Reakcia na: Ike #231937:
Už v časoch, keď som jazdil, keď bola síce výrazne menšia premávka ale tiež nebola Sitina a všetok tranzit sa rútil Mlynskou Dolinou a na križovatke nebola žiadna signalizácia, som nenávidel linku 211 práve kvôli tomuto odbočovaniu. Bol tam parovod tzv. bratislavského typu s gotickými svorkami, umožňujúci jazdu tak 5 km/h a vopchaj sa v takejto rýchlosti medzi rozbehnutých kingoftheroadov.Osobne by som odbočovanie z Mlynskej do Valašskej zrušil úplne, trolejbusy by išli od Patrónky po Brnianskej a pred Patrónskym pivovarom by odbočili na Gaštanovovalašskú. Späť by išli ako dnes.
A spojku cez Habánsky mlyn by som nerobil, kým by nebola Mlynksá Dolina zásadne dopravne ukľudnenejšia, otočenie vozidla pri exVN nie je takmer žiadna zachádzka.
Joyki
Know-how a skúsenosti získané za posledný z komerčných liniek teraz chcú preniesť aj do prímestskej regionálnej dopravy vo verejnom záujme, ktorá tvorí jadro podnikania Slovak Lines.
"V krátkom čase už chystáme postupné zavádzanie možnosti platby kartou u vodiča, ktorá by sa mala stať štandardom v hromadnej doprave," dodal Labant.
to už asi v rámci celého IDS tým pádom. Vlaky nejako zaostávajú... teda neviem či nové popky (ktoré už rok nie sú v užívaní) sú aj terminálmi.