Reakcia na: MatejBA #234646:
Myslím, že trať medzi Rajkou a BA N. Mesto má potenciál pritiahnuť ďalších cestujúcich a stať sa využívaným mestským S-Bahn-om, ak by sa výrazne zahustili zastávky (v Rusovciach presunúť na Vývojovú, Slnečnice, Kopčianska, Digital Park, Jantárová (mimoúrovňový prestup na električku, nie pochod 500m na Farského), Dolnozemská / EÚ, obnovená ÚNS, Bajkalská, Cint. Vrakuňa, Ostredky, Trnávka), ak by bol dobre riešený prestup vlak - MHD vrátane prípojov a ak by interval bol 15 min. k Slnečniciam a 30 min. ďalej do Rajky. Ďalej ako za Rajku by to už ale podľa mňa nebude vychádzať - neviem si predstaviť, že by vzniklo toľko satelitných mestečiek Slovákov v Maďarsku, že by sa tie vlaky zaplnili. V rámci Maďarského vnútra je autobusová preprava efektívnejšia, odpadá prestup v Hegyeshalome a počet cestujúcich týmto smerom bude skôr klesať.
Ale späť na Zem: Ak by sa aj teoreticky na vyššie popísané a extrémne drahé zahustenie zastávok a vlakov našli peniaze, oveľa efektívnejšie by boli využité, ak by posilnili existujúce vnútro-slovenské smery na Galantu / Trnavu / Malacky než do Rajky.
810zssk
Druha vec je kolko ludi tam bude cestovat verejnou dopravou ked teraz uz vyse dva mesiace ludi ucime ze si treba kupit auto, lebo VHD len tak mavnutim ruky zo dna na den zrusime a pomozte si ako chcete.