Ved prave. Vrazit peniaze do vrakov, to je v sucasnosti take progresivne a in...
Nie je to nahodou ta ista firma, ktora kedysi prerabala Vrakosy na plynaky?
Za 8-10 rokov ta inflacia riadne stupla-namiesto 68 centov viac alo 1,2 miliona eur...
Zaroven je zaujimava otazka, ci pri 8-rocnej zivotnosti busu ma zmysel davat take sumy do 10-rocnych vozov...
Inak tie namrazovky maju aj presne danu trasu alebo maju proste pobehat vsetky trate a je jedno v akom poradi? Lebo uz parkrat som pocul ist dve namrazovky cca 5 - 10 min po sebe, co sa mi zda trochu nelogicke.
Inak toto nechapem - tych hupakov (asi aj hlupakov :D) je v Petrzke roky dost a nic sa s nimi nerobi! Preco?? Podobne ulica Na Pantoch v Raci. Ved tam zaziva z tych vozov vypadavaju vsetky sroby!
2650 posledný krát vydýchla evidentne priamo v premávke, dňa 18.12.2019 prestala premávať o 7:23 pri Lúčanke na dojazdovom spoji 59/1. Poobede už do premávky nevyšla (teda vlastne odvtedy už do premávky nevyšla vôbec), dôvod k prestoju nie je uvedený, čiže kľudne sa mohla na petržalských "hupákoch" definitívne zlomiť tak, ako svojho času Ikarusy radu 435.
Viete niekto, na čo dojazdili 1638 a 2650?
2650 bola vyradená rýchlo, takže by som sa nedivil, ak by to bol rám.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
birch
2650 bola vyradená rýchlo, takže by som sa nedivil, ak by to bol rám.