Inak pozeral som ten plán investícií na roky 2004 až 2006 a pre DPB a rozvoj MHD je tam určených viac ako 3,1mld. SK.
Čo ma zaujalo je:
Električka do Vajnor - Prostredné možnosť prestupu na železnicu 2004 - 3mil. Sk Neviete niekto niečo bližšie asi ide o regionálnu vlakovú dopravu smer zo Senca.
Zastávka noseného dopravného systému (trať ŽSR - ul. J. Poničana) 2004 - 2005, 27mil.predsa len vlakom z DNV do centra
Plnička plynu vozovňa Krasňany 2004, 18mil. - ja som myslel že bude len na trnávke či Jd, veď to je kúsok od Krasňan.
Čo ma zaujalo je:
Električka do Vajnor - Prostredné možnosť prestupu na železnicu 2004 - 3mil. Sk Neviete niekto niečo bližšie asi ide o regionálnu vlakovú dopravu smer zo Senca.
Zastávka noseného dopravného systému (trať ŽSR - ul. J. Poničana) 2004 - 2005, 27mil.predsa len vlakom z DNV do centra
Plnička plynu vozovňa Krasňany 2004, 18mil. - ja som myslel že bude len na trnávke či Jd, veď to je kúsok od Krasňan.
Vladimír
Re #23780: V podstate si zhrnul to, čo som napísal ja.
Re #23792: Byť balkánskym DP sa odráža vo viacerých oblastí. Čím viac tých oblastí je, tým viac možno považovať DP za tzv. balkánsky. Niektoré z balkánskych štandardov spĺňajú asi všetky naše DP, niektoré viac, niektoré menej. Aj o Košiciach by sa dalo veľa hovoriť. Ale najlepšie v košickej diskusii.