Reakcia na: Valec #232245:
No kým bude hotová Petržalka a po skončení výluk by bolo obnovené pôvodné, 2-linkové usporiadanie premávky, zostáva ako vhodná linka pre K2 aj e-6 s tým, že v sedle sa presunú na e-8 (pokiaľ je sedlo od 9 do 14, tak tam nevadia, ako ukázala prax pred výlukou v KV). A možno by zostala vhodná pre K2, aj keby sa prípadne predĺžila do Petržalky. Na e-7 naopak, by ráno nemali čo hľadať, odpoludnia áno. Každopádne, t.č. sú prebytočné a mali by sa odstavovať tak, ako najazdia km na VP. Tá by sa im nedala a ak by už nikdy neboli potrebné, vyradili by sa bez toho, že by vznikla hospodárska škoda. Ak by potrebné predsa len boli, dostali by VP a ďalšie 4 roky by mohli jazdiť. Odstavenie pod strechou - vysvetľoval som, pod širákom by sa ako neprevádzkované zničili a pod plachtou by sa orosili a zahnívali ešte viac. Skôr aspoň provizórny prístrešok na JD - to by predsa nemal byť taký problém... A čo sa týka odpredajov, aj krajiny chudobnejšie od nás už nebudú ochotné brať vysokopodlažné vozy. Na toto máme príklad: električky, čo odkúpil AZ Lokomat - najlepšie električky T3 z Bratislavy - zjavne čaká neradostný osud. AZ Lokomat príliš špekuloval, nepredali ich na Ukrajinu zavčasu a dnes už vysokopodlažné odporové električky nie je možné na Ukrajinu pre vysoké clá vyviezť. Naviac, naše 2,5 metra široké električky majú len veľmi limitované uplatnenie, najmä na 1000 mm rozchode - tieto prevádzky sú väčšinou uspôsobené len pre 2200 mm široké vozy. Takže ako píše laminátka, moderné električky sa nepredávajú, ale využijú ad maximum.Ozaj - ak by do nákupu nových vozov bolo treba zaviesť trojičky, ponúka sa spätné získanie električiek zo Zvolena. Vyšlo by to na 3 trojice: 7755+57+77; 7813+25+31 a s využitím historickej súpravy aj 7719/II+7819+7820. Táto posledná by ešte ako prevádzková dostala pred odstavením VP a mali by sme historickú súpravu 7819+20 po VP ako aj historičák 229/II.
FFF13