohlo byť lepšie nechať zachádzať L50 cez električkovú zastávku Kuchajda s prestupom na hrane ak by to bolo možné (s garantovaným prestupom medzi ňou a L4).

Respektíve zriadiť zastávku Kuchajda pre L50 normálne na ceste zhruba na úrovni električkového označníka smerom do mesta aj s dočasným priechodom pre chodcov z oboch strán smerom ku električkovým nástupištiam.


Prestup zo zastávky L98 a L51 pred Vivom na električkové nástupište smerom do mesta je totiž dosť nanič (v prípade tej tvojej kyvadlovky), podobne ako presun medzi nástupišťami MiÚ Nové Mesto z L4 na L50 (v opačnom smere to nieje také strašné ale tiež to nieje bohviečo).
Reakcia na: S499.1023 #238444:
ja viem co je podstata hybridu... ale dole z kopca vies ist bez potreby paliva viac-menej s cimkolvek, zavisi len na odporoch ktore mas (valivy, odpor vzduchu, ...) a sklone (=zrychleni) ktore ti teren poskytuje.... prebytok bohuzial v spalovaku nemas velmi kam naakumulovat (leda ak do kinetickej energie vozidla, v com ta ale mozu limitovat ci uz predpisy (maximalna povolena rychlost) alebo fizikalne obmedzenia v podobe maximalnej rychlosti ktoru si mozes dovolit vzhladom na adhezne podmienky a stav a geometriu cesty.....)
Reakcia na: Urbanway 2423 #238452:
Výhybky a stav trate som neuvažoval takto narýchlo, napokon to tam ani poriadne nepoznám
Reakcia na: Hotel #238456:
On tu je známa tvár a toto je už neviem koľká reinkarnácia, takže ban nepomôže
Reakcia na: Trammat #238459:
I tak še da
Reakcia na: Petto #238458:
A keby sa tam spravil od lakeside kultúrny chodník, ideálne aspoň čiastočne zastrešený, tak by možno ani tá kyvadlovka nemusela jazdiť. V tom mieste je toľko nevyužitého potenciálu, že to až mrzí.
Reakcia na: Urbanway 2423 #238453:
Otázkou zostáva, či by to niekto z podniku bol ochotný zrealizovať, mám o tom veľké pochybnosti, to už to zrejme radšej nechajú tak, ako to je len aby nemuseli vymýšľať niečo nové.
Reakcia na: Ma178rek #238446:
Vsetko by slo podla mna len na Zlate piesky. A nech ide kyvadlovka od Vivo k ZST NM hoc aj tie nase Rosera
Reakcia na: Hotel #238456:
Ja tu dávam návrhy na zvládnutie pandémie. Sú to normálne návrhy. Ban nepomôže.
Reakcia na: Default #238455:
Už konečne buď ticho.Až si ma donútil vytvoriť si konto.Ty si len obyčajný úbožiak ktorý si očividne tu rieši svoje komplexy.Všetkým nám pomôžeš keď konečne vypadneš lebo naozaj nie si zaujímavý.Ja sa taktiež neviem prečo tomuto pacientovi nedajú admini ban pretože tu zahlcuje fórum rovankými alebo podobnými príspevkami a tým porušuje pravidlá používania.
To vážne riešite toto v tejto situácii? Teraz je najlepšie natvrdo zrušiť MHD do odvolania ako som spomínal.
Reakcia na: 810zssk #238449:
Umožňuje BUSE niečo také ako posielanie textových správ z dispečinku? V Brne sa to bežne používa na zabezpečovanie garantovaných prestupov, nešlo by to tak urobiť aj u nás, pretože si nie som úplne istý, či by všetci vodiči na prestup čakali, keby to bolo iba nich.
Reakcia na: Trammat #238451:
Určite by však bolo nutné ponechať aj nejaké tangenciálne linky (napr. 65 a 87) a takisto by bolo nutné zabezpečiť aj obsluhu niektorých oblastí, kde nočáky vôbec nejazdia (príp. jazdia iba jednosmerne, napr. Východné).
Reakcia na: 810zssk #238450:
Podľa mňa by to večer nemusel byť vôbec problém. 2 až 3-minútová zachádzka zas nie je až tak veľa, máme aj oveľa dlhšie zachádzky...
Podľa mňa by bol skôr problém s výhybkami, kde by bolo najprv potrebné dorobiť diaľkové ovládanie a ani ten oblúk zo Stn. NM na ZP nevyzeral, že je v najlepšom stave, ale možno pri oprave priecestia opravili aj ten.
Reakcia na: 810zssk #238449:
Ja si tiež myslím, že presunúť sa okolo 19:30 - 20:00 na nočné linky by bolo momentálne najvhodnejšie riešenie, ale do 22:30 by to chcelo 15 - 20 minútový interval, pretože tá časť ľudí, ktorá nemôže pracovať na HO zhruba v tom čase končí (potraviny, výmena služieb na čerpačkách, kuriéri a pod.).
Reakcia na: 3pa3ck3 #238448:
Vo veľmi okrajových časoch by to asi šlo.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.