Pri papierovom lístku sa nebojím, lebo ten mi len tak nezmizne. Ale čo ak revízor alebo sprievodca už ten vypršaný lístok vo svojej čítačke vôbec neuvidí? Ako mu potom dokážem, že som ho vôbec kúpil?
Ad 1.) Nechápem, ako to myslíš, však keď sa poveziem Slovak Lajnsami napr. do Stupavy a priložím kartu, tak pokladňa spozná, že na zóny 100+101 mám PCL, a doplatím len chýbajúcu zónu. Dúfam, že toto stále možné je...
Ja si hlavne myslím, že funguje to rovnako ako pri MHD a revízoroch. Aj autobus ak mešká, tak to nevadí, keďže lístok by mal svojou platnosťou platiť podľa jazdnej doby v CP. T.j. ak autobus odchádza 7:00 a príchod máš 7:13, tak ti stačí 15 min. lístok, no ak je zápcha a meškanie 10 min napr., tak to nevadí, keďže ty máš byť v cieli podľa CP za 13 min. z 15 min. Neviem či by to fungovalo takto aj pri vlakoch, ak nie, opravte ma.
1. Ak mas na karte PCL, vydaj eCL by nemal byt mozny. Aj ked este nedavno bol, ale to vraj bola chyba.
2. Ak si kupis listok na 2 zony v zone 100, tak ti do Zohora neplati. Zonova platnost sa neposuva. Akokolvek bizarne to je, kombinovanie PCL a CL1C v IDS BK nie je prakticky nijak pokryte.
Riesenim je odbavit sa v tarife ZSSK dokupenim listka Devinske jazero - Zohor.
Zdravím, mám otázku na expertov na tarifu IDS BK. Príklad: mám PCL na zóny 100+101 a chcem cestovať vlakom z hl.st. do Zohoru, takže si potrebujem dokúpiť lístok na dve zóny a 15 min. Vlak vyráža 8:16. Dajme tomu, že prídem na nástupište o 8:05, ale keďže si chcem pohodlne sadnúť, tak si hneď zakúpim lístok v označovači na nástupišti a sadnem si do pristaveného vlaku. Lenže ten ešte strávi pár minút navyše čakaním na ktoviečo a kým vyrazí, lístok takmer vypršal. Ak by sprievodca ku mne prišiel až niekde za DNV, lístok bude už dávno vypršaný. Čo s tým?
Uvidí sprievodca vo vlaku ten lístok na mojej karte, aj keď už bude po platnosti? Počíta tarifa IDS BK s niečím takým, že ja vlastne potrebujem lístok s "odloženým štartom platnosti", až na záver svojej cesty vlakom? Snáď každý, kto tento systém vymýšľal, chápe, že nemôžem vystúpiť na Devínskom Jazere a urýchlene si kupovať lístok v tamojšom označovači... Alebo nič také neexistuje a ja si musím buď vopred kúpiť lístok s dlhšou platnosťou, alebo lístok ZSSK, alebo v opačnom prípade riskovať, že si budem musieť kúpiť od sprievodcu druhý lístok s prirážkou?
Prečo nesedí nový grafikon platný od 1.10.2019 linky č.75 uverejnený tu, s výveskou na zástavke(tiež platný od 1.10)? Pracovník za toto zodpovedný HANBA!!! A potom, že cestuj autobusom a auto nechaj doma... napr. ráno z Dolných honov ide o 7 hod a potom až 7,20 a tu uvádza aj o 7,12 -no ten vôbec nechodí!
Výjazdy budú cez Habánsky mlyn, v opačnom smere pravé odbočenie z Mlynskej doliny do Valašskej. T. j. trať cez Habánsky mlyn bude jednosmerná. Zatiaľ sa s tým uvažuje takto.
Stavom tých stĺpov by som si nebol dvakrát istý...
A ak ideme podľa stožiarov, tak sú aj Pri Suchom mlyne medzi Brnianskou a Limbovou, tam ideme drôtovať tiež ?
Ale ten nápad cez Habánsky mlyn (severnú časť), nie je zlý. Trakčné stožiare a zastávkové niky na Dubovej tam ešte stále sú Spolu s bratislavským unikátom - chodníkom oparkovaným z oboch strán.
Už v časoch, keď som jazdil, keď bola síce výrazne menšia premávka ale tiež nebola Sitina a všetok tranzit sa rútil Mlynskou Dolinou a na križovatke nebola žiadna signalizácia, som nenávidel linku 211 práve kvôli tomuto odbočovaniu. Bol tam parovod tzv. bratislavského typu s gotickými svorkami, umožňujúci jazdu tak 5 km/h a vopchaj sa v takejto rýchlosti medzi rozbehnutých kingoftheroadov.
Osobne by som odbočovanie z Mlynskej do Valašskej zrušil úplne, trolejbusy by išli od Patrónky po Brnianskej a pred Patrónskym pivovarom by odbočili na Gaštanovovalašskú. Späť by išli ako dnes.
A spojku cez Habánsky mlyn by som nerobil, kým by nebola Mlynksá Dolina zásadne dopravne ukľudnenejšia, otočenie vozidla pri exVN nie je takmer žiadna zachádzka.
Pokial viem, SL listky z busov ziadne ochranne prvky nemaju. Urcite nie vodotlac. Ale tie stare su aspon vydavane na nejakom oficialnom podklade.
Divim sa ze partneri v IDS toleruju toto co teraz SL vydava. Lebo hentaky listok si pri troche snahy ktokolvek vyrobi aj doma a moze cestovat za cenu papiera.
Musel by si komplet prerobiť križovatku. Jednak je tam dnes neobíditeľný ostrovček a chýba v tomto smere signalizácia. Nehovorím, že by sa to nedalo schovať pod projekt, ale vytvoril by si ďalšiu fázu v signálnom pláne a obávam sa, či vzhľadom na priepustnosť tej nešťastnej križovatky, by to neznamenalo posun k horšiemu.
A neviem, či sa plánuje 204 spájať cez Hroboňku alebo cez Kramáre. Oba varianty majú svoje pre a proti, no cez Hroboňku mi to príde nevhodnejšie (výhoda je len v kratšom jazdnom čase, prejazde ulicami bez kongescií a skoré zaradenie do BUS pruhu už na Brnianskej - tieto výhody platia len v špičke)
Čo tam po čitateľnosti, keď mi trvá prečítať kartu a vytlačiť lístok 15 až 30 sekúnd. Alebo dve minúty... aj to som zažil
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Joyki