Vcera som si vsimol, ze v obluku pri SND su na trati "kriklavym" sprejom nakreslene nejake znacky a cisla. Co to moze byt?
Inak, potesila ma zastavka L4 v smere do mesta, uz teda viem, ako vyzera zast. viedenskeho typu Viac by sa ale hodila na Safku a na Radlinskeho, tam je to casto o drzku :-|
Mozem povedat nasledovne: Do Bratislavy nic neprislo, nic nepride, nic nebude, nikdy sa to totiz tak nerobilo, ani sa nic neobjedna, to by sa nedalo, nie su peniaze...
Majstri z DPB by urcite v ramci rovnomerneho opotrebovanie okolko otocili podvozky o 180° (co aj ma byt). A keby otocili iba na jednej lanovke, tak potom... No, to by sme mali srandu, este vacsiu ako teraz na Mostovej....
I.1) Dopravný podnik Bratislava, a. s.
IČO: 00 492 736
Olejkárska 1, 814 52 Bratislava
kontaktná osoba: Ing. Nataša Lukáčová
tel. č.: 02/59 50 14 27, - 14 28, - 11 72, fax: 02/59 50 13 00
e-mail: verejne.obstaravanie@dpb.sk, www.dpb.sk
I.2) Ako v bode I.1).
I.3) Ako v bode I.1).
I.4) Ako v bode I.1).
II.1.3) Zmluva na poskytnutie služby.
II.1.4) Nie.
II.1.5) Čistenie vozidiel DPB, a. s.
II.1.6) Čistenie interiérov a exteriérov vypravovaných vozidiel MHD DPB, a. s. Štruktúra a rozsah čistenia tvoria súčasť súťažných podkladov.
II.1.7) Objekty DPB, a. s. v Bratislave (vozovňa Trnávka, Petržalka, Krasňany a Hroboňova).
II.1.8.2) KP.
Hlavný predmet obstarávania: 29.24.24.
II.1.9) Nie.
II.1.10) Nie.
II.2.1) Predpokladaná cena predmetu obstarávania je 65 mil. Sk bez DPH.
II.2.2) Odstraňovanie grafitov a umývanie exteriérov dopravných prostriedkov v roku 2006.
II.3) Začatie: 09/2004, skončenie: 08/2009.
A Abbtova vyhybna pre lanovky je velmi jednoduche zariadenie, vyzera to sice zlozito, ale staci si uvedomit, ze vagonik c.1 lezie furt po jednej kolaji a vagonik c.2 furt po druhej. Na vonkajsom kolese su dva okolesniky a vnutorne koleso je hladky valec
No to bude možno práve tým, že sa jedná o Abtovu výhybku:-). Jedno koleso má totiž nákolesník (či ako sa kxxxa povie správne slovensky okolok:-)) obojstranný, druhé žiadny. Prakticky každá dvojvozová pozemná lanovka má takúto výhybňu - aj pražská Újezd - Petřín:-).
I.
A chce sa mi s nimi natahovat kvoli takejto prkotine? Nie. Ale, aj tak by kaslali na to. Ak by mali zaujem nieco riesit, tak si precitaju co sa pise a tu a je to... Ked bude naozaj nieco skutocne, co dokazu aj ostatny aspon vzdialene pochopit, tak necakam...
A z tohto dôvodu nebudete mať ani žiadne NP T-busy, pretože vaše potreby T-busov sú bohato pokryté množstvom 15Tr vzor ex-ZSSR:-). Riešenie existuje - urýchlená výstavba takého množstva T-busových tratí, aby vznikol opäť nedostatok vozidiel:-).
I.
Už len Abtova výhybňa je sama o sebe veľmi zaujímavá. Inak tie vozidlá pozemnej lanovky (majú aj #1 a 2) majú na streche na odber prúdu také "hračkárske zberačiky", ktoré normálne ani nie je vidieť.
V pociatocnych rokoch prevadzky, mala pozemna lanovka napajacie vedenie v celom useku. Boli tam myslim az 3 alebo 4 vodice. V tomto kontexte to mohlo byt zaujimave v tej vyhybni v strede trate.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust
Tusim ze rydzoslovensky to ma byt "okolesník". Ts ts ts... To ako keby som povedal "dvojkolesie" miesto dvojkolie...