jano: Je to zásluha tvorcov a to hlavne vrchného webmajstra deka. Sláva mu.
MarekG: No ja som to zastihol od polovice, ale mali by byť automaty na lístky, 8 pásiem, neskôr by mali zmiznúť aj sprievodcovia a vzniknúť revizori. Ak sa to osvedčí, tak sa to rozšíri aj na ostatné regionálne trate. Okolo polnoci býva repríza hlavnách správ tak hádam poziem a potom zreferujem.
MarekG: No ja som to zastihol od polovice, ale mali by byť automaty na lístky, 8 pásiem, neskôr by mali zmiznúť aj sprievodcovia a vzniknúť revizori. Ak sa to osvedčí, tak sa to rozšíri aj na ostatné regionálne trate. Okolo polnoci býva repríza hlavnách správ tak hádam poziem a potom zreferujem.
Sarko
Tvoj názor ohľadne mestkého náteru v DPMK je subjektívny a stručný (neobjektívny). Dá sa povedať, že jednotlivé trakcie majú vlastné kombinácie, čo možno svedčí aj o ich vzájomnej nezávislosti. V TD, kde je situácia najlepšia a prevádzka získala aj certifikát ISO, sú hádam okrem posledného kusu všetky trolejbusy v červeno-šedo-bielom nátere. Aj v AD sa situácia výrazne zlepšila, prevláda a rozširuje sa zeleno-biely náter. V ED to vyzerá možno aj preto tak, že zvonku na túto prevádzku bol kladený najväčší vplyv a jednotlivé nátery vychádzajú z jednotlivých návrhov autorov, ktorí ani nepracujú v DP. Iste si si všimol, že všetky T3 na prehliadkach dostávajú klasický červeno-krémový náter a budú ho dostávať aj generálkované KT8D5.RN2 (červená-šedá-biela). Keď sa to aplikuje aj na T6A5, náter bude aj v tejto prevádzke časom opäť jednotný a trúfam si povedať, že najkrajší. A ešte jedna perlička, aj keď ani mne sa nepáči náter na 359, avšak získal najviac bodov v ankete, aký firemný náter by diskutujúci uprednostnili ako firemný...