Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Sarko #23781:
Pravdepodobne je to vhodnejšie rozoberať na košickom fóre, ale ohromne by ma zaujímalo, čo také všetko musela trolejbusová prevádzka DPMK pre získanie toho certifikátu urobiť.

Re #23780: V podstate si zhrnul to, čo som napísal ja.

Re #23792: Byť balkánskym DP sa odráža vo viacerých oblastí. Čím viac tých oblastí je, tým viac možno považovať DP za tzv. balkánsky. Niektoré z balkánskych štandardov spĺňajú asi všetky naše DP, niektoré viac, niektoré menej. Aj o Košiciach by sa dalo veľa hovoriť. Ale najlepšie v košickej diskusii.
Zdenko (AD 32ka) - Diki

Zdenko (AD 32ka) - Diki

Od ktoreho dna roka 2003 mame tie najnovsie listky co su teraz v obehu? Teraz si nespominam, zeby od jula?
Reakcia na: Kami #23795:
Asi hej, no tak to dám nabudúce inam ...
Tr3mp: host zrejme odmieta odkazy na obrazky z inych adries. Bud tam daj odkaz na stranku, alebo vopred upozorni na potrebu refresh.
Reakcia na: tr3mp #23793:
Ani mne to po otvorení nejde, až keď dám refresh stránky ... ktovie prečo? 😞
S499.1023:
Kde sa podľa Teba začína hranica, kde sú balkánske nátery? Len mi nepovedz, že KE, bo Ťa zbabrem! '-)
tr3mp: Ten odkaz na stránku mi akosi nejde (z webu samozrejme 🙂 ). Rád sa na to mrknem. Čo sa týka ulíc, ak by som mal urobiť aktuálnu štatistiku, potreboval by som kompletný zoznam, ale to by nemal byť problém. Tých zaujímavých ulíc a "ulíc" sa nájde určite viac.
Reakcia na: Sarko #23776:
Iste, čím ďalej smerom na Balkán, tým pestrejší náter:-).
I.
Reakcia na: Sarko #23726:
Jednou z najzaujímavejších ulíc v Bratislave je menovaný Ostružinový chodník (nachádzajúci sa medzi nemocnicou Rázsochy a Tescom Lamač). Teda ak sa to dá vôbec ulicou nazvať. Prečo? Preto: http://tr3mp.host.sk/imhd/ostruzinovy_chodnik.jpg

Zoznam ulíc je asi vhodné aktualizovať o nasledovné pomenovania schválené mestským zastupiteľstvom 11.12.03: http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=71366#244
No takže dopnenie k tým TEŽ. Je to podľa Švajčiarskeho vzoru, lístky by mali byť zakúpiteľné aj v hoteloch a na iných rôznych miestach + to ostatné čo som už napísal v #23782 . Skušobná doba trvá v zimnej sezóne a vyhodnotenie v marci. Ak sa osvedčí tak to bude aj na iných tratiach.
nebud taky skromny, ty si nas boch!
Reakcia na: J #23782:
Heh, tak diiik ;-))) Ale zase na tomto webe pracuje x ludi, nielen ja, takze skor slava im, ze to vedia so mnou vydrzat 😉 🙂 🙂
pjosím vás poradte mi niekto na akú stránku mám ísť, aby som zistila ako mi chodia autobusy u nív do dunajskej stredy. prosííííííííííííííííím
jano: Je to zásluha tvorcov a to hlavne vrchného webmajstra deka. Sláva mu.

MarekG: No ja som to zastihol od polovice, ale mali by byť automaty na lístky, 8 pásiem, neskôr by mali zmiznúť aj sprievodcovia a vzniknúť revizori. Ak sa to osvedčí, tak sa to rozšíri aj na ostatné regionálne trate. Okolo polnoci býva repríza hlavnách správ tak hádam poziem a potom zreferujem.
Reakcia na: galiyosha #23778:

Ja si naopak myslím, že je to veľmi jasný signál, že vnútri DP niečo hapruje. Trolejbusová prevádzka vydala zo seba maximum a certifikát ISO je nielen odmenou, ale aj výzvou pre ostatné prevádzky. Vedenie DP bude trvať na tom, aby sa autobusová, ale najmä električková prevádzka, prispôsobili a certifikát ISO získal DPMK ako celok. Podnik síce bude musieť vraziť do toho viac peňazí (a hľadať podľa mňa rozsiahle vnútorné rezervy), ale prevádzky budú motivované a v konečnom dôsledku sa tie peniaze vrátia. Kruh sa uzavrie a všetci budú spokojní.
Reakcia na: Vladimír #23777:

Ono tie snahy existujú v podstate dodnes. Náter na T3Mod #359 vychádza len od návrhu jedného človeka, preto to nemožno subjektivizovať. Bol tu aj nápad zmeniť len farby štandardného červeno-krémového náteru za modro-žltý (T3 #374), ale v oboch prípadoch boli zvolené nevhodné odtiene farieb. Naviac, zabratie celej plochy modrou a žltou nepôsobí dobrým dojmom. Najlepším riešením by bolo ponechať základ bielo-šedého náteru a do toho doplniť napr. úzky podokenný pás (pod sebou modrý a žltý). Najmenej práce by dala vhodná zámena iba plochy s červeným náterom napr. len za modrý. Aj takéto návrhy existovali, ale žiaľ, už sa nerealizovali.

Rovnako sa zastávam názoru, aby bol firemný náter vozidiel a ponímanie DP ako firmy jednotné. V tomto smere neexistujú žiadne pravidlá, ani predpisy, preto je tvorba imidžu vlastnou záležitosťou každého DP.

Nemyslím si však, že by išlo o nejaké umelecké besnenie, oveľa vážnejšia situácia je v prípade neodstraňovania náterov po celoplošných reklamách. Prevádzka by si mala vydobiť, aby takéto reklamy fungovali grátis až do zmeny za inú reklamu, resp. do vrátenia firemného náteru.
akurat isiel v novinach STV prispevok o zavedeni nejakeho noveho systemu platenia cestovneho v TEZ (tatranske el. zeleznice) .. ale kedze som videl len koniec prispevku, neviem o com to je...
bude to nieco podobne ako napr system oznacovania listkov v BA MHD? neviete podrobnosti?
vdaka

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.