Reakcia na: MatejBA #234730:
Škoda, že sa nezaviedla NAD. 52,56,65 nemajú úplne zosúladený interval a niekedy idú 2 minúty po sebe a potom 15 minút nič (napr. zo Závadskej ide 65 o 08:02 a potom až opäť 65 o 08:17, potom zase 52 o 08:18), príde mi to trochu nevyvážené. Najspoľahlivejší spôsob bude asi ,,pešibus", čo nie je úplne ideálne pri ceste napr. z Komisárok alebo Púchovskej. Nedala sa urobiť aspoň nejaká X3 v trase Tbiliská - Pri Vinohradoch - Púchovská - Žitná - Stolárska - Čachtická - Detvianska - Púchovská - Pri Vinohradoch - Tbiliská, prípadne nedalo by sa jazdiť (autobusmi) po električkovej trati medzi Púchovskou a Komisárkami? Tam by stačil aj 10,5 metrový Urban a ani by ich nebolo treba tak veľa. Ešte by bolo možno dobré, ak by sa zosúladili linky 52, 56 a 65, ak by sa tým neporušili nejaké iné väzby.
birch
Pre iného je dôležité mať nízkopodlažné vozidlo (pre vozíčkara aj kočík sú schody bez pomoci neprekonateľné, pre bežných cestujúcich je to tiež pohodlnejšie), avšak zosadanie zo sedadla na podeste pri pohybe vozidla je rizikovejšie ako pri rovnej podlahe. Interiér z dôvodu nutnosti umiestnenia konštrukčných prvkov a technologických súčastí nemá optimálne rozloženie.
Cieľom by malo byť nízkopodlažné vozidlo s maximom sedadiel bez podesty a zároveň s dostatočným priestorom na státie a batožinu (čo sa vzájomne vylučuje, takže konštruktéri musia hľadať inovatívne spôsoby rozmiestnenia interiéru vozidla)