Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ja s číslami problém nemám, ale nesmierne ma zaujalo písmeno A v hornom riadku bočných displejov 🙂
Reakcia na: Joyki #232840:
Mne sa mýlia 6-8 a ich kombinácia s 9. Otrasné niečo.
Reakcia na: Ike #232841:
Lenže vpredu sú číslovky väčšie, tak človek má väčšiu šancu ich rozoznat.
Ja som skoro naskočil na 204, lebo zozadu to fakt vyzerá ako 201 - tam teda na 4-ke priamku nič nepresiahlo, ani jedna bodka.
Reakcia na: Joyki #232840:
Nie si sám, je to zmena k horšiemu.
Milá skúsenosť akurát teraz
Vozidlo linky 84 malo plánovaný odchod resp meškalo minútu a prišla za ním 20ka ktorej vodič párkrát zatrúbil jemne a umožnili prestup aj keď 84 už sa pohla ale zastavila a počkala na dôchodcov 🙂 aj keď je to maličkosť poteší to...
Reakcia na: Joyki #232840:
Znaky čísla linky sú predsa na všetkých tabuliach rovnaké.
Len mne sa mýlia Roboto číslovka 4 s 1-kou? Hlavne ide o bočné a zadné transparenty. Vhodnejšie by bolo potiahnuť čiarku cez priamku tak, ako 4 v tomto formáte naozaj má byť - ako aj tu.
Reakcia na: Miro #232838:
Nepreraďovalo to trhane vo svojej podstate. Trhalo to, keď starí psi, vycvičení nesynchronizovaným manuálom na 706 RTO, chceli prevodovke "pomáhať.
Ako dieťa školou povinné som zažil prvé ŠM 11 a dodnes si spomínam, ako trhane to preraďovalo. Niektorí vodiči radili radšej "manuálne" pomocou tlačidiel I a II.
Reakcia na: Ike #232833:
1) ŠM11
2) ŠM11, Ikarus 280 pár kusov, B731, C744
3) Tam hrá úlohu najmä donedávna výrazne vyššia spotreba vozidiel s automatom a drahšia údržba automatu. Okrem toho pri frekvancii radenia mimo mesto neprináša automat nejaké zásadné zvýšenie komfortu vodiča.
Reakcia na: Ike #232833:
1) Ak sa nemýlim, tak Karosa ŠM 11 bol prvý autobus s dvojstupňovou Pragou, potom nejaké série Ikarusov 280 taktiež s Pragou a potom B731.

2) Viď odpoveď 1)
Reakcia na: Ike #232833:
3) Dnes už je to asi jedno, aj dialkače sa robia automaty. Ak je dobre vyladený automat tak nie je o čom. Čo sa spotreby týka a aj jazdných vlastností.
Ahojte, ja mám iba pár otázok zo zaujimavosti:
1) ktoré bolo prvé vozidlo s automatickou prevodovkou v MHD v Bratislave?
2) ktoré boli sériovo dodané vozidla s automatom? ŠMky?
3) je cenový rozdiel medzi manuálom a automatom tak veľký že sa dialkacom oplatí dávať manuál, alebo sú tam iné výhody?

Diki 🙂
Reakcia na: MatejBA #232801:
Chvalabohu, že metro nemáme. Snívať o metre, keď nevieme ani električky udržiavať.
Reakcia na: Mike #232827:
Veď presne to sa snažím povedať bodom 1). Či dávaš mi nejaké posolstvo medzi riadkami, ktoré mi uniká?
Reakcia na: Joyki #232818:
Nárast spôsobené taktami - to koľko rodov a pádov si použil v jednej vete?
Reakcia na: 3pa3ck3 #232816:
Si zober hypotetický príklad, že tri ZŠ na trase autobusu, zhruba rovnako zaujímavé,na zastávkach, vzdialených od seba à 10 min. jazdy, si stanovia všetky začiatok vyučovania na rovnaký čas, trebárs 7:50. Majú podľa Tvojej teórie jazdiť tri autobusy po 10 minútach za sebou?
Reakcia na: 3pa3ck3 #232816:
Jednoduchšie je čo???

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.