Reakcia na: N/A #234049:
Ja osobne si skôr myslím, že pre predĺženie Petržalskej radiály budú potrebné skôr vozidlá o dĺžke 50 metrov, keďže vzhľadom na aktuálne vyťaženie na zatiaľ len dvoch zastávkach v Petržalke je vysoko pravdepodobné, že po otvorení po Južné mesto, kde takisto pokračuje masívna bytová výstavba, budú vozidlá na posledných zastávkach v Petržalke (tzn. dnešných dvoch) bez voľnej kapacity. Rovnako treba brať do úvahy nárast cestujúcich na Račianskej radiále (+ vplyv parkovacej politiky), kde je potrebné zvýšiť kapacitu na to, aby bola MHD naďalej efektívna alternatíva.
Vladimír
S touto vetou pravdaže úplne súhlasím. Zlepšenia sú určite na mieste. Ale naďalej si nemyslím, že nové bus linky paralelné s račianskou radiálou sú oným zlepšením.
Na druhej strane si myslím, že už súčasná MHD BA je mimoriadne dobre použiteľná a znesie porovnávanie s inými podobne veľkými mestami EÚ. Zvýšenie jej prepravného podielu tak bude musieť byť spojené aj s ďalšími krokmi - reštrikcie voči IAD, správne vedená kampaň, väčšia miera spoločenskej zodpovednosti u obyvateľov...