Vladimir: suhlasim. V BA nemam preco skumat pri ktorom strome sa mam postavit aby mi zastal, ked na vnutornom displeji svieti cielova zastavka. Keby to (nezastavenie) zopakoval (on ci jeho kolega na linke) tak mu:
2. vynadam
3. zverejnim
4. oficialne oznamim.
Nastastie sa to neopakovalo, miestni sa poctivo stavali k dveram uz od predchadzajucej zastavky .
S dopytom to komplikuje aj fakt, ze trolejbusy a eliny inak oznamuju potrebu stlacenia dopytu zvonka. Totiz nie vsetci vodici parohacov uvolnuju dvere, mnohi rovno otvaraju.
2. vynadam
3. zverejnim
4. oficialne oznamim.
Nastastie sa to neopakovalo, miestni sa poctivo stavali k dveram uz od predchadzajucej zastavky .
S dopytom to komplikuje aj fakt, ze trolejbusy a eliny inak oznamuju potrebu stlacenia dopytu zvonka. Totiz nie vsetci vodici parohacov uvolnuju dvere, mnohi rovno otvaraju.
Andrej (Anndy008)
Ze vraj sa jedna o "rucnu brzdu" resp. vyrobcom nazyvanu "nouzova brzda", u nas povazovna a skusana, ako rucna. Problemy su dva - jednak, ze cas reakcie, kym to zacne brzdit je vyse 1s a za dalsie, ze zo 40kmh rychlosti to zabrzdi az na viac ako 10-tich metroch - resp. ze brzdna draha je dlhsia, ako 10m.
berte to s rezervou - najma podrobnosti.