Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Po 21 h uz z Kapucinskej nejde smer Tunel jedina elektricka? Tak to je velmi neprijemne -- ved Zochova/Kapucinska je pomerne hojne vyuzivany prestupovy uzol... 😞

Dojazdy su fakt super, bodaj by sa to postupne zaviedlo na vsetkych linkach, kde je to mozne.
Pochopil som správne, že po deviatej večer z Kapucínskej do Karlovky 0 bodov? Resp. výhliadková jazda linkou 1 od Forumu?
Ak to tu este nebolo spomenute, od zajtra je zmenene cislovanie nastupist na ASMN ...
http://www.ba.sme.sk/clanok.asp?cl=1202520
*****!!!!!!!!!!!!!!!!!
Už aby prebehla fiškálna decentralizácia aby tie ich hladové doliny nežili z našich prachov a vymysleli si ine financovanie.
Vladimír: Pokutovaní by títo ľudia byť nemali, ale DP by mal spraviť nejakú informačnú kampaň, že by ľudia nemali mať batohy na chrbte, bo to zaberá miesto pre cestujúcich a že by ich mali držať v ruke alebo ich položiť na zem.

Ale pokutoval by som ženské, ktoré prídu ku sedadlu, položia si naň tašky a ostanú stáť. Nemáš lístok, bum pokuta a hotovo. A nie desať násobok ako je to podľa prepravného poriadku ale aspoň 20násobok.
Viem preháňam to, ale hento ma vie rozčúliť do zúrivosti. Takisto keď si mamička posadí svoje detsko na kolená a ona zostane stáť. Ja som sedel buď mame na kolenách, alebo som stál.
Asi by som spravil zmenu v tarife tak, že dieťa do 6 rokov má nárok na prepravu zdarma buď keď stojí, je v kočári, alebo sedí niekomu na kolenách. Inak nie a musí zaplatiť polovičné cestovné. A doplnok pre oponentov: Dieťa do 6 rokov sa nesmie pohybovať bez sprievodu vodiča.

Mne sa tiež lepšie vozí v Karose ako v Iku,ale je to asi len preto, ako naše Ik vyzerajú a to, že ich dizajn je hodne starí, pričom Karosy sa ako tak dajú.
Inak keď prišli Ik4X5 tak si moji kamaráti mysleli, že sú to Karosy a boli veľmi prekvapený, keď som im tvrdil a neskôr dokázal, že sú to Ikarusy.
Reakcia na: tr3mp #23315:
Ale ja som nenapísal, že som ZA toto ustanovenie. Ja som iba uviedol, že hlasovacia otázka zmysel má, pretože takéto ustanovenie existuje. A teraz je na odpovedajúcich, aby vyjadrili svoj názor. Ja osobne som hlasoval za to, že tento druh "previnilcov" nemá byť pokutovaný. Myslím si ale, že na pokyn oprávneného pracovníka DP, či odoôvodnenému návrhu od iného cestujúceho je povinný batoh dať dole.
Reakcia na: dusoft #23309:
A KTO NOSI SKOLSKU TASKU? NAJRADSEJ MAM KED MI NOU TLACIII DDDOOO BBBRRRUUUCCCHHHAAA, aa a pod cicka pritlac.
Reakcia na: sharkie #23323:
Nemylis sa, Romanova bude idealnym riesenim.
viem, ze je to momentalne trochu mimo temy, ale potrebujem poradit. ked chcem ist do DK Zrkadlovy haj, na ktorej zastavke je najlepsie vystupit z autobusu - tipujem, ze na Romanovej, ale neviem, ci sa nemylim...
Netreba zabudat, ze za velky batoh by sa malo platit. Hoci aj mna by to donutil iba revizor 🙂
Som zvedavý na tie nové CP, obzvlášť na večerný rozsah linky 5 a zakomponovanie linky 7 k linke 5, doteraz to bola vždy bieda.
Reakcia na: fobust #23317:
O.K. ja netvrdim, ze karosa je super - nikdy som to nikde nehovoril. Ale ked to citam a znova vidim, ako sa s m@artinom "hadate" tak mi to neda - lebo by ste mali mat argumenty, ktore su spravne.

Ano mas pravdu - karosa nie je moc good kontrukcia a asi je aj zvratena, co sa m@rtinovi nebude pacit. Tak isto sa da argumentovat, ze pri rovnakej neudrzbe vydrzi menej, ako napr. ik280 - ale to je zavdzajuce podla toho hodnotit kvalitu konstrukcie. Ani ik4xx nevydrzi tolko bez udrzby.

Tak isto, ako m@rtin hovori, ze pozri sa inde, v akom su stave - takze z toho automaticky vyplyva, ze je to good konstrukcia. To sa myli. Z toho len plynie, ze sa o ne staraju tak, aby vyzerali dobre.

Takze sa hadajte, ale pouzivajte rozumne argumenty a spravne najma, aby aj ostatni nieco z toho mali 😃.
Reakcia na: Andrej (Anndy008) #23316:

Ked odhliadnem na technicky stav, tak stale mozem povedat, ze ma potomu konstrukciu vlecky, klaustrofobnu kabinu, blbe sedadla na ktorych ma po 20 minutach boli zadok. K tomu pri nemam kam dat nohy ked sedim otoceny dozadu nad druhou napravou na oboch stranach a nad tretou na strane dveri. Dvere same o sebe su tiez davno prekonana konstrukcia. Dalsia konsturkcna zvrhlost je vyska podlahy, na autobus co ma motor vzadu a hanciu 3. napravu je zbytocne vysoka. Ikarus 282 co mal motor vzadu a hnanu 3. napravu mal uz od 3. dveri nizsiu podlahu. Bohuzial to neslo do seriovej vyroby. Preco? Neviem. Asi preto, preco sa aj T3 vyrabali do 1989 so zrychlovacom.
Reakcia na: Spectre #23314:
to som nepovedal, resp. nenapisal. Nerob urychlene zavery.

Mne ide len o pouzivanie vasich argumentov. Ked sa povie, ze karosa ma zlu konstrukciu len preto, ze vidis, ako tuna po par rokoch vyzera, tak je to blbost, lebo to nie je kvoli tomu. Rovnako stare karosy vyzeraju inde ovela lepsie a napriek tomu sa da tvrdit, ze maju rovnaku na nic konstrukciu.
Dufam, ze si poxopil....
Reakcia na: Vladimír #23312:
Čiže keď mám batoh na jednom ramene a teda ho nemám na chrbte, je to v poriadku? A naopak, keď je prázdny autobus, nastúpim s ťažkým batohom na chrbte a o pár zastávok vystupujem a neoplatí sami ho skladať, dostanem pokutu?
Reakcia na: Andrej (Anndy008) #23311:
Mas pravdu, Karosa je vynikajuci autobus a za vsetko moze DPB 🙂 🙂 🙂
Reakcia na: galiyosha #23310:
To nebol argument. To bolo smutne konstatovanie 😞

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.