Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
" #23729 "vonkajší náter klasika červeno biely,interiér podobne ako K2G,okná repasované pôvodné.
"#23728 "K2G mala byť do konca tohto roka ale v starích dielňach stojí a stojí a padá na ňu prach.....,hlásenie zastávok na 7783 a spol tam je predpripravené ale či sa bude používať??,tak isto je aj na K2G.
"#23734 "7787,7788 rozpracovaná karoséria čoskoro lakovňa.7800 odstrojená opieskovaná.7777,7778 neviem.
"#23735 " 7717 a 7770 budú sa opravovať.
a s vozmi 7717 a 7770. dik.
QUAKEMAN: Prosim ta, nevies nahodou este aj to, ako to vyzera so supravami 7777+7778 a 7787+7788?? Dik.
ludia necitate dispecera... 24. bola 20. jubilejna vykolaj, predvcerom som osobne zazil, ako posledna 1 (1/2) isla tusim na +5... je to v dispecerovi.
Reakcia na: J #23730:
Ok, potom si asi celkom rozumieme. 🙂
Reakcia na: J #23729:
Jediny rozdiel medzi tymito elektrickami a T3S bude v absencii Kotasieho celicka. Pytam sa, ake znizenie urovne cestovania predstavuje pre cestujuceho nerealizacia tejto drahej (a vodicami neoblubenej modifikacie), navyse s otaznou zivotnostou? Ak dovolis, odpoviem si sam: ziadne.

Okrem toho, niekto to tu uz pisal: ked si cestujuci myslia, ze T3S je nova elektricka, potom sa necudujme, ze su proti elektrickam zaujati, kedze z ich pohladu za tam za 30 rokov len vymenili sedacky...

Nehovoriac o tom, ze povodny vzhlad T3 s klasickym naterom a upravenym celom pre dosadenie transparentov je podla mna mensi paskvil, nez Kotasie celo + stara karoseria. Ale to je cisto subjektivna zalezitost.

Ja osobne budem radsej, ked tu bude behat viac zmodernizovanych T3 bez Kotasa, ako menej s Kotasom. Neviem, ako ty.
Reakcia na: galiyosha #23720:
No pre cestujúceho je to stále stará T3 narozdiel od T3S. Som zvedavý ako tie 7783-86 budú vyzerať, ale čakám nejaký paškvil.

Re #23717 QUAKEMAN: A aký dostali náter? Klasika či Bratislava. A okná pôvodné či tmavé.

Darro: 4810 ts až na toho vodiča. Teraz myslím mroža. To je *****.
Reakcia na: QUAKEMAN #23717:

Colovece, uz sa normalne tesim... Nevies ako to vyzera so 7085? A taka vec ako hlasenie zastavok v 7783+7784 bude?
Reakcia na: QUAKEMAN #23723:
Vdaka za info!

Re #23725 Martin: No toto som si vsimol uz aj ja. Okolo 14.30 sa uz tocili len na tretej kolaji, na stanici nebola ani jedna L1. Teraz som siel z mesta, cakal som pri Technickej univerzite prave na L1 -- mala ist 22.26 a bud nesla vobec, alebo isla s viac ako 3-minutovym predstihom ci viac ako 5-minutovym meskanim. V tejto zime celkom nastve. Co sa tam stalo?
Takže vidím, že nikomu sa nechce robiť nudné štatistiky, tak som si dovolil spočítať ulice Bratislavy podľa mapy Vojenského kartografického ústavu, z 5. vydania, ktoré vyšlo t. r.

Bratislava - spolu 1.504 ulíc, ciest, dolín, chodníkov, nábreží, nív, mostov, mýt, radov, trhov a údolí.

-z toho ulíc: 1344

-z toho námestí: 48 (1. mája, 6. apríla, Americké, Daliborovo, Daxnerovo, Dulovo, Floriánske, Františkánske, Hlavné, Hodžovo, Humenské, Hurbanovo, Hviezdoslavovo, Jakubovo, Jurigovo, Kamenné, Karpatské, Kežmarské, Kmeťovo, Kollárovo, Komenského, Ľudové, Malokarpatské, Mánesovo, Muchovo, Biely kríž, A. Dubčeka, hraničiarov, hrdinov, J. Kostru, Ľ. Štúra, M. Benku, práce, slobody, SNP, Nobelovo, Odborárske, Osvištské, Predstaničné, Primaciálne, Radničné, Rudnayovo, Rybné, Šafárikovo, Šrobárovo, Trojičné, Vlastenecké, Župné)

-z toho ciest: 35 (Delená, Devínska, Dolnozemská, Drotárska, Dúbravská, Hadia, Hlboká, Ivanská, Jantárová, Krajinská, Kysucká, Knižkova, Lamačská, Lieskovská, mládeže, Mokrohájska, na Červený most, na Kamzík, na Klanec, na Senec, Panónska, Pekná, Priama, Rusovská, Skalická, Spätná, Stará Ivanská, Stepná, Strmá, Trnavská, Viedenská, Vrakunská, Vtáčikova, Vyhnianska, Zadunajská)

