Ja osobne prichádzam o 6:22 S65-kou, no a tento vlak z mesiaca na mesiac vezie viac a viac ľudí (aj keď polovica pokračuje do Petržalky), a tesne pred nami má príchod S55, ktorý teda tiež je slušne obsadený. Našťastie S70 má príchod pred nami o 6:13, takže oni už odchádzajú predošlou 50-kou. My zas máme šťastie, že 196 a 50 prichádzajú naraz, takže je to rozdelené, ale tiež by sme sa nevopchali do jedného autobusu.
No a potom S65 o 6:55 priváža študentov, a ten už má plné aj uličky (4x Bmeer), tam už je problém u MHD, a pritom je to len jeden vlak.
Tak by teda šla normálne po Rožňavskej (tam kolóna nie je?) a pri jazde do Petržalky by spravila zachádzku na Nové Mesto. To by bolo cca 5 min navyše. Síce by sa predĺžila jazda ľuďom z Trnávky, no zároveň by si im nezrušil priamy spoj (pri prestupe na Trnavskej by totiž stratili asi tiež 5 minút) a zároveň by sa ako tak vyriešilo to Nové Mesto.
Lenže to už je posilnenie intervalu o 100 % a potreboval by si zrejme 4 - 5 vozov do výpravy navyše, čo neviem, či ráno ešte je k dispozícii (hlavne po začatí ďalšej reko KV).
Možno by stálo za zváženie v čase rannej špičky presmerovať linku 96 cez ŽST. N. Mesto, Vajnorskú a Bojnickú (čiže by zo svojej trasy vynechala len Slovinskú a Rádiovú). To by sa možno dalo spraviť aj bez nutnosti pridania ďalšieho vozu, prípadne len jedného, ktorý by sa snáď našiel.
Treba konečne pohnúť s projektovaním električkovej trate Tomášikova - Ružinov. Po postavení električky cez Euroveu by konečne mohla namiesto a-50 jazdiť električka. To je jediné koncepčné riešenie.
Po rozdelení linky 96 a jej polovičky spojov presmerovanej na letisko je samozrejme , že sa tam ráno v najväčšej špičke nestíha.
L59 dojazdové spoje ráno schytávajú zápchu na celom Vajnorskom obchvate. Bola by veľmi nespoľahlivá.
Buď jednoduho posilniť L50 od 7:00 do 8:00 ak bude z čoho alebo prehodiť 2-3 spoje z L96 na L196.
K Avionu sa dá dostať ráno aj s L63 a 61.
Nezabúdaj, že K 55,65 a 70 príde ešte výnimka dňa, REx 1734 z Trenčína, 6 klás plných ľudí, 07:19, takmer každý deň na minútu presne.
Požiadavku som posielal cez Žaržýho už dávnejšie, !napríklad! obzrieť či nie je možné niektorý spoj L.59 (delenkári) spraviť z Petržalky, a teda po skončení v JRD (hej, fake ukončenie v JRD) sa expresne SJ presunie na ŽSTNM a tam by spravil vložený odchod L.50 v čase 07:21-07:22, a tento by sa ukončil na Auparku, respektívne z mosta Apollo pokračuje po Dolnozemskej do vozovne PTA.
Tým by si vzal naraz balíky s S70 a 1734. čo býva cez 150 ľudí.
L50 jazdi rano po 7,5 minutach. Tam vzdy bude nejaky spoj ktory sa nebude stihat a dalsi ktory to cele poberie. Pri volatilite realneho prichodu vlakov sa to nacasovat nijak neda.
Riesenie je ked tak to co pise Joyki, teda vypravovat operativne posilove spoje (jak sa na zastavke nakopia ludia, tak pojde posilova 50 napr. po ASMN. Kedysi to tak fungovalo na Vinohradoch s trojkou.
S55 vždy prichádza tesne pred S65, takže vždy je problém odviezť dav ľudí. Ak do toho príde aj S70, tak ten dav naozaj nie je možné odviezť od stanice. Ideálne by bolo zaviesť nejaké kyvadlové odchody napríklad linky 196 (skrátený úsek) v čase príchodov vlakov ráno.
Každopádne dobiehajúci a nedostatočná kapacita zastávky aj autobusov spôsobuje zdržanie liniek na tejto zastávke aj o 3 minúty.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TomJ