Reakcia na: Ike #231937:
Už v časoch, keď som jazdil, keď bola síce výrazne menšia premávka ale tiež nebola Sitina a všetok tranzit sa rútil Mlynskou Dolinou a na križovatke nebola žiadna signalizácia, som nenávidel linku 211 práve kvôli tomuto odbočovaniu. Bol tam parovod tzv. bratislavského typu s gotickými svorkami, umožňujúci jazdu tak 5 km/h a vopchaj sa v takejto rýchlosti medzi rozbehnutých kingoftheroadov.Osobne by som odbočovanie z Mlynskej do Valašskej zrušil úplne, trolejbusy by išli od Patrónky po Brnianskej a pred Patrónskym pivovarom by odbočili na Gaštanovovalašskú. Späť by išli ako dnes.
A spojku cez Habánsky mlyn by som nerobil, kým by nebola Mlynksá Dolina zásadne dopravne ukľudnenejšia, otočenie vozidla pri exVN nie je takmer žiadna zachádzka.
810zssk
To ze zastavka sa pomenuje podla prilahleho vyznamneho objektu je normalne a logicke a verim ze sa v tom bude pokracovat (a verim ze sa to rozsiri aj o zastavky kde sa DPB doteraz staval na hlavu v snahe vypalit od prevadzkovatela 3 tisicky rocne, vid Eurovea alebo Vajnoria). Rusit sa maju pripady kedy sa nazov menil na zaklade uhrady, spravidla podla bezvyznamneho objektu (Kooperativa, Tchibo Outlet, Big Media, atd.).