-z toho nábreží: 6 (arm. gen. L. Svobodu, Dvořákovo, Fajnorovo, Rázusovo, Slovanské, Vajanského)

-z toho údolí: 5 (Fialové, Hradné, Kráľovské, Líščie, Slávičie)

-z toho mostov: 4 (Lafranconi, Nový, Prístavný, Starý)

-z toho ostatné: 62 (Barónka, Bôrik, Dlhé diely I-III, Dostojevského rad, Hrabový chodník, Jaskový rad, Kratiny, Kopanice, Lediny, Líščie nivy, Malé Pálenisko, Malý trh, Medzierka, Mlynská dolina, Mlynské luhy, Mlynské nivy, Modý chodník, Mokráň záhon, Nové Pálenisko, Nové záhrady I-VI, Nový záhon, Orechový rad, Ostružinový chodník, Palisády, Planét, Polianky, Pridánky, Priekopy, Račianske mýto, Ružová dolina, Rybárska brána, Segnáre, Schody pri st. vodárni, Slovinec, Soferove schody, Staré Grunty, Staré záhrady, Staroturský chodník, Strmé sady, Suché mýto, Staré ihrisko, Šinkovské, Šuty, Továrnikova osada, Trnavské mýto, Trojdomy, Úžiny, Veľké Štepnice, Vodný vrch, Zámocké schody, Západný rad, Záhrady, Zákutie, Záruby, Zátišie, Zbrody) :o)
Tak priatelia, na hlavnej sa točia eliny len na tretej koľaji. Dnes o 21.56 to vyzeralo tak, že najprv vyrazila 1ka s odchodom 22.02 a to už o 21.56(!), potom išla 2ka s ochodom 21.55 a meškala 2 minúty, 3ka 21.55 meškala 3 minúty a 8ka 21.53 meškala 6 minút 🙂 Chápem, že 1ka "zavadzala" zvyšným vozidlám ale ten predčasný odchod o 6 minút ma fakt zaskočil. Viem si predstaviť, ako to poteší napríklad pri poslednom odchode ... To sa ako plánuje dlho točiť len na jedinej koľaji? Viete o tom niečo? Jo, inak DPB nám na svetelnej tabuli želá pekné sviatky a ŠNR 🙂.
Reakcia na: QUAKEMAN #23723:
Dvojkolie spôsobuje pokiaľ viem iba dunenie. Hrkotanie je otázkou nedotiahnutých blatníkov napríklad. Veď keby v dvojkolí niečo hrkotalo, tak by to bolo dosť nebezpečné, nie? 😃 😃
galiyosha:Ohladne modernizácii na T3 zostala pôvodná karoséria,pantograf,podvozky ostatné je všetko nové a evidenčné čísla ostávajú pôvodné.Ohladom búchania a hrkotania na K2S to spôsobujú tie úžasné bohunické kolesá, na niektorích K2S sú pôvodné a tie su omnoho tichšie.To je všetko.
Reakcia na: 755.001 #23721:
Aha. 🙂 Vzhladom na to, ze byvam v Petrzalke a na separatne vozenie po meste mi nejako neostava cas, sa elektrickami a trolejbusmi vozim pomenej, takze to nemam tak zazite...

Inak co vsetko sa modernizovalo na onych 7783 az 7786? Len vyzbroj? Alebo sa davali nove aj sedacky, pohony dveri...? Evidencne cisla zostavaju rovnake alebo sa budu menit? Ospravedlnte moju neinformovanost...
Reakcia na: galiyosha #23720:
To su bohuzial prve dodavky 😞 Od 7107 je to uz tichsie. A ani 7106 nie je az taky zly voz. Zalezi od kusu a udrzby 🙂
Reakcia na: QUAKEMAN #23717:
Wow, takze Bratislava predsalen pojde "cestou Prahy" a zacne racionalne modernizacie T3?

Inak dnes som sa po dlhom case viezol z Hl. stanice elektrickou, konkretne 7105, a bol som neskutocne sokovany, ako priserne to v tom voze vsetko buchalo a hrkotalo... Citil som sa skoro ako v nejakom plynaku. 🙂 To je taka katastrofalna ta trat alebo sa K2S za 4 roky stihli takto rozhasit?
A samozrejme aj tebe prijemne prezitie sviatkov!
Dakujeme za informacie!
Električky #7783 a 7784 už jazdia vlastnou silou a električky e.v. 7785 a 7786 sa budú spojazdňovať okola 16 januára,ináč sú už hotové takže s prvými 4 progresmi sa budeme stretávať v januári na skúšobných jazdách.Prajem všetkým veselé vianoce a šťastný nový rok.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.